کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین The Writings of Florence Scovel Shinn

یلدا

یلدا

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
11/10/23
نوشته‌ها
323
پسندها
522
امتیازها
93
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩
InShot   copy 800x692 copy 800x692

معرفی کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین(Florence Scovel Shinn's Writings)

بسیاری از کسانی که کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین را خوانده‌اند می‌دانند که این کتاب، یکی از کتب محبوب و پرفروش در ایران و جهان محسوب می‌شود. به طوری که تجدید چاپ این اثر در ایران بیشتر از ۶۰ بار انجام شده است. این اثر آموزشی چنان بر افکار و گفتارتان تاثیر میگذارد، که حتی زندگی شما و ایمانتان به پرودگار و طبیعت را می‌تواند زیر و رو کند.
با خواندن این کتاب انگیزشی شما می‌توانید با تاثیر بر روی تفکر و کلام خود براساس قانون جذب و تقویت آن‌ها دید مثبتی را در زندگی خود ایجاد کنید و از تفکرات و افکار منفی دور بمانید. کلمات گفتاری و اندرزها و خردهای موجود در این کتاب الهام گرفته از دین مسیحیت و مصر باستان است، که شما عزیزان می‌توانید از آن بهره ببرید. سپس می‌توانید خود را در بدترین شرایط و محدودیت‌ها تغییر دهید و به خواسته‌ها و آرزوهای خود در زندگی دست یابید. این اثر شما را از نا امیدی دوری می‌کند و موجب می‌گردد از خداوند منان شکرگزاری نمایید.
قابل ذکر است کتاب چهار اثر فلورانس از ۴ کتاب معروف این نویسنده تشکیل شده و پس از مرگ آن به چاپ رسیده است. نام این چهار کتاب عبارتند است:
● بازی زندگی و چگونگی انجام آن (در سال 1925)
●کلام تو عصای جادویی توست (در سال 1928)
●در مخفی کامیابی (در سال 1940)
●قدرت کلام (در سال 1959)


کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین برای چه کسانی مناسب است؟
این کتاب برای همه خوانندگانش مفید خواهد بود. اگر شما میخواهید با قدرت‌های ویژه خود آشنا شوید و ایمان واقعیتان را به پروردگار خود گسترش دهید، این اثر را به شما پیشنهاد می‌نماییم.


معرفی نویسنده کتاب فلورانس اسکاول شین :
فلورانس اسکاول شین در سال ۱۸۷۱ در آمریکا به دنیا آمد و پس از ۶۹ سال زندگی، در سال ۱۹۴۰ چشم از جهان فرو بست. شایان ذکر است او به عنوان یک هنرمند، نویسنده متافیزیکی، معلم معنوی، تصویرگر(در اوایل دهه ۱۹۰۰) و داستان نویس مجله هارپرز ویکلی در سراسر جهان شناخته شده است.
از دستاوردهای قابل ذکر این نویسنده مشهور می‌توان به عضویت و همکاری او در انجمن تصویرگران آمریکا در سال ۱۹۰۳ اشاره نمود. از مهمترین و مشهورترین آثار اسکاول شین می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:
● بازی زندگی و شیوه آن
●کلام تو عصای معجزه گر تو است
● راهی نهان به‌سوی پیروزی
● قدرت کلام
●چهار اثر از اسکاول شین
● افسون گذرگاه شهود

درباره کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

این کتاب شما را به سمت یک زندگی بهتر سوق می‌دهد. به طور خلاصه می‌توان گفت این اثر درباره موفقیت، خودیاری، رسیدن به اهداف، خواسته‌ها و آرزوهاست. همچنین می‌توان گفت نوشته‌های این نویسنده در کتاب چهار اثر راهنمای سعادت شماست.

هر چهار کتاب گفته شده در قسمت بالا، در فصل‌های جداگانه به طور مفصل مورد بحث و توضیح قرار گرفته اند، که تعداد صفحات این اثر را به ۲۸۲ عدد می‌رسانند. باید به این نکته اشاره نمود که لحن این اثر بسیار صمیمی و گیراست. همچنین از فضای معنوی خاصی پیروی می‌کند. این نویسنده تمام تلاش خود را نموده است تا تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهد، تا شما بتوانید با تغییر دیدگاه خود نسبت به همه چیز دید تازه و مثبتی را در زندگی خود ایجاد کنید. لازم به ذکر است خوانندگان محترم این اثر میتوانند نسخه انگلیسی آن را با سرچ عبارت The Writings of Florence Scovel Shinn در گوگل پیدا نمایند.

بخشی از کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

بیشتر مردم زندگی را همچون یک نبرد میپندارند اما زندگی نبرد نیست، یک بازی است. اگرچه زندگی یک بازی است، اما بدون آگاهی لازم در مورد قانون الهی نمیتوان به موفقیتی دست یافت عهد جدید و عهد قدیم قوانین این بازی را به شیوه فوق العاده ملموسی بیان میکند عیسی مسیح به پیروان خود آموخت که زندگی یک بازی بزرگ و مجموعه ای از دادن» ها و «پس گرفتن»هاست.
«آدمی هر آنچه را که ،بکارد همان را درو خواهد کرد. این گفتار بدان معناست که هر عملی که از انسان سر بزند - چه در گفتار و چه در کردار - به خود او بازخواهد گشت و در واقع او از هر دستی که می دهد، از همان دست بازپس می گیرد.
اگر انسان نفرت ،بورزد نفرت به او بازخواهد گشت و اگر مهر بورزد از عشق بهره مند خواهد شد اگر پیوسته خرده گیری ،کند دنیا او را سرزنش خواهد کرد اگر دروغ بگوید بی تردید دروغ خواهد شنید و اگر تقلب ،کند دچار آدمهای متقلب نیز خواهد شد. افزون بر این، انسان یاد می گیرد که قوه تخیل ....
 
آخرین ویرایش:
بالا