چرا بچه های سن پائین دچار دیابت نوع یک 🅰 میشن؟؟

  • نویسنده موضوع شاهدخت
  • تاریخ شروع
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,250
امتیازها
113
مدال ها
16
چرا بچه های سن پائین دچار دیابت نوع یک 🅰 میشن؟؟

❌چون معده، کبد و کلیه این طفل معصوم ها، کوچیک هست و در نتیجه توان و تحمل سردی و گرمی رو مثل بزرگسالان ندارن.(به این نکته اصلا توجه نمیشه از لحاظ علم تغذیه، خوراکی که بزرگترها میخورن برای بچه ها؛ میزان و حجم و حتی نوعش باید تفاوت داشته باشه)

❌متأسفانه به خاطر تغذیه غلط و عدم وجود خوراک طبیعی در سفره مردم👇🏼

❌اکثر بچه ها دچار غلبه ی صفرا هستند..

❌بچه های صفرایی هم که میدونید، دنبال دوتا چیز هستند، 👈🏻1⃣خنکی و یخ و 2⃣شیرینی برای تامین انرژی به خاطر اینکه اشتها به غذا ندارن و خوراک نمیخورن

Screenshot   Chrome


❌مرتب شکلات، نوشابه، آب یخ ،کاکائو، بستنی، یخمک میخورن و پدر و مادر هم بهشون میدن و می‌خرن.

❌در نتیجه ی شوک دمایی و غلبه ی صفرا در بدن بچه ها و اطفال... به خاطر مصرف دائم بستنی (بستنی، سمی است که به تدریج با ضربه به اعضای اصلی بدن انسان، آدمی را به سمت مرگ میبره)

❌شوکی که از سردی بستنی (بستنی؛ خوراکی است با این تعریف👈🏻 مجموعه مواد غذایی ناسالم با طبع گرم که دمای آن یخ شده است) به کلیه و کبد ِ گرم بچه وارد میشه و در نتیجه پانکراس رو تحت تأثیر قرار میده، دیابت نوع یک A رو به طفل و کودک شما هدیه میده و در این نوع دیابت معده هم مستقیما درگیر میشه

❌اکثر قریب به اتفاق کودکان دیابتی وقتی ازشون بپرسید؛ میگن آره!! شکلات و بستنی و نوشابه، آب یخ، شربت، خیلی میخوردیم..

Screenshot   Chrome


❌پس ای پدر و مادران عزیز، به دست خودتون و با خرید شکلات و بستنی و نوشابه و.... برای بچه هاتون، نابودشون نکنید.درسته که نمیشه جلوی خوردن اینها رو گرفت ولی سعی کنید کنترل شده بهشون بدید.... حرص و ولع بچه رو از بستنی و شکلات و نوشابه و..... بگیرید و به جاش هم آنقدر خوراک طبیعی و خوب به بچه بدید تا دیگه میل و جایی برای اینها نداشته باشه... در کنارش هم مزاجشون رو تنظیم کنید و غلبه دم (خون) به بچه بدید، با خوراک سالم،تا بچه خوب رشد کنه.
 

موضوعات مشابه

بالا