معنی ایموجی قلب نارنجی در چت 🧡

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,798
پسندها
22,602
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot   copy 800x800 copy 800x800

معنی ایموجی قلب نارنجی در چت 🧡

آیا معنی قلب نارنجی در چت را را می دانید؟ لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید
معنی ایموجی قلب نارنجی در چت چیست نی نی سایت ؟ قلب نارنجی در چت نشانه چیست ؟ قلب نارنجی در چت به چه معناست؟

معنای قلب نارنجی در چت​

آیا به معنای ایموجی های گوناگون فکر کرده اید؟ آیا با خود اندیشه اید، که رنگ های متفاوت ایموجی های قلب به چه معنا و مفهوم است ؟ از سفید تا آبی ، بعضی برای برای بیان عشق هستند و بعضی دیگر به جهان می گویند که شما حس محبت و دلسوزی دارید، و ممکن است نشان بدهند که غمگین هستید.
پس درباره رنگ قلب ایموجی و زمان مناسب استفاده از رنگ های گوناگون سخن خواهیم گقت.

همچنین بخوانید: معنی ایموجی قلب قرمز در چت❤


معنی قلب نارنجی در چت​

  • معنای قلب نارنجی به نوعی احساس میانی ما بین قلب قرمز عشق و قلب زرد دوستی و صمیمیت است. رنگ نارنجی اکثرا با مراقبت و گرما تعبیر می شود. این ایموجی هیچ گونه اشاره ای به رابطه داشتن یا دادن درخواست رابطه عاشقانه یا معاشقه ندارد، پس می توانید با خیال راحت این ایموجی قلب را برای بیان حمایت یا اهداف دوستانه برای دوستان و نزدیکان استفاده می شود.
  • اگر می خواهید به کسی ابراز علاقه کنید یا رابطه عاشقانه ای با شخصی آغاز کرده اید، باید در ارسال این ایموجی قلب محتاطانه عمل کنید زیرا این ایموجی احساس دوستانه شما را بیان می کند.
  • شما می توانید ایموجی های قلب نارنجی را برای دوستان و نزدیکان خود ارسال کنید. اگر می‌خواهید به درستی به او بگویید که هدف به ماجرای عاشقانه با او ندارید، و تنها در رابطه دوستی قرار دارید ، بفرستید. بعضی از افراد به این منطقه “منطقه دوست” می گویند.
  • گاهی اوقات این قلب می تواند نشان گر نگرانی و دلشوره باشد و موقعی استفاده شود که می خواهد بیان کنید احساس خوبی نسبت به ماجرایی ندارند. قلب نارنجی حتی به معنی نگران نباش نیز آمده است.
  • ایموجی قلب نارنجی را همچنین می توان مثل دیگر قلب های یا ایموجی ها در شبکه های اجتماعی استفاده کرد، علی الخصوص زمانی که قصد ابراز احساسات برای عکس های دوستان خود را دارید، اما به خاطر داشته باشید این قلب نارنجی به اندازه ایموجی قلب قرمز دوست داشتنی یا جذاب نیست.
  • یکی دیگر از معانی کمتر شایع قلب نارنجی که رسمیت زیادی ندارد، ابراز احساسات جنسی است که به علت رنگ تندی که دارد به آن نسبت داده می شود.

همچنین بخوانید: معنی ایموجی قلب بنفش در چت 💜


قلب نارنجی نماد چیست؟​

قلب نارنجی نماد حس دوستی است. این ایموجی بيان کننده. این است که من تو را به عنوان یک دوست از صمیم قلب ، دوست دارم و همین طور می توان از قلب نارنجی برای معاشقه یا تعریف رابطه دوستانه استفاده کرد. از سوی دیگر، نارنجی نشانگر تمام احساسات خوشایند است که با داشتن یک دوست خوب به وجود می آید.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

موضوعات مشابه

بالا