طرز تهیه حلوا شکری با شیر خشک

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
حلوا شکری با شیر خشک به روش کارخانه‌ای و بسیار حرفه ای و خوشمزه، از این ماده غذایی برای صبحانه و میان وعده می‌توانید استفاده کنید. مصرف حلوا شکری برای بهبود عملکرد ذهن و تسکین درد مفاصل و درمان کم خونی و… توصیه می‌شود.


مواد لازم برای تهیه حلوا
اردهیک پیمانه
پودر قندیک و ۱/۲پیمانه
شیرخشکیک و ۱/۲پیمانه

طرز تهیه حلوا شکری با شیر خشک​



مرحله اول​

تیم برای تهیه حلوا شکری به روش کارخانه‌ای ابتدای ارده را درون کاسه خالی کنید و بعد از آن پودر قند و شیر خشک را اضافه نمایید، شیرخشک مصرفی برای حلوا شکری را می‌توانید در قنادی ها تهیه کنید.


مرحله دوم​

حالا باید مایه را ورز دهید، ورز دادن شما در حدی باشد که مواد یکدست و کاملا با هم مخلوط شوند. از ورز دادن زیاد مواد خودداری کنید. قالب مورد نظر خود را آماده کنید و کف آن را با پلاستیک فریزر بپوشانید.


مرحله سوم​

به دلخواه خود می توانید درون قالب را با مقداری از مغزیجات پر کنید، سپس مایه حلوا شکری را درون قالب بریزید. پس از انتقال مواد درون قالب باید عملیات فشرده سازی حلوا را انجام دهید تا پس از آماده شدن کاملا منسجم شود.


مرحله چهارم​

پس از انجام این کار روی قالب را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان ۶ الی ۸ ساعت ظرف را درون فریزر قرار دهید تا حلوا آماده شود. پس از آماده شدن حلوا را برش زده و با کنجد و یا هر مغز دیگری آن را تزیین کنید. نوش جان.
 
بالا