کرم پودر چیست؟ بهترین کرم پودر‌ها کدام‌اند؟ معایب و مزایا کرم پودر _ ارزان‌ترین و گران‌ترین و بهترین کرم پودر چیست؟_ بهترین سفید‌کننده

  • نویسنده موضوع شاهدخت
  • تاریخ شروع
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,250
امتیازها
113
مدال ها
16
آیا به دنبال بهترین و مناسب‌ترین کرم پودر و سفید کننده می‌گردید؟ کرم پودر چیست؟ بهترین کرم سفید کننده چیست؟ بهترین مارک کرم پودر چیست؟ قیمت بهترین کرم پودر‌ها چقدر است؟ مواد تشکیل دهنده کرم پودر چیست؟آیا کرم پودر برای پوست مفید است؟ معایت و ضرر‌های کرم پودر چیست؟ چه زمانی باید از کرم پودر استفاده کرد؟ کرم پودرهای ضد چروک کدام‌اند؟ نحوه استفاده از کرم پودر چیست؟ عوارض استفاده از کرم پودر چیست؟ مزایای استفاده از کرم پودر چیست؟ کدام کرم پودر پوشش دهی بالایی دارد؟ کدام کرم پودر مناسب است؟ اقتصادی ترین و ارزان‌ترین کرم پودر‌ها چه نام دارد؟ از کجا کرم پودر مناسب را خریداری کنیم؟ گران‌ترین کرم پودر‌ها چه نام دارند؟ بهترین سفید‌کننده و روشن کننده‌ها کدام‌اند؟
کرم پودر چیست؟
کرم پودر از مهم ترین لوازم آرایشی به شمار می آید زیرا تا زمانی که پوست شما زیبا وسالم به نظر نرسد مابقی آرایش شما به چشم نمی آید پس کرم پودر مناسب این امکان را به شما می دهد ک پوستی سالم و زیبا داشته باشید یه کرم پودر خوب میتونه چهره خسته شما رو تبدیل به یک صورت شاداب کند
#کرمپودر_و_ضدآفتاب_گیاهی
به پوست شما آسیب نمیزنه و حاوی ویتامین D هستش و از جوش زدن صورت شما جلوگیری میکند وایجاد لک نمیکنه و نکته اصلی اینه که براق و چرب نیست و همچنین رو پوست پوشش دهی عالی داره بدون ذره ایی مواد شیمیایی و فاقد سرب

حقیقت این است که کرم پودر به پوست تان آسیب نمی‌زند؛ بلکه از پوست تان در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند، آن را هیدراته می‌کند و بسته به ترکیباتی که دارد برخی از اختلالات پوستی را درمان می‌کند. البته این نیز درست است که برخی از افراد بعد از استفاده از کرم پودر واکنش‌های ناخواسته‌ای را تجربه می‌کنند.

۱- کرم پودر مات میبلین مدل فیت می (Maybelline Fit Me Matte Foundation):





کرم پودر مات میبلین مدل فیت می
این کرم پودر مات برای افرادی با پوست نرمال تا چرب مناسب است و در ۴۰ رنگ گوناگون در دسترس است، پس می‌توانید به راحتی رنگی را پیدا کنید که مناسب نیازتان است. افرادی که از این کرم پودر استفاده کردند از ظاهر طبیعی‌ای که به پوست شان داده بود و دوام آن راضی بودند. می‌توانید با یک براش، پد آرایشی اسفنجی یا نوک انگشت آن را به راحتی روی پوست تان استعمال کنید.

۲- پودر صورت شل Coty Airspun شفاف (Coty Airspun Loose Face Powder):

5fa8cc0b3f214

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این محصول این است که می‌توانید از آن هم به عنوان کرم پودر و هم پودر تثبیت کننده آرایش روی آرایش تان استفاده کنید. علاوه بر این به پوشاندن چین و چروک، لکه‌ها و خطوط ریزی که هر روز از دیدن آن‌ها خسته می‌شوید کمک می‌کند. این محصول مقرون به صرفه نتایج طولانی مدتی را فراهم می‌کند پس با تنها یکبار استفاده در روز، دیگر نگران آرایش تان نباشید.

۳- کاربرد کرم پودر ضد پیری کاورگرل و الی (COVERGIRL + Olay Simply Ageless Foundation):

5fa8cc3624b3b
اول از همه، این محصول چین و چروک جدید را کاهش می‌دهد و چین و چروک قدیمی را می‌پوشاند. این کرم پودر یک محصول قدرتمند است که خاصیت رطوبت رسان و آنتی اکسیدان دارد و به خاطر ترکیب هیالورونیک، باعث می‌شود که پوست‌تان باطراوت و سالم به نظر برسد. در آخر، این کرم پودر حاوی ویتامین C نیز هست که به حفظ سطح کلاژن کمک می‌کند. این محصول در ۱۶ رنگ در دسترس است

۴- کرم پودر لورال پاریس مدل True Match (L’Oréal Paris True Match Super-Blendable Foundation):

5fa8cc4ac76bd
چه دنبال یک پوشش سبک باشید چه دنبال پوششی قوی تر، کرم پودر لورآل پوست یکدستی به شما می‌دهد. این محصول برای تمام انواع پوست طراحی شده و حاوی SPF ۱۹، ویتامین A و C برای تغذیه و هیدراته کردن پوست در تمام طول روز است.

۵- کرم پودر میلانی کانسیل پرفکت (Milani Conceal + Perfect Foundation):

5fa8cc7326500

چندکاره بودن این کرم پودر مایع باعث شده که گزینه مناسبی برای رسیدن به ظاهری طبیعی باشد، در حالی که تمام نواقص پوست تان را می‌پوشاند. آکنه، قرمزی و حلقه‌های زیر چشم در یک چشم به هم زدن با استفاده از این کرم پودر پوشانده می‌شوند. این محصول در ۲۹ رنگ بادوام در دسترس است که می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که مناسب پوست تان است.
نحوه استفاده از کرم پودر چیست؟
با احتیاط و به آرامی محصول را روی کل صورت پخش کنید، بدون این که هیچ قسمتی را فراموش کنید. کرم پودر را به خوبی پخش کنید تا رنگ صورت و گردن تان خیلی متفاوت به نظر نرسد. در آخر روی قسمت‌هایی که نیاز به ترمیم دارند کرم پودر بزنید. با استفاده از کرم پودر، رنگ پوست تان در عرض چند دقیقه بی عیب و نقص خواهد شد.حقیقت این است که کرم پودر به پوست تان آسیب نمی‌زند؛ بلکه از پوست تان در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند، آن را هیدراته می‌کند و بسته به ترکیباتی که دارد برخی از اختلالات پوستی را درمان می‌کند. البته این نیز درست است که برخی از افراد بعد از استفاده از کرم پودر واکنش‌های ناخواسته‌ای را تجربه می‌کنند.

مزایا و معایب استفاده از کرم پودر چه هستند؟

در قسمت زیر به مزایا و معایب این محصول آرایشی پرداخته‌ایم:

مزایا:

به اصلاح نواقص پوست کمک می‌کند.
به شما ظاهر زیباتری می‌دهد.
پوست تان را هیدراته می‌کند.
از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند.

معایب:

ممکن است باعث تشدید آکنه شود.
ممکن است فرد دچار عکس العمل آلرژیک شود.
 
آخرین ویرایش:
بالا