طرز تهیه کیک شکلاتی در مایکروفر

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
کیک شکلاتی در مایکروفر را در کمتر از ۵ دقیقه و خیلی سریع آماده کنید و از آن به عنوان یک عصرانه و یا میان وعده برای کودکان استفاده نمایید.


مواد مورد نیاز
آرد۶ق غذاخوری
پودر کاکائو۴ ق غذای
شکر۴ ق غذای
روغن۴ ق غذای
آب۱۰ ق غذای خوری
بیکینگ پودرنصف ق مرباخوری
وانیلنصف ق چای خوری
نمکدو پنس
شکلات سکه ایبه مقدار دلخواه

طرز تهیه کیک شکلاتی در مایکروفر​



مرحله اول​

با جامع ترین سایت آموزشی آشپزی و مخصوصاً پخت کیک های خانگی همراه شوید تا بتوانید یک کیک شکلاتی دو دقیقه ای را در مایکروفر تهیه کنید برای تهیه این عصرانه خوشمزه ابتدا پودر کاکائو را با آرد مخلوط کنید.



مرحله دوم​

سپس بکینگ پودر و بعد از آن نمک را به آرد اضافه کنید و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند، حالا برای اینکه هواگیری کنید و آردتان سبک شود آن را در سه مرحله الک کنید، با این کار بعد از پخت کیک پف دار میشود.



مرحله سوم​

حالا به مواد خشک باید شکر را اضافه کنید و دوباره باهم مخلوط نمایید پس از آن نوبت به اضافه کردن روغن می رسد مواد را با چنگال هم بزنید تا یکدست شوند سپس نوبت به اضافه کردن آب می رسد.



مرحله چهارم​

در هر مرحله سعی کنید آرد را با چنگال هم بزنید، پس از اضافه کردن آب و مخلوط شدن مواد نوبت به افزودن وانیل می‌رسد دوباره مواد را مخلوط کنید و در پایان شکلات های سکه ای را به مایه کیک شکلاتی اضافه کنید.



مرحله پنجم​

غلظت مایه کیک باید روان تر از عسل باشد. مایه پس از اینکه آماده شد آن را درون قالب مورد نظر بریزید و برای مدت زمان دو دقیقه درون دستگاه مایکروفر قرار دهید، کیک فوری دو دقیقه ای شما آماده است نوش جان.
 
بالا