شلوار مام استایل یا مام فیت کدوم شیکتره؟

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
مهسان

مهسان

تاریخ ثبت‌نام
26/11/22
نوشته‌ها
22
پسندها
66
امتیازها
13
شلوارهای مام فیت و مام استایل در نگاه اول شباهت های بسیار زیادی دارند که برخی را به اشتباه می اندازد. اما بین این دو نوع شلوار تفاوت های جزئی اما مهمی وجود دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرند.

📎فرق مام فیت و مام استایل

شلوارهای مام استایل دارای فاق بلندی هستند و قسمت کمری آن ها نیز تا بالا ناف امتداد دارد. فاق شلوارهای مام فیت نیز مانند شلوارهای مام استایل، بلند است و هر دو نوع شلوار، جزو شلوارهای گشاد محسوب می شوند. مهم ترین فرق شلوار مام فیت و مام استایل، مربوط به قسمت ران آن ها است. قسمت ران و ساق پا در شلوارهای مام فیت حالت جذب دارند؛ درحالی که در شلوارهای مام استایل این قسمت گشادتر است.
به طور کلی شلوارهای مام استایل در مقایسه با شلوارهای مام فیت در قسمت ران و ساق پا گشادتر و در قسمت مچ پا تنگ تر هستند. با این حال هر دو مدل شلوار مام فیت و مام استایل در میان انواع شلوار زنانه، زیبایی و جذابیت قابل توجهی دارند و بسته به سلیقه خود می توانید بهترین مدل را انتخاب نمایید.
شلوارهای مام فیت و مام استایل برای خانم هایی که به دنبال لاغر نشان داده شدن بدنشان هستند، انتخاب های بسیار مناسبی به شمار می روند. دلیل این موضوع، فاق بلند این دو نوع شلوار و بلندی قسمت کمر آن ها است. چنین ویژگی هایی باعث می شود که شکم حالت جمع شده به خود بگیرد و از طرفی ظاهر باسن نیز زیباتر شود.

با توجه به تفاوت مام فیت و مام استایل در قسمت ران و ساق پا، بهتر است تا نسبت به فیزیک بدنتان گزینه مناسب را انتخاب کنید.

برخی از مردم تصور دارند که انواع شلوار مام فیت و مام استایل مانند شلوار بگ، برای افراد خیلی چاق نیز قابل استفاده هستند؛ درحالی که این تفکر اشتباه است. افرادی که دارای اضافه وزن زیاد و قد کوتاه هستند نباید از شلوارهای مام استایل و مام فیت استفاده کنند؛ زیرا فاق بلند این شلوارها، توجه ها را به نسبت به قد و فیزیک بدن آن ها افزایش می دهد.

📎شلوار مام استایل را با مانتو جلو باز بپوشید

فاق بلند شلوارهای مام استایل باعث شده تا این شلوارها برای ست کردن با مانتوهای جلوباز و ساخت استایل های زنانه زیبا، بسیار مناسب باشند. اگر قصد دارید تا شلوار مام فیت را با مانتو کوتاه بپوشید، باید به سراغ مانتو های نسبتاً گشاد بروید.

📎بهترین رنگ را انتخاب کنید

در خرید اکثر مدل های شلوار زنانه مثل شلوارهای کتان، توجه به رنگ شلوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در مطالبی مثل راهنمای خرید شلوار کتان زنانه به طور مفصل در مورد آن بحث می شود. با این حال از آنجایی که شلوارهای مام فیت و مام استایل جزو شلوارهای جین هستند، تنوع رنگ قابل توجهی برای آن ها وجود ندارد. مناسب ترین و محبوب ترین رنگ برای این دو نوع شلوار، رنگ آبی است که قابلیت ست شدن با لباس های پرشماری را دارد.

📎مام استایل و مام فیت را با تیشرت مناسب ست کنید
ترکیب شلوارهای مام استایل یا مام فیت با تیشرت، ترکیب مورد علاقه خانم های خوشتیپ است. البته باید به تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل در قسمت پا توجه شود. تیشرت های مناسب برای ست کردن با شلوار مام استایل و مام فیت، تیشرت های بلند و غیر جذب هستند. اگر قصد دارید از تیشرت جذب استفاده کنید، حتماً آن را داخل شلوار کنید تا استایلتان زیباتر شود. در انتخاب رنگ تیشرت هم می توانید به سراغ رنگ های شاد و رنگ های خنثی بروید.

📎سایز مناسب را انتخاب نمایید

برای خرید و ست کردن شلوار مام استایل و مام فیت حتماً به اندازه آن دقت داشته باشید. معمولا در جدول سایز شلوار زنانه، اطلاعات کاملی در مورد اندازه شلوار ذکر می شود. البته به این موضوع دقت کنید که شلوارهای مام فیت و مام استایل کمی حالت گشاد دارند و همین موضوع موجب جذاب تر شدن آن ها می شود

📎شلوارهای مام استایل و مام فیت را با کفش مناسب ست کنید
کفش کتانی برای ست کردن با شلوارهای مام فیت و مام استایل گزینه مطلوبی به شمار می رود. البته این کفش ها عموماً در روزهای گرم سال و فصل تابستان قابل استفاده هستند و در روزهای سرد سال می توانید کفش های نیم بوت را با شلوارهای مام استایل و مام فیت ست کنید.
برای ست کردن کفش با شلوار مام استایل برای شلوارهایی که در قسمت مچ پا تنگ تر هستند، می توانید از کفش های جیر و حتی کفش های پاشنه بلند نیز استفاده کنید....
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پ
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
20
پرند اسکارف
پ
تابان
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
41
تابان
تابان
پسر ترکمن
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
59
پسر ترکمن
پسر ترکمن
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
12
اعتصامی
اعتصامی
پ
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
54
پرند اسکارف
پ
بالا