🪔42 نوع مختلف ظروف آشپزخانه (با نام، کاربرد و عکس)

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
63aaafcb18189.png

دانش ما در مورد ظروف آشپزی پیشینیان بسیار محدود است. اما از آنجایی که هنر زندگی در هر کشور متمدن تقریباً یکسان است، وسایل آشپزی باید تا حد زیادی شباهت زیادی به یکدیگر داشته باشند. - از کتاب مدیریت خانوار خانم بیتون اثر ایزابلا مری بیتون (1861). در این مقاله در سایت وطن وی برای شما دوستان عزیز 42 نوع مختلف ظروف آشپزخانه را همراه با عکس و کاربرد های آنها را در ادامه ارائه می دهیم، لطفا با ما همراه باشید.

قاشق آشپزخانه استاندارد


قاشق چوبی آشپزخانه که روی لبه قابلمه روباز قرار گرفته است.


همه ما نسخه هایی از قاشق آشپزخانه را دیده و بزرگ شده ایم. این ابزار بزرگی است که برای کارکردن غذا و مایعات در قابلمه های بزرگ مفید است. این یک ابزار ضروری برای انجام همه کارها از نظر جمع کردن، جابجایی، هم زدن و نگه داشتن غذا در جای خود در حین کار بر روی آن است.

این ظروف آشپزخانه قرن هاست که وجود داشته است و فرهنگ های باستانی اغلب آنها را از چوب و گاهی از فلز مانند مس می ساخته اند.

قاشق آشپزخانه به دو صورت توپر و شکاف دار عرضه می شود. قاشق شکاف دار به کاربر مزیت اضافی تخلیه مایع از زیر را می دهد و در عین حال غذاهای جامد گرفته شده در ظرف قاشق را کنترل می کند.


ملاقه سوپ


ملاقه سوپ برای برداشتن سوپ از قابلمه بخارپز استفاده می شود.


این ظروف منحنی یا با دسته چوبی بلند و یک ظرف قاشقی فنجان مانند بزرگ در انتهای آن طراحی شده است.

دستگیره ها گاهی دارای انحنا یا قلاب هستند تا مطمئن شوند که ملاقه در حین پخت و پز یا سرویس دهی داخل قابلمه های بزرگ نمی لغزد.
برخی از بهترین نسخه های امروزی برای کار با آنها فولاد ضد زنگ هستند.

این ظروف به جز دو تفاوت عمده، بسیار شبیه به سایر قاشق‌های سوپ‌خوری است: یک لبه با دندانه‌ها و یک سوراخ در وسط لگن.

دندان ها به شما این امکان را می دهند که پاستا را به سرعت در آب داغ بگیرید و سوراخ اجازه می دهد تا آب خارج شود. هنگام بیرون کشیدن غذا از یک قابلمه در حال جوش، در نهایت پاستا را بدون آشفتگی به دست می آورید.

برخی از بهترین نسخه های امروزی برای کار با آنها فولاد ضد زنگ هستند.
فولاد ضد زنگ هستند.


ملاقه پاستا


ملاقه پاستا در حال گرفتن پاستا از آب جوش.


این ظروف به جز دو تفاوت عمده، بسیار شبیه به سایر قاشق‌های سوپ‌خوری است: یک لبه با دندانه‌ها و یک سوراخ در وسط لگن.

دندان ها به شما این امکان را می دهند که پاستا را به سرعت در آب داغ بگیرید و سوراخ اجازه می دهد تا آب خارج شود. هنگام بیرون کشیدن غذا از یک قابلمه در حال جوش، در نهایت پاستا را بدون آشفتگی به دست می آورید.

برای سرو پاستا از ظرف اصلی پخت ایده آل است.


اسکوپور بستنی


اسکوپ بستنی روی قیف بستنی.


آیا تا به حال سعی کرده اید بستنی را با قاشق معمولی بردارید؟ این واقعا ایده آل نیست و ممکن است در نهایت قاشق را خم کنید.

Ice Cream Scooper با دسته قوی تر و قاشقی با انحنای عمیق اهرم بهتری به شما می دهد که به بستنی اجازه می دهد تا برای آن توپ دسر عالی که در یک کاسه سرو می شود، خم شود.

Scooper معمولا به دو شکل ارائه می شود، طراحی پایه ایستا یا یکی با عملکرد جداکننده. عملکرد جداکننده به آسانی می‌توان بستنی را پس از برداشتن از قاشق، با یک محرک شست که بستنی را از سطح قاشق برش می‌دهد، از قاشق خارج کرد.

کاردک


یک تخم مرغ را با کفگیر سرخ می کنیم.


این واقعا قاشق نیست، اگرچه انواع مختلفی از کفگیر وجود دارد . کاردک املت نمونه ای از یک نوع کاردک است.

این ابزار در طبیعت مسطح به شما امکان می دهد زیر غذا بلغزانید و آن را بردارید تا از یک ماهیتابه داغ سرو کنید یا طرف دیگر را برگردانید و بپزید. همچنین به عنوان یک چاقوی سریع در پخت غذا و همچنین یک همزن عمل می کند، اما در این نقش های فرعی به خوبی کار نمی کند.

کفگیرها معمولاً در اندازه‌های بزرگ و گاهی شکاف‌دار هستند، اما آشپزها می‌دانند که دو نوع، یکی بزرگ و دیگری کوچک، در آشپزخانه‌های شلوغ بهترین کار را دارند. برای ظروف کوچکتر و ماهیتابه ها، کفگیر بزرگ بیش از حد می شود اما اندازه کوچکتر ایده آل است.


ب. چاقو و برش

چاقوی اصلی آشپزخانه


چاقوی آشپزخانه روی یک تخته برش چوبی که با گیلاس های کامل و برش خورده احاطه شده است.


چاقوی آشپزخانه بیسیک با اندازه بزرگ و تیز دارای تیغه نیم پا یا بزرگتر است. این برای برش قطعات غذای بزرگ و متوسط که نیاز به برش، برش یا جدا کردن دارند، ایده آل است.

این یک ظروف ضروری در هر آشپزخانه ای است که کار می کند، و بسیاری از آشپزهای حرفه ای تیغه مخصوص خود را برای کار با مارک های عمومی دارند.


چاقوی پرینگ


یک چاقوی خرد کن روی میز چوبی در کنار تکه‌های آهک بریده شده.


یک چاقوی کوچک با تیغه‌ای به اندازه یک انگشت، این ابزار برای بریدن تکه‌های کوچک غذا، جدا کردن تکه‌های تکه‌ای، خرد کردن میوه‌ها، خرد کردن یا بریدن قطعات کوچک بسیار مناسب است. در بخش های بزرگتر غذا به خوبی عمل نمی کند، اما چاقوی خرد کن برای کارهای ظریف برش ایده آل است.


چاقوی نان


چاقوی نان برای بریدن یک قرص نان استفاده می شود.

متوجه تفاوت این تیغه به دلیل لبه دندانه دار خواهید شد. برخلاف اکثر چاقوهای آشپزخانه که لبه برش صافی دارند، چاقوی نان خشن و شرور به نظر می رسد.

این دندانه برای بریدن سریع نان، مانند اره، به جای جدا کردن آن از هم بسیار مهم است. تلاش برای برش نان با تیغه جامد اغلب باعث می شود نان به جای جدا شدن، له شود، مگر اینکه تیغه آن بسیار تیز باشد. لبه دندانه دار مشکل را حل می کند.


چاقوی دندانه دار

چاقوی دندانه دار روی تخته برش چوب.


چاقوی دندانه دار با دندانه ای بسیار کمتر نسبت به چاقوی نان و تیغه بلندتر، برای بریدن سریع تکه های بزرگ گوشت، به خصوص زمانی که پخته شده است، ایده آل است.

دندانه زدن اجازه می دهد تا یک عمل اره بر روی برش تأثیر بگذارد، چیزی که با یک تیغه معمولی امکان پذیر نیست. مردم اغلب می بینند که از این نوع تیغه هنگام برش کباب های بزرگ استفاده می شود.

چاقوی برش استخوان


قصابی که از چاقوی استخوان گیر روی تخته ای از گوشت استفاده می کند.


این ظروف با یک تیغه نازک بلند برای جدا کردن گوشت از استخوان مانند ماهی ایده آل است. با یک تیغه معمولی برش می‌دهد، اما طراحی نازک‌تر به آشپز اجازه می‌دهد تا داخل غذا فرو برود تا برش را بهتر انجام دهد. همچنین می توان از این ابزار برای اندازه برش های گوشت مخصوص مانند فیله استفاده کرد.


چاقو تیزکن


یک چاقو و یک چاقو تیزکن روی تخته برش چوبی.


اکثر کیت‌های چاقو دارای یکی هستند، اما می‌توان آن‌ها را جداگانه خریداری کرد. چاقو تیزکن شبیه یک میله فلزی بلند با دسته است. با این حال، اگر سطح میله را احساس کنید، ناهموار خواهد بود.

چاقوی آشپزخانه بر روی این سطح به صورت برشی و اصطکاکی کار می شود که به نوبه خود لبه تیغه را دوباره تیز می کند.

آشپزها به طور مرتب از این ابزار استفاده می‌کنند تا تیغه‌های خود را در بهترین حالت نگه دارند، اما مردم نیز باید مراقب باشند زیرا لبه‌های تیز نوک انگشتان و دست‌ها را بسیار سریع می‌برند.


قیچی آشپزخانه


یک قیچی آشپزخانه در کنار یک کاسه شاه بلوط در پس زمینه چوبی.


مطمئناً، از هر قیچی می توان برای جدا کردن چیزها استفاده کرد، اما قیچی آشپزخانه برای بریدن سریع چیزهایی مانند شاخه ها، سینوس ها، استخوان ها، تاندون ها و قسمت های سخت تر غذا کمی قوی تر طراحی شده است. داشتن این ظروف به توانایی شما در تهیه سریعتر، هوشمندانه و کارآمدتر غذا می افزاید.


تخته برش


یک تخته برش چوبی کوچک و بزرگ با ادویه جات.


آخرین جایی که می خواهید غذا را برش دهید، سطح پیشخوان شماست. تخته برش برای ضرب و شتم طراحی شده است، مکانی امن برای بریدن یا کار کردن روی غذا فراهم می کند و سپس می تواند به سرعت شسته شود.

استفاده از تخته های پلاستیکی در مقابل چوب به شدت توصیه می شود، زیرا تخته های چوبی تمایل به جذب آب غذا دارند که می تواند محل رشد باکتری ها باشد. با پلاستیک، تخته راحت‌تر تمیز می‌شود، هیچ چیزی نفوذ نمی‌کند و باکتری‌ها نمی‌توانند در داخل سطح تخته جای پایی پیدا کنند.


ج. ابزار بلانت

پتک آشپزخانه


استفاده از پتک آشپزخانه روی یک تکه گوشت خام.


اوقات یک آشپز فقط نیاز به استفاده از نیروی بی رحم دارد. یک پتک آشپزخانه خوب امروزه از آلومینیوم ساخته شده است، با یک طرف صاف و سپس یک طرف برآمدگی یا نوک تیز عرضه می شود.

سمت صاف اساساً برای چکش زدن مواد غذایی است که معمولاً منجمد شده اند تا آن را از هم جدا یا نرم کنند. سمت نوک تیز یا برآمده یک ویژگی نرم کننده است که اغلب برای نرم کردن گوشت ها به همراه کبودی استفاده می شود که به نوبه خود اجازه می دهد آب و مارینادها قبل از پخت راحت تر به گوشت نفوذ کنند.

اوقات یک آشپز فقط نیاز به استفاده از نیروی بی رحم دارد. یک پتک آشپزخانه خوب امروزه از آلومینیوم ساخته شده است، با یک طرف صاف و سپس یک طرف برآمدگی یا نوک تیز عرضه می شود.

سمت صاف اساساً برای چکش زدن مواد غذایی است که معمولاً منجمد شده اند تا آن را از هم جدا یا نرم کنند. سمت نوک تیز یا برآمده یک ویژگی نرم کننده است که اغلب برای نرم کردن گوشت ها به همراه کبودی استفاده می شود که به نوبه خود اجازه می دهد آب و مارینادها قبل از پخت راحت تر به گوشت نفوذ کنند.


آجیل شکن

فندق شکن در کنار سبدی آجیل.


بیایید با آن روبرو شویم، آجیل یک درد است. یک فندق شکن پوسته را کوتاه می کند و به شما امکان می دهد سریع به داخل آن برسید. هنگامی که می خواهید از گردو یا موارد مشابه برای مواد تشکیل دهنده و رویه ها استفاده کنید، اغلب یک ابزار مناسب برای پخت است.


دستگاه پرس کننده سیر


سیر را در کنار حبه های سیر فشار دهید.


می‌توانید زمان زیادی را صرف برش‌های ریز حبه‌های سیر کنید، یا می‌توانید فقط یک حبه را در پرس سیر قرار دهید و داخل غذا را فشار دهید یا سریع مخلوط کنید. نیروی بی رحمی که به یک ابزار کوچک تبدیل شده است، به سرعت کار می کند.

است، به سرعت کار می کند.

د. سایر ابزارهای آشپزخانه


استفاده از انبر برای بلند کردن یک تکه گوشت کبابی.


این ابزار در اندازه های کوچک یا بزرگ، با انتهای فلزی معمولی یا پوشیده عرضه می شود. به هر شکلی که باشد، انبر برای گرفتن غذا، به خصوص در زمان گرم، عالی است.

انبر ابزاری اساسی برای باربیکیو کردن یا کار با شعله است که به آشپز اجازه می‌دهد غذا را برگرداند، آن را جابجا کند، آن را برای سرو قرار دهد یا خارج کند و همه آن فعالیت‌ها را بدون سوزاندن دست انجام دهد.

انبر همچنین با دور نگه داشتن دست از غذا در فرآیند پخت به جلوگیری از آلودگی کمک می کند. هنگامی که غذا در حال پختن یا سرو شدن است، آنها را به عنوان امتداد انگشتان خود در آشپزخانه در نظر بگیرید.


پوست کن آشپزخانه

پوست کن آشپزخانه که روی سیب زمینی استفاده می شود.


لایه بردار برای از بین بردن پوست بیرونی سبزیجات به روشی ایمن و سریع ضروری است.

برخی از سازهای فلزی بسیار ساده هستند و برخی دیگر با دسته های ارگونومیک عرضه می شوند. اگر سبزیجات را با پوست جدا شده زیاد تهیه می کنید، پس باید یک لایه بردار در جعبه ابزار ظروف آشپزخانه شما باشد.

این در واقع دو عملکرد را ارائه می دهد: پوست کندن که از عنصر تیغه بلند مشخص است و نوک لبه نوک تیز که به فرد اجازه می دهد چشم های سیب زمینی و لکه های گیاهی را از بین ببرد. لایه بردارها همچنین در یک نسخه صاف برای برداشتن عرض های بزرگتر از مواد غذایی، در صورت نیاز عرضه می شوند.


رنده فولادی


رنده پنیر با استفاده از رنده فولادی.


چه خرد کردن پنیر باشد و چه فر کردن پوست لیمو، یک سوهان دندانه دار به آشپز اجازه می دهد تا به سرعت یک تکه غذای آماده را به قطعات بسیار کوچکتر برای استفاده از پخت و پز تبدیل کند.

رنده فولادی به صورت تخته ای با دسته یا جعبه ای با اشکال دندانه های متعدد در هر یک از چهار طرف موجود است. این یک ابزار اولیه آماده سازی غذا است که به جای تلاش برای انجام همان کار با چاقو، غذای بزرگ را خیلی سریع و ایمن به اندازه های کوچکتر کاهش می دهد.


ویسک(هم زن دستی)​


یک کاسه شکلات آب شده را هم بزنید.


به نظر می رسد یک آنتن ارتباطی بیگانه است، اما Whisk یک مخلوط کن دستی سوپ یا مایع است. وقتی فقط نیاز دارید که مواد را سریع هم بزنید، دستی مخلوط کنید یا مطمئن شوید که قوام سوپ یا سس درست شده است، Whisk بهترین راه است.

یک میکسر خودکار اغلب زیاده روی می کند. Whisk در اندازه های کوچک یا بزرگتر عرضه می شود و امکان مخلوط کردن سریع چرخشی را برای انجام سریع کار فراهم می کند.

برای مثال، برای زدن تخم‌مرغ‌ها و آماده کردن آن‌ها برای پخت یا پخت و پز بدون اینکه دست‌هایتان در این فرآیند آشفته شود، ایده‌آل است. همزن به اشکال مختلف وجود دارد، اما علامت نشان دهنده انتهای مارپیچ یا چند سیم است که برای مخلوط کردن غذا استفاده می شود.

درب قوطی باز کن


درب کنسرو در بالای کنسرو.



اگر از هر نوع غذای کنسرو شده ذخیره شده در قوطی مواد غذایی ساخته شده استفاده می کنید، درب بازکن کنسرو، چه پوست کن به سبک قدیمی باشد و چه به سبک پیچ پیچی مدرن، ضروری است.

امروزه، تولیدکنندگان، باز کردن قوطی‌های مصرفی را با زبانه کششی داخلی آسان‌تر کرده‌اند، اما قوطی‌های بزرگ‌تر هنوز برای دسترسی به مواد غذایی داخل، به یک قوطی بازکن با حسن نیت نیاز دارند.

بهترین نسخه برای دریافت، نوع پیچی است که به سادگی روی لبه قوطی می‌چسبد. همانطور که کاربر پیچ را می چرخاند، درب بازکن در امتداد لبه قوطی حرکت می کند و درب آن را جدا می کند تا زمانی که بتوان آن را به عقب خم کرد و خارج کرد.

پوره سیب زمینی ساز


با استفاده از پوره سیب زمینی.


وقتی به این ابزار نگاه می کنید ممکن است فکر کنید که یک پرس وافل یا چیزی شبیه به آن است. در عوض، Potato Masher برای له کردن و له کردن غذای سبزیجات طراحی شده است، به طوری که می توان آن را در قالب پوره سرو کرد.

این ابزار برای سیب زمینی پخته شده و آماده سازی سریع به شکل پوره سیب زمینی ایده آل است، این ابزار همچنین روی سایر غذاهای نرم که باید به سرعت در یک کاسه با هم ترکیب شوند، به خوبی عمل می کند.


باستر ترکیه​

بوقلمون کبابی را با آب خودش بپزید.



مشکل پختن گوشت های بزرگ این است که تمایل به خشک شدن دارند. وقتی گوشت پخته می شود، رطوبت و چربی آزاد می شود.

این تا ته ماهیتابه تخلیه می شود. گوشت گرم می شود و در هنگام خوردن به چیزی تبدیل می شود که ما با آن آشنا هستیم، اما اگر بیش از حد خشک شود، خوردن غذا سخت می شود، بیشتر شبیه جویدن چرم است.

Baster به آشپز اجازه می دهد تا به معنای واقعی کلمه آب و چربی را مکش کند و در اواسط پخت از کف تابه، آن را دوباره روی گوشت قرار دهد تا دوباره مرطوب شود.

این فرآیند تفاوت زیادی در نتیجه ایجاد می کند. Baster همچنین برای مکیدن آب باقیمانده پس از برداشتن گوشت و درست کردن سس رایگان است.


برش پیتزا


برش پیتزا


اگر تا به حال غذای صافی داشته باشید که باید به قطعات کوچکتر بریده شود، مثلاً پیتزا، مدیریت آن با یک چاقوی معمولی سخت است. اما با یک پیتزا کاتر، شما فقط در امتداد خط برش غلت می زنید و لبه کار را از طریق فشار انجام می دهد.


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • گل
واکنش‌ها[ی پسندها]: ثمین
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,388
پسندها
22,656
امتیازها
113
مدال ها
6

برش دهنده اپل(میوه ها)​

برش سیب روی دستگاه برش سیب.


اگر میوه زیادی سرو می کنید، تکه تکه کردن آن می تواند برای انگشتانتان خسته کننده و خطرناک باشد. برش سیب کار را آسان تر می کند و میوه را به چند تکه تقسیم می کند و هسته را به سرعت جدا می کند.

این برای اکثر میوه هایی که می توانید ایستاده روی تخته برش قرار دهید کار می کند . سپس Slicer را بردارید، میوه را با آن فشار دهید و ابزار به سرعت قطعات را جدا می کند.


میوه گیر (آبمیوه گیری دستی)


یک دستگاه میوه گیر با لیموهای کامل و برش خورده احاطه شده است.


دستگاه پرس به شما امکان می دهد نیمی از میوه را بردارید، فشار دهید و روی آن بچرخانید و آب ته سینی را خارج کنید. سپس میوه را بردارید و آب آن را بدون هیچ گونه آشفتگی در یک فنجان یا ظرف بریزید تا تمیز شود.


هاون و دسته

هاون و هاون کنار بطری های روغن.


دیگر آشپزخانه‌های زیادی از آن استفاده نمی‌کنند ، اما هاون و هاون ابزاری عالی برای آسیاب کردن غذا به پودرهای کوچک و قوام خشک است.

با استفاده از فشار و اصطکاک، ملات به عنوان یک کاسه عمل می کند در حالی که دستکش که با دست گرفته می شود، غذا را به شکل پودر در می آورد. این یک ابزار عالی برای شکستن مواد اولیه بزرگتر و سفت به قطعات کوچک است.


پیمانه های اندازه گیری

پیمانه های اندازه گیری در اندازه های مختلف پر از انواع آجیل.

اگر دستور پخت و پخت زیادی انجام می دهید، مجموعه ای از فنجان های اندازه گیری ضروری است. اینها در اندازه های کوچک تا بزرگ با اندازه اندازه گیری دقیق و محتویات در هر کدام می آیند.


برس آشپزی


با استفاده از برس پخت و پز روی دو تکه گوشت خام.


سعی کنید از یک برس معمولی در پخت و پز استفاده کنید، ممکن است متوجه شوید که موها از هم جدا شده یا ذوب می شوند. با برس آشپزی، از ظرف مخصوص ساخته شده استفاده می‌کنید که می‌تواند سس‌ها و مایعات را در حین آماده‌سازی غذا خیس یا رنگ کند. استفاده متداول از برس آشپزی در استفاده از سس بر روی غذای باربیکیو یا کباب است.


پین نورد(وردنه)


یک وردنه روی یک خمیر روی تخته برش گرد.


اگر می خواهید پخت زیادی انجام دهید، پس به روشی برای صاف کردن خمیر نیاز دارید. وردنه قرن هاست که به عنوان ابزار پخت ضروری برای صاف کردن غذا وجود داشته است.

کلندر. (آبکش)

51vb621FcJL SL500

آبکش تجهیزات آشپزخانه سوراخ دار است که برای تخلیه مایعات از غذاها قبل و بعد از پخت و پز استفاده می شود. این می تواند کاسه یا سبدی شکل یا از پلاستیک، مس یا آلومینیوم باشد. می توانید از آبکش برای تخلیه آب اضافی میوه ها و سبزیجات، تخلیه آب برنج پس از شستن و یا آبکش کردن پاستا استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از آن به عنوان بخارپز سبزیجات یا محافظ غذا استفاده کنید.

کاسه مخلوط کردن

آشپزی که از لیسک برای درست کردن کیک استفاده می کند.

کاسه همزن ظرف بزرگی برای مخلوط کردن مواد در آشپزخانه است. می توانید مواد خشک و سالاد را مخلوط کنید، آرد و مواد پخت را با هم ترکیب کنید، خمیر را ورز دهید و تخم مرغ ها را بزنید. کاسه های مخلوط کن همه کاره هستند. می توانید از آنها برای مارینیت کردن و نگهداری غذاهای باقی مانده استفاده کنید.


پخش کننده ادویه



سری KitchenArt 57010 Select-A-Spice Auto-Measure Carousel Professional, Satin
دستگاه پخش ادویه یک ظروف آشپزخانه مفید برای نگهداری و سازماندهی ادویه جات و نمک است که در صورت نیاز به راحتی به آنها دسترسی پیدا می کند. برخلاف قفسه ادویه، تلگراف می چرخد. از این رو، می توانید به طور همزمان به چندین گیاه دسترسی داشته باشید. برخی از پخش کننده های ادویه با اندازه گیری های دقیق خودکار هستند. برخی دیگر دارای یک صفحه نمایش LCD دیجیتال هستند که در آن ادویه مورد نظر خود و مقدار دقیق مورد نیاز خود را انتخاب می کنید و به طور خودکار آن را پخش می کند.

قوطی ذخیره سازی

انواع مختلف مواد بر روی بطری های شیشه ای.


قوطی ذخیره سازی ظرفی گرد یا استوانه ای شکل برای نگهداری وسایل در آشپزخانه است. می توانید آرد، برنج، غلات، شکر، برگ چای، ادویه جات ترشی جات، پیاز و سیر را ذخیره کنید تا تازه و به راحتی در دسترس باشند. قوطی های ذخیره سازی مدرن دارای برچسب و تزئینی هستند. علاوه بر این، آنها در اشکال و اندازه های مختلف مطابق با سلیقه و ترجیح شما هستند.
 
  • گل
واکنش‌ها[ی پسندها]: ثمین
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,388
پسندها
22,656
امتیازها
113
مدال ها
6

سینی ظروف

سازماندهی کشوی آشپزخانه لوکس بامبو - سازماندهی ظروف قابل افزایش برای کشو - جای ظروف و ظروف نقره ای و سینی کارد و چنگال (طبیعی، 20 x17.5)
سینی ظروف ظرفی برای نگهداری و سازماندهی ظروف در آشپزخانه است. می توانید آن را روی پیشخوان قرار دهید تا بشقاب ها را از فنجان ها و کارد و چنگال جدا کنید یا قاشق ها، چنگال ها و چاقوها را در کشو مرتب کنید. شما می توانید یک قفسه ظروف دیواری را روی دیوار نصب کنید تا فضای آشپزخانه کوچک را ذخیره کنید، فضا را برای ظروف دیگر آزاد کنید و دسترسی به آن را آسان کنید.

صافی
زنی که از صافی برای آرد استفاده می کند.

صافی ابزار سوراخ دار است که ذرات را از مایعات جدا می کند. بر خلاف غربال، صافی ذرات بزرگ را حذف می کند تا پوره، آب میوه یا اسموتی صاف ایجاد کند. می توانید گهگاه از آن برای حذف ذرات بزرگ از مواد خشک هنگام پخت و پز یا پخت استفاده کنید.

ترازو وزن



ترازو غذای Zibet، ترازو آشپزخانه دیجیتال قابل شارژ 33 پوند/15 کیلوگرم، 1 گرم/0.1 اونس درجه بندی دقیق، اونس و گرم برای کاهش وزن، استیل ضد آب و سطح شیشه ای مقاوم


ترازو وسیله الکترونیکی برای اندازه گیری مواد و مواد غذایی در آشپزخانه است. می‌توانید از آن برای دریافت بخش‌های دقیق مواد برای دستور پخت یا پخت استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید از یک ترازو برای اندازه‌گیری غذا برای محاسبه کالری یا بخش‌های دقیق غذا هنگام پیروی از یک رژیم غذایی خاص استفاده کنید. اندازه کوچکی دارد، استفاده از آن آسان است و می‌تواند برای هر صفحه آشپزخانه مناسب باشد.

قیف

انواع قیف قیفی با برچسب قیمت.

قیف یک ظرف آشپزخانه برای ریختن مایعات یا غذاهای ریزدانه در قوطی های باریک است. دارای دهانه عریض و کفی باریک برای به حداقل رساندن ضایعات. می توانید روغن، آرد، شکر یا ادویه جات را از ظرفی به ظرف دیگر منتقل کنید. یک قیف ممکن است فولاد ضد زنگ، پلاستیک یا سیلیکون باشد.

قاشق خمیر



اسکوپ کوکی متوسط OXO Good Grips


قاشق خمیر ظرفی است که خمیر یا خمیر را از کاسه همزن به ورقه پخت منتقل می کند تا قوام بماند و پخت یکنواخت شود. این در اشکال و اندازه های مختلف برای کوکی ها، کیک ها و کلوچه ها موجود است.

زستر

یک پوست کن و لیموی تازه.


زستر یک ابزار آشپزخانه برای از بین بردن نوارهای بلند و نازک پوست از مرکبات هنگام پخت، تهیه سالاد یا پخت و پز است. طول آن حدود ده سانتی متر با انتهای فلزی و دسته ای ارگونومیک است. انتهای فلزی دارای سوراخ های کوچک با تیغه های تیز برای جدا کردن پوست این میوه ها است.

برش دهنده تخم مرغ


برش تخم مرغ VBoo برای تخم مرغ های آب پز سخت، برش تخم مرغ سیم فولادی ضد زنگ آلومینیومی، روی سالاد میوه توت فرنگی گوجه فرنگی با قارچ نرم میوه اعمال شود.


برش دهنده تخم مرغ ابزار آشپزخانه ای است که تخم مرغ های سفت پوست کنده را برای سالادها و غذاها برش می دهد. دارای یک نگهدارنده و صفحه محوری با تیغه هایی است که تخم مرغ را به قطعات نازک برش می دهد
 
فرشتهm71

فرشتهm71

As free as the ocean فعال
تاریخ ثبت‌نام
25/1/23
نوشته‌ها
1,347
پسندها
2,293
امتیازها
113
مدال ها
13
برای من نصفشون بی خاصیتن😕
 

موضوعات مشابه

بالا