چیکار کنم فوری پریود بشم نی نی سایت 🔴درمان قطعی

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,885
پسندها
22,635
امتیازها
113
مدال ها
6
چیکار کنم فوری پریود بشم نی نی سایت 🔴درمان قطعی

معرفی بهترین قرص برای پریود شدن سریع و فوری


✔️قرص پروورا (Provera)
✔️قرص مپرات (Meprate)
✔️قرص مدروکسی پروژسترون (Medroxyprogesterone)
✔️قرص دوفاستون (Duphston)
✔️قرص ال دی (LD)
✔️قرص اورژانسی پریود : قرص اورژانسی راهی برای جلوگیری از بارداری بعد از رابطه جنسی محافظت نشده است. قرص‌های ضد بارداری اورژانسی می‌توانند تا حداکثر ۱۲۰ ساعت (۵ روز) پس از رابطه جنسی محافظت نشده مصرف شوند. توجه داشته باشید که بهترین زمان مصرف برای انواع آن متفاوت است. این قرص عوراض زیادی دارد.

بهترین داروی گیاهی برای پریود شدن سریع کدام است؟

✔️قرص ول وومن (Well Woman)
✔️قرص جیناون (Gynaeven)
✔️قرص بلک کوهوش (Black cohosh)
✔️قرص شاتورای ول بیینگ
✔️قرص جنوسیا آشوکا


کدام قرص برای پریود شدن دختر مناسب است؟

اگر فرزند دختر شما به سن بلوغ رسیده اما هنوز چرخه عادت ماهانه او شروع نشده، بهتر است به جای مصرف خودسرانه قرص برای پریود شدن به دکتر زنان مراجعه کنید. در این مواقع معمولا پزشک داروهای گیاهی برای پریود شدن دختران تجویز می‌کند، زیرا قرص‌های شیمیایی اغلب عوارض زیادی دارند و ممکن است با شروع اولین سیکل قاعدگی، دچار اختلالات رشد شوند.

________________________________
روش‌ باز کننده قاعدگی قوی


روش‌های زیادی به زودتر پریود شدن، کنترل و تغییر چرخه قاعدگی، کمک می‌کند. استفاده از قرص‌های ضدبارداری هورمونی، رعایت رژیم غذایی مناسب، ورزش و کاهش استرس از جمله روش‌‌های باز کننده قاعدگی قوی محسوب می‌شوند. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم:

✔️روش‌های هورمونی کنترل بارداری

اگر به دنبال دارو برای پریود شدن فوری هستید، می‌توانید از قرص‌‌های هورمونی که ترکیبی از استروژن و پروژسترون هستند، استفاده کنید. این قرص‌ها از روش‌‌های بازکننده قاعدگی قوی محسوب می‌شوند و باعث منظم‌شدن پریود نیز می‌شوند.

روش مصرف قرص‌‌های ضدبارداری به این صورت است که ابتدا باید آن را به مدت 21 روز مصرف کنید، سپس به مدت 7 روز مصرف آن را قطع کنید تا پریود شوید. در صورتی که مصرف قرص‌های هورمونی را زودتر قطع کنید، باز شدن پریود زودتر اتفاق می‌افتد.

روش‌های پیشگیری از بارداری هورمونی مانند قرص‌های ضدبارداری و حلقه، نسبت به سایر روش‌‌های قاعده آور، قابل‌اعتمادتر هستند. لازم به ذکر است که اگر قرص‌های ضدبارداری را طبق دستور پزشک مصرف نکنید، نمی‌توان انتظار داشت که عملکرد درستی در بدن داشته باشند.

✔️ ورزش

✔️ حفظ آرامش و دوری از استرس برای نظم قاعدگی

✔️ ارگاسم

✔️ کیسه آب گرم برای زودتر پریود شدن

حمام آب گرم یا کیسه آب گرم می‌تواند به کاهش انقباض عضلات و استرس کمک کند.

✔️ دمنوش‌های گیاهی

________________________________

دمنوش گیاهی برای باز شدن قاعدگی


یکی دیگر از روش‌‌های باز کننده قاعدگی قوی، گیاهان دارویی هستند. از این گیاهان قاعده آور می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
بابونه
رزماری
مریم‌گلی
پونه کوهی
انار

پاپایا
کاسنی
گزنه


بهترین دمنوش برای پریود شدن

دمنوش زعفران
دمنوش گشنیز
دمنوش دانه شنبلیله
دمنوش رازیانه ( بسیار عالی و اثر گذار)
دمنوش دارچین
دمنوش کوهوش سیاه
جینسینگ یا دونگ


________________________________
چیکار کنم فوری پریود بشم دکتر خیراندیش

دکتر خیراندیش میگوید :
همین زمینه سردی که منجر به هایپر منوره یا خونریزی زیاد زنان میشه؛ یا [باعث] درد هنگام قاعدگی میشه اگه ادامه پیدا کرد، موجب سردی تخمدان میشه و ناباروری میده. ما هیچ کاری نمی‌کنیم؛ همین رحم رو گرم میکنیم بارور میشه. کیس هایی که ما داریم تو درمانگاه مون خیلی زیاده. دکتر حسن زاده و .. صد تا دویست تا هستن که کیس های اینجوری دارن و درمان شده. همین گرمی [به عنوان] خوراکی دادن. رحم که گرم شد بارور میشه. اوج سردی رحم؛ اشمئزاز و ناراحتی و بد آمدن از همبستری است. آنقدر ناراحتن که اصلا افسردگی میگیرن. ناراحتن از همبستری، ناراحتن و نفرت دارن، این نفرت ها میشه زمینه طلاق ها [در اثر] همین سردی [است].

رازیانه برای باز شدن قاعدگی

رازیانه بدین درست میشه. سقف مصرف رازیانه چقدره؟ اینقدری که زن بخوره و سینه اش پر بشه، به حدی برسه که شکایت میکنن از زنان، میگن سینت پر شده، درد می‌کنه دیگه بسه. وقتی ک سینه پر شد، صورت هم پر میشه، یعنی چین و چروک و افتادگی گونه درمان میشه. گونه افتاده در جهت تشخیص، زمانی یعنی سینه افتاده. گونه که پر شد یعنی بدن نشاط پیدا کرده. این سقف مصرفه، بعضیا دو ماهه به این سقف میرسن بعضیا چهار ماهه، بعضیا شش ماهه یا مثلاً به رازیانه اش بستگی داره. اگه غلیظ باشه سریع تر به نتیجه میرسن اگه رقیق باشه دیرتر. بعضیا هم مثل شاهرودی ها رازیانه رو به شکل بهتری مصرف میکنن. این ها مثل شویدپلو رازیانه پلو میخورن. خیلی هم خوشمزه‌س. جوشانده ها دیر اثرن اما اثر ماندگار دارن، عرق ها زود اثرن اما اثری ناپایدار دارن.

✔️اگر میخواین اثر ماندگار داشته باشه جوشانده رازیانه مصرف کنید

طریقه مصرف رازیانه برای باز شدن قاعدگی :

۱ – مقداری رازیانه را شب در یک لیوان آب بریزید و صبح آن را میل کنید.

۲ – میتوانید از جوشانده رازیانه به عنوان قاعده آور استفاده کنید. پیشنهاد میشود رازیانه را با معده خالی مصرف کنید
 
بالا