50 حقیقت درباره ترازو

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
علامت زودیاک ترازو، که بین 23 سپتامبر و 22 اکتبر قرار دارد، به عنوان جذاب ترین و دیپلماتیک ترین علامت با کمی تمایل به عدم تصمیم گیری شناخته می شود.

اما برای ترازو چیزهای بیشتری از لبخند زدن، پریشان کردن و حفظ آرامش وجود دارد، پس بیایید به 50 واقعیت در مورد لیبرا (زودیاک اکتبر) که آنها را واقعاً منحصر به فرد می‌کند، بپردازیم.



50 واقعیت جالب برای ترازو​



آنها متعادل هستند - به عنوان تنها علامت زودیاک که توسط یک جسم بی جان اداره می شود، ترازو عدالت، آنها می دانند که تعادل در همه چیز بسیار مهم است و بنابراین برای دستیابی و حفظ تعادل و هماهنگی درونی خود تلاش می کنند.



آنها تمیز هستند - آنها معمولاً از رفتارهای ناجوانمردانه وحشت می کنند و از نمایش های ضعیف، بلند یا بیش از حد خشن با انزجار عقب می نشینند (شما نمی توانید یک ترازو را در حال مهتاب زدن در پشت اتوبوس بگیرید).



آنها جذاب هستند - آنها بسیار با شخصیت هستند و مهارت های ارتباطی بالایی دارند، بنابراین معمولاً مورد علاقه و محبوبیت دیگران هستند. آنها همچنین دوست دارند غیبت کنند، اگرچه سعی می کنند این کار را نکنند.



آنها معاشقه هستند - آنها با همه معاشقه می کنند، جوان، پیر، همجنس، جنس مخالف، حیوان، جانور. آنها برای معاشقه به دنیا آمده اند و مژه های خود را به هیچ وجه تکان می دهند.



آنها با رنگ ها هماهنگ هستند - شما نمی توانید تعداد زیادی از ترازوها را در لباس های نامناسب یا رنگ هایی که در خانه آنها با هم تضاد داشته باشد پیدا کنید. آنها در انتخاب رنگ هایی که با هم هماهنگ هستند متخصص هستند.



آنها شیک پوش هستند - یک نشانه کاردینال، آنها دوست دارند در خط مقدم آخرین روند مد باشند و همیشه شیک و خوب به نظر می رسند. شما نخواهید دید که بسیاری از دستمال‌های ترازو در حال غلتیدن هستند.


آنها عاشق طراحی داخلی هستند - خانه های آنها معمولاً با طرح های رنگی متضاد، بافت های خوش سلیقه و پارچه های روان طراحی شده است. حتی اگر پول اضافی نداشته باشند، با نورپردازی خوش سلیقه، تزریق‌های رنگی مناسب، و مبلمان نرم ظریف، می‌توانند مکان خود را به نحوی زیبا جلوه دهند.



آنها ساده و مناسب هستند - آنها از نمایش عاطفه، رفتار یا احساسات عجیب و غریب یا عجیب و غریب بیزارند و معمولاً با نهایت آراستگی و خویشتن داری رفتار می کنند.



آنها بوی خوبی دارند - آنها به خوبی آراسته هستند و استانداردهای خوبی از بهداشت شخصی دارند.



آنها عاقل هستند - به همه طرف ها گوش می دهند و همه زوایا را در نظر می گیرند و آنها را در رویکردشان منصف و منصف می کنند. آنها همچنین از هر نوع بی عدالتی متنفرند.



آنها اغلب در عشق بدشانس هستند - ممکن است درس هایی برای یادگیری در مورد عدم قربانی کردن نیازهای خود یا نادیده گرفتن پرچم قرمز در ابتدای روابط داشته باشند. آنها همچنین گاهی اوقات بیش از حد طولانی در روابطی می مانند که تاریخ فروش آنها به پایان رسیده است.



آنها الهام بخش و مستقل هستند - به عنوان یک نشانه اصلی، آنها اهلی هستند و عاشق چالش هستند. آنها الگوبرداری می کنند و می خواهند دیگران به آنها نگاه کنند.



آنها می بخشند و مراقبت می کنند - آنها بیش از حد مایل هستند که برای راضی کردن دیگران تلاش بیشتری کنند و دوست دارند مورد نیاز باشند.



آنها دیپلماتیک هستند - آنها بدون فکر کردن چیزها را واضح نمی کنند، ترجیح می دهند از متقاعد کردن، درایت و مذاکره استفاده کنند و قبل از صحبت با دقت فکر کنند. آنها همچنین واسطه های مفیدی هستند و عاشق درگیر شدن در یک موضوع خاردار و تلاش برای حل آن هستند.

آنها مذاکره کنندگان عالی هستند - آنها فروشندگان عالی، مشاوران خدمات مشتری یا متخصصان روابط عمومی هستند زیرا می توانند به سرعت اعتماد و توجه مردم را جلب کنند.



آنها دوست دارند شریک زندگی خود را لوس کنند - هیچ چیز یک کتابخانه را شادتر از خوشحال کردن شریک زندگی خود نمی کند، بنابراین اگر می خواهید از بالا تا پای خود را گرامی بدارید، برای خود یک ترازو بگیرید.



آنها آنچه را که درست است انجام می دهند - با وجود زحل در ترازو، احترام عمیقی برای انجام کارهایی که منصفانه، عادلانه و مسئولانه است قائل هستند، بنابراین یک ترازو به ندرت به شما اشتباه می کند.



آنها خانه‌دار هستند – خانه‌شان احتمالاً مجلل و فوق‌العاده راحت است و آنها عاشق گذراندن وقت در آنجا برای استراحت و برنامه‌ریزی برای حرکت بعدی خود هستند. محل زندگی آنها به ندرت نامرتب است، اگر بدون اعلام قبلی به زمین بیفتید، زیرا آنها نمی توانند آشفتگی را تحمل کنند (آنها فکر می کنند این موضوع ذهن آنها را منعکس می کند).



آنها رهبران خوبی هستند - به عنوان یک نشانه اصلی آنها می توانند سکان کشتی را در دست بگیرند و با خیال راحت و مسئولانه آن را هدایت کنند.



آنها وفادار هستند - با شما همانطور رفتار می کنند که می خواهند با آنها رفتار شود و دوستی یا رابطه شما را با هیچ چیز بیهوده به خطر نمی اندازند.



آنها ساده دل هستند - آنها معمولاً فقط می خواهند شما را راضی کنند، بنابراین در اکثر مواقع از همراهی با خواسته های شما خوشحال خواهند شد.



آنها عاشق بودن را دوست دارند - برای یک ترازو، عشق همه چیز است و دوست دارند کسی خاص را داشته باشند که روی او تمرکز کنند، او را خراب کنند و به او توجه کنند و با خوشحالی شما را مرکز تمام دنیای خود خواهند کرد.



آنها هنرمند و خلاق هستند - آنها اغلب می توانند نقاشی کنند، آواز بخوانند، برقصند، بخیزند یا ساز بنوازند و عاشق شروع پروژه ها و سرگرمی های جدید هستند.


آنها صمیمانه هستند - آنها منصف و منصف هستند بنابراین آنها معمولاً معتبر و واقعی هستند و از ماسک دروغین استفاده نمی کنند. با این حال، آنها می توانند آنقدر تلاش کنند که راضی و جا بیفتند که خود را از دست بدهند و قدرت خود را از دست بدهند.



آنها متقاعد کننده هستند - می توانند از جذابیت و مهارت های مذاکره خود برای رسیدن به آنچه می خواهند استفاده کنند و حتی باعث می شوند فکر کنید این ایده شما بوده است!



آنها می توانند بی ثبات و متزلزل باشند - زیرا اغلب نظر خود را تغییر می دهند یا گزینه بهتری را می بینند. آنها تمایل دارند چیزهای جدید را شروع کنند و سپس برای به پایان رساندن آنها تلاش می کنند.



آنها گاهی اوقات باید یاد بگیرند که از خودشان نیز مراقبت کنند - ممکن است گاهی نیاز به ایجاد مرزهایی داشته باشند تا بتوانند مراقبت از خود را تمرین کنند.



آنها بلاتکلیف هستند - بله، نه، شاید - بله آنها به عقب و جلو می روند و واقعاً نمی خواهند گاهی یک چیز را انتخاب کنند زیرا می توانند جوانب مثبت و منفی همه گزینه ها و همه جوانب موقعیت را ببینند. آنها دوست دارند وقت خود را صرف کنند که می تواند سن و سال باشد!



آنها اغلب گودی دارند - به هر حال همیشه خوب به نظر می رسند و آن نوع ظاهر جذابی دارند که آنها را برای دیگران محبوب می کند.



آنها برازنده هستند - معمولاً دست و پا چلفتی نیستند، آنها معمولاً مانند یک قو با ظرافت و ظرافت حرکت می کنند.



آنها جاه طلب هستند - آنها ستاره ها را در نظر دارند و از تلاش برای رسیدن به آنجا مهم نیستند.

آنها عاشق یک مناظره خوب هستند - آنها عاشق بحث دوستانه و حتی بازی کردن وکیل شیطان برای جالب تر کردن آن هستند.



آنها می توانند تنبل باشند - اوه بله، به خصوص اگر اخیراً تلاش زیادی کرده اند و خود را خسته کرده اند زیرا باید انرژی خود را پس بگیرند. آنها همچنین می توانند ساعت ها به تعویق بیفتند.



آنها همیشه در حال فکر هستند - مدام فکر می کنند و در خاموش کردن آن مشکل زیادی دارند. آنها همچنین به تحریک مداوم و محرک ذهنی نیاز دارند و می توانند به راحتی چند کار را انجام دهند.



آنها درگیری را دوست ندارند - گاهی اوقات حتی برای جلوگیری از آن دست به هر کاری می زنند، مانند جارو کردن مسائل زیر فرش برای بعد یا تظاهر به اینکه چیزی را ندیده اند.



آنها ترجیح می دهند به تنهایی یا در شراکت با یک یا دو نفر دیگر کار کنند - آنها از گروه های بزرگی که در آن نظرات زیادی باید در نظر گرفته شود و صداهای متعدد شنیده شود، بیزارند.



آنها دوستانه و اجتماعی هستند - آنها عاشق گردهمایی، دور هم جمع شدن و تفریح هستند.



آنها طعم بسیار خوبی دارند - آنها زرق و برق، چاشنی یا عجیب و غریب انجام نمی دهند و سبک آنها معمولاً به سبک ترند یا کلاسیک بی انتها است.



آنها معمولاً جذاب هستند - با ویژگی های ظریف و دلپذیر و استخوان های خوب. خیلی لبخند می زنند.



آنها عاشق تاریخ و عتیقه هستند.



آنها مهارت های میزبانی بسیار خوبی دارند - برای خود دعوت به اقامتگاه راحت لیبرا کنید و از آنجایی که آنها میزبانی را دوست دارند لذت خواهید برد و برای تحت تأثیر قرار دادن مهمانان خود از همه راه ها استفاده می کنند.


آنها می توانند بیهوده و حتی سطحی باشند - گاهی اوقات ممکن است بیشتر از آنچه واقعا هستند علاقه مند عمل کنند یا اجازه دهند غرور به درون بیاید.



آنها دوست دارند همکاری کنند - آنها معمولاً مطیع و خوش اخلاق هستند و مایل به سازش هستند و سهم خود را در انجام کارها انجام می دهند.



آنها عاشق خیالبافی هستند - به عنوان یک نشانه هوا، آنها اغلب برای مدتی به دنیای خودشان می روند.



آنها مؤدب و خوش اخلاق هستند - قرار ملاقات با یک ترازو؟ خوب، مطمئناً می توانید بدون هیچ نگرانی ترازو خود را به ملاقات والدین خود ببرید زیرا رفتار آنها احتمالاً بی عیب و نقص است و جذابیت آنها تضمین می کند که سکوت های ناخوشایندی نیز وجود ندارد (اما مراقب باشید که ممکن است با پدرتان معاشقه کنند).



آنها از زیبایی قدردانی می کنند - زهره بر آنها حکومت می کند، آنها از غروب آفتاب پرحرارت، یک گل ظریف تابستانی یا یک آسمان خیره کننده شب قدردانی می کنند و این به آنها الهام می بخشد و شگفتی های جهانی را که در آن زندگی می کنیم به آنها یادآوری می کند.



آنها باهوش هستند - مغز علامت هوای بزرگ آنها مانند یک اسفنج اطلاعات را جذب می کند و معمولاً روشن، آگاه و سریع فکر می کنند.



آنها صادق هستند - آنها تمایل زیادی به دروغگویی ندارند و معمولاً صادق و ثابت قدم هستند.



آنها مثبت هستند - آنها معمولاً خوب، خوش بین و پویا هستند و اهمیت بالا نگه داشتن ارتعاش خود را برای جلب موفقیت می دانند.

آنها گاهی اوقات برای نه گفتن با مشکل مواجه می شوند - ممکن است مجبور شوند مرزها و نحوه مراقبت از خود را نیز یاد بگیرند. و با وجود خورشید در پاییز در اینجا، حتی ممکن است گاهی اوقات اعتماد به نفس نداشته باشند یا نتوانند ببینند که نورشان چقدر درخشان است!



بنابراین، شما تمام حقایق در مورد کتابخانه ها را دارید! آیا این صدا شبیه ترازو است که شما می شناسید؟
 

موضوعات مشابه

بالا