🪔رسپی ماکارون نارگیلی فوق العاده آسان با مواد اولیه ساده

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,885
پسندها
22,626
امتیازها
113
مدال ها
6
Coconut macaroons 1 768x1152

Coconut macaroons 6 768x512
ماکارون نارگیلی یک شیرینی فوق العاده آسان است. برای درست کردن این کوکی‌های نارگیلی که از بیرون ترد و از داخل نرم و لطیف هستند، فقط به چند قلم مواد اولیه نیاز دارید.
مواد اولیه
استاندارد یا متریک ایالات متحده
▢12 اونس نارگیل خرد شده شیرین شده ، ( 3 پیمانه )، کمی بسته بندی شده
▢5.25 اونس شکر گرانول ( 3/4 پیمانه )
▢3/4 پیمانه سفیده تخم مرغ ، (حدود 6 عدد بزرگ)
▢1 3/4 قاشق چایخوری عصاره وانیل
▢1/4 قاشق چایخوری عصاره بادام ، اختیاری
▢6 اونس شکلات چیپسی نیمه شیرین ، ( 1 پیمانه )
طرزتهیه
ابتدا نارگیل، شکر و سفیده های تخم مرغ را با هم در یک قابلمه بزرگ مخلوط کنید. حدود 10 دقیقه آنها را روی حرارت متوسط بپزید و مرتب هم بزنید تا شکر حل شود و مخلوط غلیظ شود و کمی خمیری به نظر برسد. تابه را از روی حرارت بردارید.

1 1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل و در صورت تمایل، 1/4 قاشق چایخوری عصاره بادام را مخلوط کنید. (عصاره بادام را می توان حذف کرد، اما من فکر می کنم که طعم فوق العاده ای به نارگیل می دهد.)

با کاهش سرعت فرآیند خنک کردن، مخلوط نارگیل را روی یک سینی پخت بزرگ پخش کنید. حدود 30-45 دقیقه در یخچال قرار دهید تا سرد شود.

فر را با دمای 330 درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی پخت دیگر را با کاغذ روغنی بپوشانید. از یک اسکپ بستنی برای برداشتن مخلوط نارگیل استفاده کنید. دستان خود را مرطوب کنید و به آرامی توپ را بین دستان خود بچرخانید تا گرد شود. کوکی را روی ورقه پخت قرار دهید و با باقیمانده مخلوط نارگیل تکرار کنید.

کوکی ها را به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی شوند، سینی را تا نیمه بچرخانید تا به طور یکنواخت بپزند. آنها را کاملا خنک کنید.

اگر می خواهید روکش شکلاتی اختیاری را اضافه کنید، چیپس ها را در مایکروویو ذوب کنید. ماکارون ها را در شکلات آغشته کنید: یا کف آن ها را آغشته کنید، آن ها را تا نیمه فرو کنید، یا از چنگال ها یا ابزارهای آغشته کردن به آن ها برای غوطه ور شدن کامل آن ها استفاده کنید. سینی را در یخچال بگذارید تا شکلات ببندد، حدود 15 دقیقه.

🔸نکات اندازه گیری
دستور العمل های ما با استفاده از اندازه گیری وزن تهیه شده اند، و ما به شدت توصیه می کنیم در صورت امکان از ترازو آشپزخانه برای پخت استفاده کنید. با این حال، اگر ترجیح می دهید از فنجان استفاده کنید، اندازه گیری حجم نیز ارائه می شود. لطفاً توجه داشته باشید: ضرب المثل "8 اونس = 1 فنجان" هنگام صحبت در مورد وزن درست نیست، بنابراین اگر اندازه گیری ها با این فرمول مطابقت ندارند نگران نباشید.
 
بالا