چگونه بفهمیم که مردی شما را دوست دارد یا نه؟

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
صحنه دوستیابی امروز می تواند خشن باشد. مثل، واقعا خشن. اما شما به جایی رسیده اید که با علاقه احتمالی عشق خود شماره هایی را رد و بدل کرده اید و اکنون احساس عدم اطمینان می کنید. چگونه می دانید که آیا این مرد واقعاً به شما علاقه دارد؟ چگونه می توانید بدون اینکه سرنخی از زبان بدن و لحن بدن او به دست آورید، حسی از احساس او داشته باشید؟

تعداد نامحدودی از سرنخ‌ها وجود دارد که می‌تواند به شما بگوید که چه احساسی دارید، اما من می‌خواهم آن‌هایی را که همیشه مفیدترین بوده‌اند فهرست کنم:

  1. او ابتدا به شما پیامک می دهد
  2. او به سرعت پیامک می دهد
  3. ایموجی های عشوه گر و جوک های داخلی
  4. او سعی می کند شما را بخنداند
  5. متن های صبح بخیر/شب بخیر
  6. او از شما سوالاتی در مورد خودتان می پرسد
  7. تعارف
  8. او در مورد چیزهایی که در طول روز اتفاق می افتد به شما پیام می دهد
  9. وقتی با دوستانش بیرون است به شما پیام می دهد
  10. او به شما می گوید که می خواهد شما را ببیند
  11. او دوست دارد داستان های شما را بشنود
  12. نام حیوانات خانگی
  13. او می خواهد به شما کمک کند
  14. او شما را چک می کند
  15. چگونه 100% مطمئن باشیم


1. او ابتدا به شما پیامک می دهد​

آیا شما تنها کسی هستید که برای شروع یک مکالمه تلاش می کنید یا او مایل است ابتدا خود را در آنجا قرار دهد؟ از بین تمام موارد موجود در این لیست، این ممکن است مهمترین مورد باشد. این نشان می دهد که او به شما فکر می کند و علاقه مند است شما را بیشتر بشناسد. هیچ چیز بهتر از این نیست که انرژی ای که می دهید متقابل باشد.

2. او به سرعت پیامک می دهد​

آیا هر بار که به او پیام می دهید آویزان می شوید؟ یا پاسخ او معمولا در عرض چند دقیقه می آید؟ اگر او معمولاً کسی است که در یک بازه زمانی معقول با شما تماس می گیرد و به نظر می رسد مشتاق پاسخ دادن به پیام های شما است، او به شما علاقه مند است عزیزم. اما مطمئن شوید که شما هم همین کار را می‌کنید تا او همان حس را پیدا کند و آن را حفظ کند!



3. ایموجی های عشوه گر و جوک های داخلی​

این ایموجی های عشوه گر یکی از ساده ترین سرنخ ها برای رمزگشایی هستند. صورت بوسیده؟ قلبها؟ حتی یک ایموجی هلو شاید؟ همراه با شوخی های درونی که ممکن است برای دنیای بیرون احمقانه به نظر برسند، اما هر بار شما دو نفر را بخندانند، نشان می دهد که او برای لبخند زدن شما سرمایه گذاری کرده است.

4. او سعی می کند شما را بخنداند​

آیا گوشی خود را به روی رگبار میم ها و تیک تاک های خنده دار که برای شما فرستاده است باز می کنید؟ او می‌خواهد مطمئن شود که شما احساس خوشحالی می‌کنید و می‌داند که وقتی با آن میم عالی و خنده‌دار روبرو می‌شود، به شما فکر می‌کند. نکته این است که او به شما فکر می کند. و چه کسی عاشق دریافت چیزی نیست که باعث خنده آنها در طول روز شود؟



5. متن «صبح بخیر» و «شب بخیر».​

نیاز است بیشتر بگویم؟ آیا چیزی وجود دارد که قلب شما را بیشتر از بیدار شدن با آن متن "صبح بخیر عزیزم" گرم کند؟ او از شما می خواهد که با لبخندی بر لب از خواب بیدار شوید و همچنین مطمئن شوید که با صحبت کردن با شما، روز خود را به درستی آغاز می کند. هنگامی که این اتفاقات شروع می شود، می دانید که او روز خود را با ذهن خود شروع می کند و به پایان می رساند.



6. او از شما سوالاتی در مورد خودتان می پرسد​

آیا تا به حال سعی کرده اید با کسی که به همه چیز فقط یک کلمه پاسخ می دهد مکالمه متنی داشته باشید؟ خشمگین است. اگر او واقعاً تلاش می کند و به سؤالات پاسخ های واقعی می دهد و حتی سؤالات خود را مطرح می کند، قطعاً علاقه مند است.

7. تعارف، تعارف، تعارف​

چه کسی دوست ندارد که او را زیبا، باهوش و بامزه خطاب کنند؟ اگر او این پیام‌ها را برای شما ارسال می‌کند، از شما می‌خواهد که بدانید چه احساسی نسبت به شما دارد.



8. او در مورد چیزهایی که در طول روز اتفاق می افتد به شما پیام می دهد​

اگر متوجه شدید که او در طول روز در مورد روزش به شما پیامک می‌فرستد، او به شما علاقه دارد. همه ما این کار را می کنیم. ما دوست داریم به کسانی که برایمان اهمیت دارند بگوییم که در زندگی ما چه اتفاقی می افتد، بنابراین اگر شما آن شخص برای او هستید، او به شما بیشتر از یک دوست نگاه می کند.



9. زمانی که با دوستان بیرون رفته اید به شما پیام می دهد​

اگر او با دوستانش بیرون است، اما همچنان نگران این است که به شما بفهماند که به شما فکر می کند، این نشانه خوبی برای آینده احتمالی شما با هم است. امتیازهای جایزه برای او حتی وقتی به دوستانش درباره شما می گوید وقتی از آنها می پرسند با چه کسی صحبت می کند باعث لبخند زدن او می شود!





10. او به شما می گوید که می خواهد شما را ببیند​

ارسال پیامک بسیار عالی است. این یک راه عالی برای شروع آشنایی با یکدیگر است، اما آیا او روشن می کند که این فقط پیامک است؟ یا در مورد اینکه چگونه می خواهد شما را ببیند صحبت می کند؟ اگر او می‌خواهد زمان رو در رو تنظیم کند، می‌خواهد این کار را فراتر از یک گفتگوی ساده انجام دهد.

11. او دوست دارد داستان های شما را بشنود​

آیا تا به حال در مورد چیزی که فکر می کنید خنده دار / روشنگر / خشمگین / غیره است به کسی پیام ارسال کرده اید، فقط برای دریافت حداقل پاسخ برای پاسخ؟ این دیوانه کننده است. اگر او به داستان های شما علاقه مند است، درباره چیزی که در مورد آن صحبت می کنید سؤال می پرسد و سعی می کند بیشتر بیاموزد، قطعاً علاقه مند است که شما را بیشتر بشناسد. به طور کلی، نشان دادن علاقه به شما و آنچه از آن لذت می برید همیشه نشانه خوبی است.



12. نام حیوانات خانگی​

اگرچه ممکن است توجه به این علامت کمی سخت تر باشد، اما این نشانه قطعی است که او علاقه مند است. اگر او شما را در لیست مخاطبین خود به عنوان "عزیز" فهرست کرده است یا قلب یا شکلک های دیگری به نام شما دارد، واضح است که علاقه مند است. و آیا این شیرین ترین چیز نیست؟



13. او می خواهد به شما کمک کند​

مردها دوست دارند کمک کنند. آنها زاده مشکل گشا هستند. اگر متوجه شدید که او به شما پیشنهادهایی برای رفع مشکل یا بهبود مشکل می دهد، نگران شماست. او می خواهد سعی کند روز شما را تا حد امکان عالی بسازد. او این کار را فقط برای همه انجام نمی دهد. توصیه های او را بپذیرید و از تمایل او برای کمک قدردانی کنید و او به بازگشت ادامه خواهد داد!



14. او شما را چک می کند​

وقتی روز سختی را سپری می‌کنید و در تمام طول روز وقت ندارید پیامک ارسال کنید، اما هنوز آن پیام‌های دلگرم‌کننده کوچک را از او دریافت می‌کنید، او می‌خواهد بدانید که او به شما فکر می‌کند و به شما اهمیت می‌دهد. و واقعاً آیا هیچ احساسی بهتر از این وجود دارد که بدانید کسی که به او اهمیت می دهید در طول روز به شما فکر می کند؟ به خصوص اگر این پیام ها محبت آمیز باشد و به هیچ وجه اصرار نداشته باشد. اگر او بفهمد که گاهی اوقات شما همیشه نمی توانید سریع پاسخ دهید، اما همچنان برای شما کلمات تشویق کننده می فرستد، او به شما اهمیت می دهد و نه فقط کاری که برای او انجام می دهید.


15. چگونه 100% مطمئن باشید که او به شما علاقه دارد​

ازش بپرس. زندگی خیلی کوتاه تر از آن است که ندانیم آیا شما دو نفر در یک صفحه هستید یا خیر. تو یک الهه هستی و سزاوار این هستی که بدانی آیا تو تنها کسی هستی که این احساس را دارد یا او هم همین احساس را دارد. پس از او بپرسید که چه احساسی دارد. مطمئن شوید که شما دو نفر در یک صفحه هستید. سوال بپرسید ، انتظارات خود را مشخص کنید و او مطمئناً به شما اطلاع خواهد داد که در کجای این رابطه قرار دارد.

با شهودت برو آیا احساس می کند که او علاقه مند است؟ آیا او نشاط خوبی می دهد؟ آیا او با انرژی شما مطابقت دارد؟ شهود شما به ندرت اشتباه می کند!



بنابراین در پایان چگونه می توانید بفهمید که آیا آن مردی که با او صحبت می کنید واقعاً به شما علاقه دارد؟ به دنبال آن نشانه های کوچک باشید. حتی اگر این یک رابطه از راه دور باشد، با این نشانه‌ها می‌توانید سرنخ‌هایی را که از او دریافت می‌کنید رمزگشایی کنید، اما به یاد داشته باشید، صداقت سرراست همیشه بهترین راه برای رفتن است. اگر در مورد احساس او نسبت به شما شک دارید، فقط از او بپرسید!
 
بالا