آموزش 🪔بهترین نکات و ترفند برای استفاده رژ لب که تا به حال از آرایشگران حرفه ای شنیده ایم

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 47
  • برچسب‌ها
    نی نی سایت
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,896
پسندها
22,639
امتیازها
113
مدال ها
6
Lipsticks in a pink background

وقتی به آرایش فکر می کنیم رژ لب اولین چیزی است که به ذهنمان می رسد. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت زیادی در ویژگی های صورت شما ایجاد کند. یک رنگ رژ لب که به درستی انتخاب نشده است می تواند به راحتی کل ظاهر شما را از بین ببرد. به همین دلیل مهم است که رنگی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد
ما مشتاق هستیم که این نکات و ترفند برای استفاده رژ لب را با شما در میان بگذاریم تا به شما در انتخاب رنگ رژ لب مناسب کمک کند.


. علم پشت رژ لب

استفاده از آرایش می تواند یک تجربه بسیار سرگرم کننده باشد - شما می توانید با رنگ ها، بافت ها و اشکال مختلف بازی کنید. در برخی از کشورها، زنان هر روز آرایش می کنند و این به بخشی از بسیاری از کارهای روزمره ما تبدیل شده است. با این حال، بسیاری از ما متوقف نمی شویم و به مواد تشکیل دهنده محصولات مورد علاقه خود فکر نمی کنیم، بنابراین قصد داریم در مورد برخی از آنها بحث کنیم.

مواد اصلی که می توانید در رژ لب پیدا کنید ، موم ها هستند، مانند موم زنبور عسل و روغن ها - اغلب روغن زیتون. ماده اول به رژلب کمک می کند تا ساختار داشته باشد و دومی به براقیت آن کمک می کند. برای اینکه لب‌هایتان پرتر به نظر برسد، گاهی اوقات این محصول حاوی کپسایسین است که در فلفل چیلی یافت می‌شود.

سپس شیمیدان ها رنگدانه ها، رنگ ها و عطرهایی را اضافه می کنند که رنگ و بوی محصول را تعیین می کنند. اخیراً مواد دیگری مانند ویتامین E، مرطوب‌کننده‌ها، آلوئه ورا، کلاژن و ضد آفتاب نیز به بسیاری از فرمول‌های رژ لب اضافه شده‌اند تا از پوست روی لب‌ها محافظت کنند
.

1. رنگ پوست خود را مشخص کنید

اولین قدم در انتخاب رنگ رژ لب مناسب، تعیین رنگ پوست است. 5 نوع اصلی پوست وجود دارد: روشن، روشن، متوسط، برنزه و عمیق.

عادلانه یا سبک
7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

سایه های رژ لب که معمولاً با پوست روشن یا روشن عالی به نظر می رسند، رنگ های صورتی روشن، مرجانی، هلویی، برهنه و قرمز گرد و غباری هستند.
سایه های رژ لب که معمولاً با پوست روشن یا روشن عالی به نظر می رسند، رنگ های صورتی روشن، مرجانی، هلویی، برهنه و قرمز گرد و غباری هستند.

متوسط
7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

رژ لب های رز، توت، قرمز گیلاسی و ارغوانی برای دخترانی با رنگ پوست متوسط بسیار زیبا به نظر می رسند.
برنز
7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

دخترانی که رنگ پوست برنزه دارند می توانند کاملاً مرجانی، صورتی تیره، قرمز روشن و بیشتر رنگ های دیگر به جز رنگ های قهوه ای و بنفش را تکان دهند.

پوست تیره
7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

سایه‌های رژ لبی که به بهترین وجه برای پوست تیره مناسب است، رنگ‌های قهوه‌ای و بنفش مانند آلو، کاراملی، شرابی و قرمز با پایه آبی هستند.

2. ته رنگ پوست خود را مشخص کنیدکنید
7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

آگاهی از ته رنگ پوست شما قطعا به شما کمک خواهد کرد. اساساً 3 نوع ته رنگ وجود دارد: سرد، گرم و خنثی.
ته رنگ سرد: پوست روشن یا روشن - موکای نرم یا برهنه. پوست متوسط - سایه های صورتی یا زغال اخته؛ پوست برنزه یا عمیق - سایه های یاقوتی یا شرابی.
ته رنگ گرم: پوست روشن یا روشن - رنگ برهنه صورتی کم رنگ یا هلویی. پوست متوسط، برنزه یا عمیق - سایه های مسی یا برنزی.
خنثی: طیف گسترده ای از رنگ ها، هر دو تن سرد و گرم

3. شکل لب های شما

IMG

لب های سنگین بالا: رژ لب روشن در پایین لب و سایه کمی تیره تر از همان رنگ در لب بالایی.
لب های سنگین پایین: هر رنگی که با ته رنگ شما مناسب باشد + کمی رنگ برهنه روشن درست در مرکز لب بالایی.
لب‌های نامتقارن: از یک مداد لب در سایه‌ای مشابه رنگ رژ لب برای برجسته کردن لب‌ها استفاده کنید.

  • لب های سنگین بالا: رژ لب روشن در پایین لب و سایه کمی تیره تر از همان رنگ در لب بالایی.
  • لب های سنگین پایین: هر رنگی که با ته رنگ شما مناسب باشد + کمی رنگ برهنه روشن درست در مرکز لب بالایی.
  • لب‌های نامتقارن: از یک مداد لب در سایه‌ای مشابه رنگ رژ لب برای برجسته کردن لب‌ها استفاده کنید.

4. اندازه لب ها

7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

لب های نازک: از رنگ های رژ لب تیره و پر زرق و برق خودداری کنید، آنها فقط لب های شما را نازک تر نشان می دهند. سعی کنید از رژلب های براق و کرمی استفاده کنید.
لب‌های حجیم: از رنگ‌های رژ لبی که خیلی روشن و براق هستند و بافت‌های براق دارند، خودداری کنید.
5.رنگ مو

IMG

موهای تیره، پوست روشن و روشن: رنگ های صورتی روشن، مایل به قرمز، گیلاسی و آلویی.
موهای بلوند، پوست روشن و روشن: صورتی غبارآلود، صورتی ارغوانی، صورتی روشن و مایل به قرمز.
موهای تیره، برنزه و پوست تیره: رنگ‌های بژ طلایی، اخرایی، سفالی و برنز.
موهای بلوند، برنزه و پوست عمیق: کاراملی، اخرایی، صورتی گرم و صورتی "سالمون".
موهای قهوه ای، پوست متوسط: بژ، صورتی "سالمون"، مرجانی و صورتی های غبارآلود.
موهای قرمز، پوست روشن: صورتی "ماهی قزل آلا"، مرجانی، مایل به قرمز، و سینا سوخته.

6. رنگ چشم

IMG

چشم های قهوه ای: قرمز روشن، قهوه ای و صورتی روشن.
چشم های آبی: سایه های مختلف رنگ های گیلاسی یا قرمز.
چشم سبز: سفالی، صورتی.
چشم های خاکستری: رنگ های برهنه و آلویی.

7. رنگ دندان
7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

دندان های سفید: تبریک می گویم! شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید.

دندان های زرد: گل رز، کمی نارنجی، رنگ های قرمز روشن. از رنگ‌های بنفش، قهوه‌ای و قرمز روشن و قرمز پرهیز کنید
به یاد داشته باشید که این فقط راهنمایی است که می توانید برای شروع آزمایش از آن استفاده کنید. در پایان روز، می توانید هر سایه ای را که دوست دارید بپوشید یا روش طبیعی تری را انتخاب کنید و اصلا آرایش نکنید.

. نکاتی برای زدن رژ لب
اگر شما هم مثل من هستید، احتمالا فقط رژ لب خود را بدون آمادگی قبلی بزنید. شاید دانستن این که یک راه "درست" برای اعمال آن وجود دارد برای شما عجیب به نظر برسد، اما ما همیشه می توانیم چیز جدیدی یاد بگیریم. چه کسی می داند، شاید شما آن را دوست داشته باشید و آن را در روال خود پیاده کنید.

لب های خود را برای محصول آماده کنید

لب های ما نیز بخشی از پوست ما هستند، بنابراین باید آنها را نرم و مرطوب نگه داریم. اگر به لب های خود اهمیت ندهیم، ممکن است پوست ترک بخورد. اگر این اتفاق بیفتد، رژ لب شما ممکن است با پوست خشک شما کنده شود، و ما هرگز این را نمی خواهیم.

بهترین راه برای مرطوب کردن این ناحیه استفاده از بالم لب و حمل آن در کیف خود همه جا است. برای نتیجه بهتر می توانید به دنبال یک مومیایی کننده لب باشید که در برابر نور خورشید محافظت می کند.

7 نکته برای کمک به انتخاب رژ لب مناسب

به عنوان یک مرحله اختیاری، می توانید یک پرایمر یا مقدار کمی کرم پودر را به رنگ لب های خود بزنید. این همچنین کمک می کند تا رنگ رژ لب یکدست باشد و خارج از خط لب شما پر نشود.
از خط لب برای ترسیم خطوط لب استفاده کنید . روش های مختلفی برای زدن رژ لب وجود دارد. برخی از افراد پس از زدن رژ لب تصمیم می گیرند خطوط لب های خود را خط بکشند و برخی دیگر قبلاً این کار را انجام می دهند. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی را بیشتر دوست دارید. برخی از گرایش‌های آرایشی، لب‌ها را درست خارج از خط لب شما مشخص می‌کنند تا پرتر و آبدارتر به نظر برسند.
حالا رژ لب دلخواه خود را بزنید . می توانید از یک برس کوچک برای استفاده از آن استفاده کنید یا می توانید این کار را با قرار دادن مستقیم محصول روی پوست خود انجام دهید. با این حال شما انتخاب می کنید که آن را انجام دهید خوب است. می توانید با برداشتن محصول اضافی رژ لب را در جای خود قرار دهید. به سادگی یک پارچه نازک را روی دهان تازه رنگ شده خود نگه دارید و لب های خود را روی آن فشار دهید. مرحله دیگری که می توانید انجام دهید این است که آرایش را با یک برس و مقدار کمی پودر شفاف انجام دهید.
IMG


رژ لب را از روی دندان های خود دور نگه دارید

یک راه ساده اما بسیار موثر برای انجام آن وجود دارد. پس از استفاده از محصول، باید انگشت خود را داخل دهان خود قرار دهید، لب های خود را به هم ببندید و انگشت خود را به بیرون بکشید. هر باقیمانده‌ای که ممکن است روی دندان‌های شما تمام شده باشد، اکنون روی انگشت شماست.
نکته بسیار مفید دیگر برای جلوگیری از انتقال رژ لب به لیوان نوشیدنی این است که لب های خود را درست قبل از نوشیدن از آن لیس بزنید. به ما اعتماد کنید، واقعا کار می کند. اگر این نکته برای شما مناسب نیست، رژ لب های مخصوصی نیز وجود دارند که هیچ
گونه باقیمانده ای را روی چیزها منتقل نمی کنند.
آخرین اما نه کم اهمیت
روندهای مختلف را امتحان کنید و از آن لذت ببرید . یک جستجوی سریع در گوگل تمام گرایش هایی را که در حال حاضر در آن هستند به شما نشان می دهد. اگر می خواهید و برای این کار وقت دارید، می توانید اساساً همه آنها را امتحان کنید تا بتوانید رنگ لب و سایه هایی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما خوب است.
IMG

اگر در تعیین ته رنگ پوست خود مشکل دارید، فقط این مراحل ساده را دنبال کنید:
به رگ هایت نگاه کن رگه های آبی و بنفش نشان دهنده پوست سرد است. رگهای سبز - پوست گرم. اگر نمی توانید به طور قطعی تصمیم بگیرید که رگ هایتان آبی یا سبز هستند، ته رنگ پوستی خنثی دارید.
زیورآلات نقره و طلا را امتحان کنید. طلا معمولاً برای افرادی با ته رنگ گرم مناسب است، در حالی که نقره ای برای افرادی که ته رنگ سرد دارند بهتر به نظر می رسد.....
 

پیوست‌ها

  • IMG_۲۰۲۳۰۵۰۱_۱۳۵۵۰۱.jpg
    IMG_۲۰۲۳۰۵۰۱_۱۳۵۵۰۱.jpg
    79.6 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • IMG_۲۰۲۳۰۵۰۱_۱۳۵۴۱۲.jpg
    IMG_۲۰۲۳۰۵۰۱_۱۳۵۴۱۲.jpg
    32.4 کیلوبایت · بازدیدها: 13
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا