🪔این 8 رنگ زیبای ناخن در بهار امسال بیشترین درخواست را در سالن ها خواهند داشت

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,896
پسندها
22,639
امتیازها
113
مدال ها
6
Types_of_Nail_Polish_large.jpg


از ساده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای تغییر ظاهرتان بین فصل‌ها، استفاده از رنگ لطیفی بر روی ناخن های شما است. در حالی که رنگ‌های معتدل شرابی، مشکی و سرمه‌ای همیشه در ماه‌های سردتر به خوبی به ما کمک می‌کنند، بهار نیاز به پالت لاکی روشن‌تری دارد .
پس کدام رنگ ناخن بهاری را می‌خریم؟ کلاسیک ها از رنگ‌های قرمز بر پایه نارنجی و صورتی آدامسی که در همه رنگ‌های پوست چشمگیر به نظر می‌رسند تا سایه‌هایی که مینیمالیست‌ها همیشه به آن علاقه دارند، برای کشف رنگ‌های ناخن بهاری که در این فصل استفاده خواهیم کرد، به پیمایش ادامه دهید.
1. قرمز گوجه فرنگی

رنگ ناخن بهاری: @HARRIETWESTMORELAND با ناخن های قرمز گوجه ای

نکات سبک : حالی که لاک قرمز در تمام طول سال عالی به نظر می رسد، برای بهار، به دنبال رنگ هایی با تن نارنجی باشید تا بازدهی درخشان تر و شاداب تر داشته باشید.
2.یاسی بنفش


نمای نزدیک از ناخن های یک زن با سایه های مختلف بنفش براق لاک ناخن

نکات سبک: رنگ تقریباً دیوارهای اتاق خواب دختران دهه 90 میلادی ، یاسی است که از آن زمان تغییر عمده ای داشته است، علاوه بر تسلط بر کمد لباس های ما، اکنون دست زنان شیک پوش را در سراسر اینستاگرام تزئین می کند.
3. سفید


طرح ناخن سفید با گل

نکات سبک:ناخن های سفید چند سال پیش به عنوان رنگ لاک انتخابی کمدهای مینیمالیستی بازگشت بزرگی داشتند. این روند هیچ نشانه ای از ناپدید شدن را برای بهار نشان نمی دهد.

4. سبز پسته ای

Spring nail colours 291988 1614938515689 image750x0c

نکات سبک :احتمالاً جداکننده ترین سایه در ترکیب رنگ ناخن بهاری ما، سایه های چشمگیر لاک سبز توجه بیشتر و بیشتر افراد مد را به خود جلب کرده است. با اجتناب از سایه های لیمویی، ظاهر را صیقلی نگه دارید. در عوض به دنبال رنگ های پودری پسته باشید


5.صورتی روشن


رنگ‌های بهاری ناخن: @THEHANGEDIT با ناخن‌های صورتی آدامسی تونال

نکات سبک: صورتی روشن یکی از بزرگترین ترند رنگ های بهاری است.

رنگ ناخن بهاره: @BETINA_GOLDSTEIN با ناخن های زرد نرگس

6.زرد نرگسی

نکات سبک: یکی از دلالت های مورد
ما بهار زمانی است که نرگس های زرد زرق و برق دار شروع به تزئین فضای سبز ما می کنند. ادای احترام به گل با پولیش زرد رنگی.


رنگ ناخن بهاری: @IMARNINAILS با ناخن های رنگ آمیزی شده با رنگ آکوامارین

7. آکوامارین
نکات سبک: وقتی صحبت از رنگ ناخن بهاری می شود، هیچ کدام به اندازه رنگ های آبی قابل حمل نیستند. فقط نگاه کردن به این سایه ها ما را در حال و هوای تعطیلات قرار می دهد (حتی اگر تا آنجا که چشم کار می کند آسمان خاکستری باشد).

رنگ ناخن بهاره: @ANNAWINCK با ناخن نارنگی

8. نارنگی

نکات سبک:
ناخن های نارنجی روشن مترادف با ماه های گرم تر، به ویژه تعطیلات هستند. اگرچه ممکن است برای نشان دادن آن‌ها به هیچ جای عجیب و غریبی نروید، اما دادن رنگ نارنجی به ناخن‌هایتان به روشن‌تر شدن تابستانی که سپری می‌کنید کمک می‌کند...
 
آخرین ویرایش:

موضوعات مشابه

بالا