چه رنگ شالی به پوست سبزه میاد ؟

یلدا

یلدا

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
11/10/23
نوشته‌ها
323
پسندها
522
امتیازها
93
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩
InShot   copy 1024x910 copy 1024x910


چه رنگ شالی به پوست سبزه میاد؟

هنگام انتخاب و خرید شال علاوه بر فصل و موقعیت مورد استفاده باید به رنگ پوست و دیگر اجزای استایل هم توجه کرد. توجه به رنگ پوست و فرم صورت در انتخاب شال یکی از موضوعات اصلی و مهم است. اگر شما جز افرادی هستید که پیرو ترندها هستید و از آنها استفاده می کنید، باید دقت کنید که انتخاب و استفاده از رنگ هایی که با پوست شما سازگار نیستند، گزینه عاقلانه ای نیست.

شال و روسری نقش مهمی در استایل شما دارند و باید در انتخاب طرح و رنگ مناسب دقت زیادی داشته باشید. بعد از انتخاب جنس و طرح شال با توجه به فصل و موقعیت مورد استفاده، انتخاب درست رنگ شال و هماهنگی با پوست صورت موضوع مهمی است. قبل از انتخاب رنگ شال باید ابتدا رنگ پوست خود را بشناسید. برای متوجه شدن رنگ پوست خود به موارد زیر توجه کنید، ابتدا رنگ رگ پوست در قسمت مچ دست خود را بررسی کنید.

اگر رنگ رگ شما مایل به سبز و آبی است، طیف رنگ پوست شما خنثی و متوسط است. در صورتی که رگ ها سبز به نظر می‌رسند، رنگ پوست شما گرم است و رگ های بنفش و آبی نشان دهنده پوست روشن و یا سرد است. بنابراین اگر رگ مچ دست شما به رنگ سبز و یا سبز مایل به آبی است و پوست سبزه ای دارید با ما همراه باشید. ما در این مقاله با عنوان چه رنگ شالی به پوست سبزه میاد، رنگ های مناسب برای پوست صورت سبزه را برای شما معرفی کرده ایم.

ویژگی افراد با رنگ پوست سبزه رنگ پوست این افراد تقریبا شبیه رنگ زیتون است.افراد با پوست سبزه معمولا موهای تیره ای دارند.ترکیب رنگ پوست این افراد ترکیب سه رنگ زرد، سبز و کمی قهوه ای است.مناسب ترین رنگ شال برای رنگ پوست سبزه

اگر پوست سبزه دارید برای داشتن یک استایل جذاب و زیبا لازم است که رنگ شالی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد. هماهنگی رنگ شال با رنگ پوست صورت باعث تناسب و زیبایی استایل شما خواهد شد. به عنوان توصیه اول این که بهتر است خانم های سبزه سراغ رنگ های تیره مانند قهوه ای، بنفش تیره و غیره نروند. علاوه بر این بهتر رنگ های کدر و مات نیز مناسب افراد با پوست سبزه نیست.

NATURAL


رنگ شال برای پوست گندمی و سبزه (متوسط)

برای پوست‌هایی با رنگ متوسط که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن هستند، انتخاب وسیعی از رنگ‌ها وجود دارد. برای مثال می‌توانید سراغ رنگ‌های سبز یا آجری روشن بروید. روسری‌هایی با پارچه‌ی براق در تناژ رنگی سرمه‌ای یا زرشکی هم انتخاب‌های مناسبی هستند.

رنگ شال روشن می‌تواند پوست سبزه یا گندمی را روشن‌تر نشان دهد، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر ظاهر این نوع پوست را به سمت پوست‌های تیره‌تر متمایل می‌کند.

البته رنگ‌های سفید و مشکی هم می‌توانند این نوع پوست را بسیار زیبا نشان دهند.

در کل اگر رنگ پوست متوسط (نه خیلی تیره و نه خیلی روشن) داشته باشید، می‌توانید با توجه به تیپ، سلیقه و آرایش صورت خود با آزادی بیشتری در دنیای رنگ‌ها و طرح‌ها دست به انتخاب شال و روسری بزنید.


رنگ شال صورتی برای پوست سبزه

یکی از بهترین رنگ ها برای پوست های سبزه رنگ های صورتی روشن و پاستلی است. شال هایی با این تناژ رنگی صورت شما را شادتر و با نشاط نشان می دهد. از شال هایی با تناژ صورتی روشن، پاستلی و سرخابی در کنار انواع استایل های کرم، مشکی، طوسی، سفید و غیره می توان استفاده کرد.

رنگ شال سفید و کرم برای پوست سبزه

یکی دیگر از رنگ های مناسب برای خانم هایی با رنگ پوست سبزه، رنگ سفید و کرم است. شال های سفید و یا شال هایی طیفی و طرحدار با تناژ رنگی کرم و سفید، صورت شما را روشن تر کرده و فوق العاده زیبا هستند.

رنگ شال لیمویی برای پوست سبزه

یکی دیگر از انتخاب های جذاب و مناسب برای افراد جوان با رنگ پوست سبزه رنگ های زرد روشن و لیمویی است. استفاده از این رنگ ها باعث می شود تا چهره شما درخشش بیشتری داشته باشد. هنگام استفاده از این رنگ ها باید به رنگ دیگر اجزای استایل خود نیز دقت کنید.

رنگ شال بنفش برای پوست سبزه

رنگ های یاسی، بنفش روشن و ارغوانی با تناژهای روشن انتخاب های مناسب و هوشمندانه ای برای افراد با پوست سبزه است.

دقت کنید که افراد با رنگ پوست سبزه باید از رنگ های نسبتا روشن استفاده کنند. یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوست های سبزه رنگ هایی مانند آبی و یاسی روشن هستند. رنگ هایی مانند صورتی کم رنگ، کرم و آبی روشن از نیز از رنگ هایی است که خیلی به پوست سبزه می آیند. از دیگر رنگ های مناسب برای افراد با پوست سبزه رنگ های سبز روشن، سایه های تیره از زرد، نارنجی روشن، رنگ مرجانی و طوسی آبی را می توان نام برد.

در کنار رنگ های مناسب برای افراد سبزه تعدادی از رنگ ها هستند که افراد سبزه باید از انتخاب آنها اجتناب کنند. رنگ هایی مانند قرمز تیره، زرد های خیلی روشن و آبی تیره از این دسته رنگ ها هستند. در صورتی که تمایل دارید از شال های رنگ تیره استفاده کنید می توانید رنگ مشکی، سبزهای تیره و سورمه ای را انتخاب کنید.

 
بالا