چه رنگ مانتوی برای پوست گندمی مناسبه؟

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 125
  • برچسب‌ها
    نی نی سایت
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6
8riA8gkvrcok


از آنجایی که مانتو مهم ترین آیتم در لباس خانم هاست، برای ست کردن لباس بهتر است به رنگ آن توجه داشته باشید و مانتویی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبا بودن، با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد. اگر رنگ پوست شما گندمی است همراه این مطلب باشید تا بدانید رنگ مانتو برای پوست گندمی چی مناسب است؟

بهترین رنگ مانتو برای پوست گندمی


رنگ پوست گندمی به رنگی گفته می شود که رنگ های کرم و زرد در آن غالب است و افرادی که رنگ پوستشان گندمی است در برابر نور خورشید به ندرت دچار آفتاب سوختگی می شوند.

اگر پوست شما در دسته پوست گندمی قرار می گیرد معمولا اکثر رنگ ها با پوستتان هماهنگی دارد، اما بهتر است استفاده از برخی رنگ ها را در اولویت قرار دهید و از پوشیدن برخی رنگ ها اجتناب کنید. در ادامه چند رنگ مانتو مناسب پوست گندمی را به شما معرفی می کنیم.

افرادی با پوست گندمی نه به سفیدی افرادی با پوست روشن هستند و نه به تیرگی افرادی با پوست سبزه. به همین دلیل رنگ های زیادی به آنها می آید. اما در انتخاب رنگ مانتو برای پوست های گندمی بهتر است رنگ های تیره تر و یا روشن تر از پوست خود را در نظر بگیرید و از رنگ مانتوی نزدیک به پوستتان دوری کنید.

رنگ مانتو برای پوست های گندمی


پوست های گندمی هم در دو نوع گندمی روشن و گندمی تیره وجود دارند. پوست افراد گندمی روشن، به رنگ شیری مایل است و رنگدانه های زیادی ندارد و در پوست گندمی تیره، رنگدانه هایی زرد و سبز رنگ دیده می شود.

▪︎رنگ سفید

رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که اگر به درستی استایل شود بسیار شیک و خیره کننده است و می تواند بهترین رنگ مانتو برای پوست گندمی باشد.

▪︎کِرِم

کِرِم به عنوان یک رنگ خنثی، یک رنگ مانتو مناسب پوست گندمی محسوب می شود که می توانید با رنگ هایی چون سفید، قهوه ای، آبی روشن، سبز و قرمز ست کنید.

استایل مونوکروم با رنگ کرم هم بسیار شیک است و می توانید علاوه بر مانتو کرم، سایر لباس های خود را نیز از رنگ کِرِم در تناژهای مختلف انتخاب کنید.

برای اینکه استایل متفاوت تری داشته باشید می توانید یک سرهمی سفید بپوشید و روی آن مانتو کرم استفاده کنید.

▪︎رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی از جمله رنگ هایی هستند که به عنوان رنگ مانتو برای پوست گندمی بویژه برای فصل تابسنان مناسب هستند، و ست کردن آنها با سایر رنگ های پاستلی براحتی امکان پذیر است.

▪︎خاکستری روشن

اگر به فکر انتخاب رنگ مانتو برای پوست گندمی هستید، رنگ خاکستری روشن را فراموش نکنید، بویژه برای رنگ پوست گندمی روشن می تواند یک گزینه عالی باشد.

برای ست کردن آن هم می توانید از رنگ هایی چون آبی، صورتی و یا زرشکی استفاده کنید.

▪︎آبی تیره

در انتخاب رنگ مانتو برای پوست های گندمی، رنگ آبی را در نظر داشته باشید، بخوص اگر پوست شما گندمی روشن و تن سردی دارد. در ست کردن رنگ مانتو آبی برای پوست های گندمی می توانید از شال استخوانی، صورتی کمرنگ و یا سفید استفاده کنید.

▪︎نارنجی روشن

بسیاری افراد ترجیح می دهند در استایل خود از رنگ های شاد استفاده کنید. یک رنگ مانتو مناسب پوست گندمی رنگ نارنجی روشن است که در افرادی با پوست گندمی جلوه زیبایی دارد. براس ست کردن مانتو نارنجی برای افراد پوست گندمی بهتر است از رنگ هایی چون مشکی، سورمه ای، آبی یخی و سبز نعنایی استفاده کنید.

▪︎صورتی

صورتی رنگ پرطرفدار در بین خانم هاست که با رنگ پوست روشن تا تیره همخوانی دارد و رنگ مانتو مناسب پوست گندمی هم هست.

اگر پوست شما گندمی است و رنگ مانتو صورتی انتخاب کرده اید برای ست کردن آن از رنگ های آبی صدفی، سبز، سورمه ای و ارغوانی استفاده کنید.

همچنین رنگ های زرشکی، زرد، نسکافه ای، لاجوردی، آبی فیروزه ای، بژ، سرمه ای و همه رنگ های متالیک بهترین رنگ مانتو برای پوست گندمی روشن هستند و رنگ مانتو مناسب پوست گندمی، رنگ های پخته و گرم هستند.

نامناسب ترین رنگ مانتو برای پوست های گندمی


سعی کنید از برخی رنگ ها به عنوان رنگ مانتو برای پوست گندمی استفاده نکنید. بعضی از رنگ ها با پوست گندمی همخوانی زیادی ندارند و ممکن است شما را رنگ پریده و یا تیره نشان دهند، پس بهتر است آنها را بشناسید تا هنگام انتخاب رنگ مانتو برای پوست گندمی انها نخرید:

رنگ بنفش کمرنگ، قهوه ای تیره، قرمز، سبز روشن، خردلی، فسفری، زیتونی و همه رنگ هایی که به رنگ پوست شما نزدیک و یا خیلی روشنتر از پوست شما باشند، برای رنگ مانتو پوست گندمی مناسب نیستند
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بنده خدای مهربان

بنده خدای مهربان

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
30/6/23
نوشته‌ها
292
پسندها
264
امتیازها
63
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
:Lpq09:
 
بالا