معنی ایموجی قلب قهوه ای در چت 🔴[جامع و کامل]

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,798
پسندها
22,602
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot   copy 800x800 copy 800x800

معنی ایموجی قلب قهوه ای در چت 🔴[جامع و کامل]

در ایام اسـتفاده از ایموجی ها فضای مجازی نسبت به گذشته شایع تر شده است، با این اوصاف پسندیده تر است که درباره بعضی شکلک ها موقع اسـتفاده اطلاعات بیشتری کسب کنیم، مثل ایموجی های قلب هر یک به تنهایی معنی و کاربرد خودش را دارد. در این مقاله کوتاه به برسی معنا و مفهوم ایموجی قلب قهوه ای می پردازیم.
معنی ایموجی قلب قهوه ای در چت چیست نی نی سایت ؟ قلب قهوه ای در چت نشانه چیست ؟ قلب قهوه ای در چت به چه معناست؟
همچنین بخوانید :معنی ایموجی قلب نارنجی در چت 🧡

معنی ایموجی قلب قهوه ای

قلب از دوران کهن به عنوان نماد عشق و علاقه معروف است. در هر مکانی که تصویری یا هاله ای از قلب نمایان شده است، در کنارش با یک احساس خوب بوده اسـت. حسی که خیلی از اشخاص حاضرند برای آن هزینه های گزافی پرداخت کنند. ولی امروزه با پیچیدگی رابطه ها این ایموجی ساده قلب تغییر یافته و به رنگ های گوناگونی در آمد تا جواب گوی این روابط پیچیده و نوین باشد. یکی از این رنگ های تازه ایموجی قلب، قلب با رنگ قهوه ای می باشد.

یکی از رنگهای جدید ایموجی قلب
ایموجی قلب قهوه ای است، که رنگی شکلاتی (قهوه ایی) دارد، می توانید از این شکلک به عنوان بیان علاقه به شخص مورد نظر خود اسـتفاده کنید مثل دیگر ایموجی های قلب. از این ایموجی برای ابراز و نشان دادن محبت در مورد چیزی به شکل اندکی شیطنت آمیزتر هم می توان بهره برد.

ولی شما می توانید از این شکلک قلب برای بیان خواسـته و نشان دادن تمایل به شکلات، و یا قدردانی موقعی که کسی برای شما شکلات هدیه آورده است.

همچنین بخوانید:معنی ایموجی قلب زرد در چت💛

سابقه ایموجی قلب قهوه ای​

ایموجی قلب قهوه ای در سال 2019 به عنوان قسمتی از یونی کد (Unicode 12.0) به ثبت رسیده است، و در همان سال به گروه ایموجی (Emoji 12.0) اضافه شد. می توان گفت که این ایموجی جزء به روزترین ایموجی ها اسـت. این ایموجی در پلتفرم های مختلف به اشکال گوناگونی دیده می شود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا