سرگرمی کار چندش آور مرد کینه ای با قبر همسرسابقش🥵

  • نویسنده موضوع Nazbanoo
  • تاریخ شروع
Nazbanoo

Nazbanoo

کاربر شهروند
Female
تاریخ ثبت‌نام
1/10/22
نوشته‌ها
1,134
پسندها
1,978
امتیازها
113
مدال ها
4
جنسیت
غم از دست دادن برا همه انسان ها یکسان نیست و ممکن است واکنش ها به این مسئله متفاوت باشد، درست مثل وضعیت پیرمرد داستان ما.

کار زشت پیرمرد کینه ای با قبر همسر سابقش لو رفت​

غم و ناراحتی پس از مرگ همسر، امری طبیعی است اما نه برای همه؛ مشابه مردی که ماجرایش را در این بخش از سرگرمی می خوانید، مردی که به دلیلی نامعلوم هر روز رفتار زشتی را با خانه ابدی همسر سابقش داشت.

ماجرا از آن زمانی وایرال شد که مایکل مورفی 43 ساله موضوع عجیبی را منتشر کرد. او در صفحه شخصی اش نوشت که هر زمان که به آرامگاه مادرش در قبرستان کلیسا می رود با صحنه ی ناخوشایندی روبرو شده و از این اتفاق بسیار ناراحت است.
به گفته مایکل، فردی ناشناس هر روز به این قبرستان آمده و روی قبر مادرش ادرار کرده و کیسه ای مدفوع روی آن قرار میداد؛ اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی و خشم او شده بود. برای روشن شدن مسئله، دوربین مداربسته ای در آن محوطه نصب شد تا اینکه پس از بررسی های دقیق دوربین مداربسته، فرد خاطی شناسایی شد.
قبرستان
تصاویر ثبت شده نشان میداد که مردی میانسال هر روز ساعت 6 صبح سر مزار مادر مایکل حاضر شده و این اقدام زشت را انجام تکرار میکرد. مایکل هرگز آن مرد را ندیده بود و کسی از اعضای خانواده اش او را نمیشناخت ولی اینطور که پیدا بود، مسئله ای بین مادر مایکل و آن مرد وجود داشته.
پس از ثبت تصاویر، پلیس وارد ماجرا شد تا دلیل این اقدام را از مرد ناشناس جویا شود. تحقیقات مسئله را روشن کرد و مشخص شد که این مرد 48 سال پیش از مادر مایکل جدا شده است، در واقع او همسر سابق مادر مایکل بوده که به دلیل اختلاف بر سر بچه دار شدن او را رها کرده بود.
بله در کمال تعجب این مرد اهل نیوجرسی ظاهراً از همسر سابق خود که نزدیک به پنج دهه پیش از او جدا شده بود آنقدر کینه داشت که تقریباً هر روز سر قبر او می رفت تا خودش را روی قبر او به این شکل راحت کند.
کینه ای که در دل این مرد وجود داشت به قدری بود که پس از گذشت 48 سال، قبر همسر سابق خود را پیدا کرده و هر روز اقدام به تلافی آن هم به این شکل زشت میکرده.
 

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
20
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
34
اعتصامی
اعتصامی
یکی یدونه
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
76
یکی یدونه
یکی یدونه
جان و جهانم
  • بسته
پاسخ‌ها
2
بازدیدها
93
جان و جهانم
جان و جهانم
بالا