بدانید چرا در میان پسران نوح حرفی از آمریکایی ها(سرخپوست ها) نیامده؟

  • نویسنده موضوع gamer
  • تاریخ شروع
gamer

gamer

کاربر شهروند
Mr
تاریخ ثبت‌نام
12/9/22
نوشته‌ها
1,697
پسندها
2,048
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
آقا👨
*بر پایه ی فرضیات*
یکی از کتاب هایی که بخاطر بازنویسی تاریخ به آن ارجاع می شود، تورات است. طبق تورات، نوح سه پسر داشت. سام، پدر یهودیان و عرب هاست. حام،پدر مردم سیاه پوست است. و در نهایت یافث پدر ایرانی ها(در تورات ماد بسیار به عرب ها نزدیک شد و از ازدواج او با دختر سام ایرانی ها بعنوان نوعی جدا بین غرب و شرق پدید آمدند) ، ترک ها(بعنوان برادران بزرگتر ایرانی ها)،روس(پدر مردم روسیه) یاجوج و ماجوج(چون در کنار آریایی ها که یک قوم واحد نیستند ذکر شده نام دو فرد نمی باشد).
از مردم آسیای شرقی یادی نشده است با این وجود با تبار شناسی برخی از مردمان آن می توان دریافت از همان پسران نوح اند(ماجرای پسران نوح فرضیه است و در تورات، کتاب یا فصل برشیت یا همان پیدایش در یکی از باب ها مطرح شده).
اما خوب است بدانید حرفی از مردم آمریکا در برشیت نیامده.
نظریه ی سامی بودن آمریکایی های سرخپوست؟!

در مصر باستان، در برخی تمدن ها مثل بابل و نزد مردمان قطب مصرف مخدر به منظور های مذهبی مجاز بود. البته زرتشتی ها آن را ممنوع کرده بودند.
بعد از سال ها کریستوف کلمب،وقتی به سرخپوست ها رسید برای اولین بار با آن ها سیگار کشید!(چقدر مسالمت آمیز بودن!) سیگار نزد سرخپوستان معنای مذهبی داشت.عجیب نیست،این مردم ارتباطی با مردمان بیرون از آمریکا نداشتند! بااین وجود هرم مایا بدست اجداد نزدیک سرخپوست ها ساخته شد.این ها دانش ساخت هرم را از کجا آورده بودند؟
هرم و مخدر، اینها برای مردمانی که هیچ ارتباطی با خارجی ها نداشتند عجیب نبود؟
InShot

زیگورات کار دست عیلامی های سامی بود و هرم مایا برای مکزیکی های اون موقع، آیا ممکنه؟
 
بالا