خبر روزنامه ی وطن وی(مجله ی وطن وی)

  • نویسنده موضوع gamer
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
عذرخواهی شبکه آلمانی درپی جملات توهین‌آمیز علیه قطری‌ها

⚽️ ساندرو واگنر، ملی پوش سابق آلمان که به عنوان کارشناس در شبکه ZDF حضور داشت، حین بازی مقابل اسپانیا گفت: فکر می کردم در آن گوشه از ورزشگاه همه هوادار تیم ملی آلمان هستند اما بعد متوجه شدم که آنها حوله های حمام قطری هستند.

⚽️ در واقع اشاره واگنر به پیراهن سنتی عربی (ثَوب) بود. این اظهارنظر واگنر بازتاب منفی گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و قطری ها آن را به عنوان توهینی نژادپرستانه تعبیر کرده‌اند.

⚽️ شبکه ZDF در واکنش به انتقادات فراوانی که به اظهارنظر واگنر صورت گرفته، بیانیه ای کوتاه منتشر کرد: «از این بابت متاسفیم. اظهارنظر واگنر در مورد «ثَوب» در مقطع حساسی از بازی مطرح شد و نباید آن را بیان می کرد. در این مورد بحث خواهیم کرد.»
IMG 20221129 101256 878


تهیه شده توسط کاربر @sahar
 
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
📌پیشنهاد شورای شهر تهران به دولت

▪️چهارشنبه را تعطیل کنید!

🔹مهدی پیرهادی امروز در جلسه شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد که در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.

تهیه شده توسط کاربر sahar
 
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
طائب: یک شبکه بازی‌های کامپیوتری را ضربه زدیم / ۳ نفر از بالای مجموعه به اسرائیل وصل بودند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه:
🔹هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند.
🔹یک شبکه بازی‌های کامپیوتری را ضربه زدیم، ۳ نفر از بالای مجموعه به اسرائیل وصل بودند؛ مأموریت‌شان این بود که بازی‌هایی تولید کنند که در آنها هیجان، خشونت و لاابالی‌گری باشد.
🔹در شبکه مدارس، ۵ مدرسه زدند، در یکی از متون آنها، چگونگی تبدیل چالش خانگی به چالش اجتماعی را آموزش می‌دادند.

تهیه شده توسط@sahar
 
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨

چرا زن سنندجی در بازار، پشتش را به رئیس جمهور کرد و رفت؟

5776777.jpg

روزنامه جوان با اشاره به ماجرای تعارف کردن شکلات از طرف مرد سنندجی به رئیس جمهور و عذرخواهی بعدی اش نوشت:روشن است که این مغازه‌دار تحت تهدید قرار گرفته و به خاطر صیانت از حریم خانواده و جان و مالش مجبور شده است تن به خواسته دیکتاتورهای ضدانقلاب بدهد، چون دیده که در همان مناطق کردنشین، تجزیه‌طلبان به خانه فرد طرفدار نظام کوکتل مولوتف انداخته‌اند، خانه را در حالی که زن و بچه در آن است، آتش زده‌اند یا به منزل فرد دیگری از حامیان نظام رفته‌اند و حتی لباس‌های اهل خانواده را سر دست گرفته‌اند و... طبیعی است که او بترسد و تن به خواسته آنان بدهد.

چند نکته در این زمینه جالب توجه است:
اول آنکه این کاسب از رئیس‌جمهور نترسیده و رفتارش در استقبال از رئیس‌جمهور، تصمیم خودش بوده و مجبور به کاری نشده، اما از دیکتاتوری و توحش تجزیه‌طلبان ضدانقلاب می‌ترسد و سریع موضعش را ظاهراً عوض می‌کند.
دوم آنکه وقتی مردم کردستان از بیم توحش ضدانقلاب جرئت یک شکلات تعارف کردن به رئیس‌جمهور خود را ندارند، آیا به سایر مواضعی که از قول آن‌ها بیان می‌شود، می‌توان اعتماد کرد که اعتراف اجباری نباشد؟ آیا اگر فرزندشان را ضدانقلاب بکشد، آزادی دارند که بگویند ضدانقلاب ما را عزادار کرده است؟ یا مجبور خواهند شد گردن نظام بیندازند؟
سوم آنکه آیا اعتصاب‌هایی که ادعا می‌کنند در مناطق کردنشین رخ داده، به اختیار بوده یا آن‌ها هم اعتصاب اجباری بوده است؟ اعتصاب اجباری، اعتراف اجباری و در کل، انقلاب اجباری!
چهارم آنکه ضدانقلاب در همین بخش از فیلم که مغازه‌دار به رئیسی شکلات تعارف می‌کند، روی حرکت خانمی متمرکز شدند که بی‌اعتنا به ماوقع، حتی به سمت رئیس‌جمهور برنمی‌گردد و به داخل مغازه می‌رود و تمام مدت پشتش به تصویر است. به نظر می‌رسد آن زن در دو راهی مانده؛ استقبال از رئیس‌جمهور و به جان خریدن تهدیدهای ضدانقلاب یا پا گذاشتن روی خوی مهربان و میهمان‌نواز کردی و بی‌اعتنایی به میهمان دولتی و در عوض تأمین امنیت خویش.
فیض‌الله، کاسب سنندجی؛ مردی که به هیچ ارگانی وابسته نیست، با ویدئوی ۵۲ ثانیه‌ای خود، کلی حرف مهم می‌زند و فضا را شفاف می‌کند. از تعارف شیرینی اختیاری تا عذرخواهی اجباری کلی حرف است.
این ماجرا هم گذشت، اما این جای تأمل برای نهادهای امنیتی کشور دارد که مردم حتی برای تعارف یک شکلات به رئیس‌جمهور، آزادی و امنیت نداشته باشند
 
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
معاون وزیر کشور: امنیت در بازار تهران برقرار است

میراحمدی:
🔹معاندان و دشمنان تلاش زیادی انجام دادند که امروز بازار را دچار مشکل کنند؛ با هوشیاری بازاریان و با تلاش ماموران حافظ امنیت، بازاریان مشغول کسب‌وکار هستند و امنیت کامل برقرار است.

🔹هرکسی که بخواهد امنیت بازاریان را به خطر بیندازد، دستگاه قضایی شدیدترین مجازات را با آنها خواهد داشت.

تهیه شده توسط کاربر@sahar
 
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
خبر های خوبی که گم شدند!

🔹 طی یکی دو ماه اخیر هیاهوی خبرهای بد باعث شد تا خبرهای خوبی که در این مدت اتفاق افتاده را کمتر ببینیم و بشنویم. حالا چند تا از آن خبرها را تیتروار با هم مرور کنیم:

🔸 تولید بافت قابل پیوند از سلول‌های فوت شدگان

🔸 بومی سازی مته های حفاری پیشرفته برای صنعت نفت

🔸 شروع به فعالیت ۶ نیروگاه تولید برق در کشور

🔸 اتصال شهر خاش به شبکه ریلی سراسری کشور و ایجاد خط ترانزیت کالا

🔸 ساخت تلسکوپ غول پیکر ایرانی در کلاس جهانی

🔸 تولید پانسمان بیماران پروانه ای و آزمایش بالینی آن

🔸 عبور تجارت خارجی ایران از ۵ میلیارد دلار طی شش ماه

🔸 ساخت موشک هایپر سونیک

🔸 راه اندازی اولین پالایشگاه فراسرزمینی در ونزوئلا

🔸 درمان موفقیت آمیز سرطان با ژن درمانی





تهیه شده توسط کاربر @sahar
 
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
1373346_334.jpg

میزان: دادستان مرکز استان ایلام با اشاره به اینکه مهدی شاهمرادی از لیدرهای اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در استان ایلام است، گفت: هیچگونه تحصن و اعتصابی از سوی خانواده این فرد مقابل دادگستری شهرستان آبدانان صورت نگرفته است .

رسانه‌های ضد انقلاب با پرداختن به سوژه‌ای جدید مدعی شده‌اند که خانواده فردی به نام مهدی شاهمرادی یکی از بازداشت شدگان در شهرستان آبدانان ۱۴ روز است که به نشانه اعتراض مقابل دادگستری این شهرستان تحصن کرده‌اند و کودک این فرد در مقابل دادگستری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

در همین خصوص، عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام با اشاره به اینکه مهدی شاهمرادی از لیدرهای اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در استان ایلام است، گفت: هیچگونه تحصن و اعتصابی از سوی خانواده این فرد مقابل دادگستری شهرستان آبدانان صورت نگرفته است .

وی افزود: خانواده این فرد روز شنبه ۱۲ آذرماه حدود کمتر از یک ساعت با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل ساختمان دادگستری آبدانان حاضر شدند و عکس‌ها و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نیز مربوط به همین موضوع است.

دادستان مرکز استان ایلام همچنین در رابطه با انتشار خبری در رسانه‌های ضد انقلاب که فرزند مهدی شاهمرادی در جریان حضور در مقابل دادگستری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: این موضوع نیز به هیچ عنوان صحت ندارد و قویاً تکذیب می شود.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: Reza
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨

ببینید | تونل عجیب گروه‌های جدایی طلب کردستان در دل کوه به سمت ایران | چه چیزهایی با این تونل به ایران منتقل شده است؟

شبکه المیادین از یکی از تونل‌های انتقال نیرو و تجهیزات به داخل ایران گزارش تهیه کرده است.
به گزارش همشهری آنلاین، شبکه المیادین گزارشی را از نقاط مرزی ایران با کردستان عراق تهیه‌ کرده است که در قالب آن، دوربین یکی از تونل‌های انتقال نیرو و تجهیزات به داخل ایران را به نمایش می‌گذارد.
این ویدئو را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: ایسنا
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: Reza
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨

مادر کرمانشاهی ۴ قلو زایید

170050724.jpg

کرمانشاه - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مادر ۲۱ ساله ساکن شهر کرمانشاه در سومین زایمان خود چهار قلو به دنیا آورد.
دکتر «میثم حجتی‌پور» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این نوزادان چهار قلو در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه به دنیا آمدند که به درخواست پدر خانواده که شغل وی راننده است برای ادامه روند مراقبتی به بیمارستان حضرت معصومه (س) مدیریت درمان تامین اجتماعی این شهر منتقل شدند.
وی افزود: این نوزادان که در ماه هفتم بارداری به روش سزارین متولد شدند هم اکنون در سلامت کامل به سر می برند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه اضافه کرد: این مادر که در سومین زایمان خود چهار قلو زاییده است، ۲ دختر دیگر نیز دارد.
دکتر حجتی پور یادآور شد: این چهارقلوها هم اکنون در بخش ان، آی، سیو (بخش مراقبت های ویژه کودکان و نوزادان) بیمارستان حضرت معصومه (س) تحت مراقبت هستند و حال آنها و مادرشان خوب است.
وی گفت: نام این چهار قلو که ۲ پسر و ۲ دختر هستند راحیل، رها، مهدی و هادی است.
به گزارش ایرنا، دانشمندان با تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که عواملی مانند داشتن سابقه خانوادگی تولد چندقلو در خانواده مادری، داشتن سابقه بیش از یک بارداری در گذشته (به ویژه یک بارداری چند قلو)، رژیم غذایی یا اضافه وزن و بلندی قد مادر، زایمان در سنین بالا، مصرف داروهای درمان کننده ناباروری و استفاده از روش‌های کمک باروری (ART) به میزان زیادی امکان چندقلوزایی را افزایش می‌دهند.
طبق جدیدترین آمارهای ثبت احوال کشور، به طور متوسط در هر شبانه ‌روز بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر در کشور به دنیا می‌آیند، که از این تعداد ۵۴ نفرشان ۲ قلو و چندقلو هستند.
استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: Reza
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,607
پسندها
1,900
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
پیش فروش سایپا ویژه مادران پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

شرایط طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران آذر 1401 شامل شاهین،ساینا اتوماتیک، ساینا دوگانه سوز و سایپا 151 اعلام شد.


مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

این بخشنامه در تاریح 1401/09/17 ساعت 10 صبح فعال خواهد شد.


ثبت نام شگفتانه یلدایی سایپا از پنجشنبه | پیش فروش سایپا با قیمت نصف بازار | با 114 میلیون ساینا بخرید


شرایط طرح پیش فروش سایپا آذر 1401

ساینا s اتوماتیک در شرایط پیش فروش یکساله عادی با قیمت ۱۳۹۲۵۰۰۰۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و زمان تحویل آن اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

سایپا ۱۵۱ با قیمت ۸۴۹۳۵۵۰۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود و زمان تحویل آن تیر سال آینده خواهد بود.


منبع:fardanews
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: Reza
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

یکی یدونه
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
15
یکی یدونه
یکی یدونه
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
56
اعتصامی
اعتصامی
پ
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
59
پرند اسکارف
پ
یکی یدونه
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
77
یکی یدونه
یکی یدونه
بالا