چرا بايد ببخشيم. 🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
اين ده سال بعد بود .زمانى كه يكى از نويسنده هاى كمپانى پى برد به او رسيدگى نشده است.
رابطه سه ساله كه تقريباً به ازدواج خاتمه يافت. كليشه اى شده بود. اين تكرارى نمى شد. اما او به خودش گفته بود اين ديگر تمام شده بود و او نياز داشت و به زندگيش ادامه بدهد. و اين چيزى بود كه او منتهاى تلاشش راخودش كرده بود.
اما اين چطور به نظر مى رسيد در مسير واقعى و ملموس تقريباً يك دهه او داشت در باره راه هاى خشم و تنفر و غم و غصه آگاه مى شد كه بر جسم و روح و احساساتش تاثير مى گذاشت.
در طول زندگى شما احتمالاً تجربه مى كنيد.خيلى بيشتر از فقط رابطه اى كه موفق نشد.
خيانت و دلشكستگى و همه جور زور و خشونت ممكن است جزئى از حكايت شما باشد. تصور بخشش يا ترميم به نظر دردناك و دوردست مى رسد.
پس ايا ارزش دارد؟ايا چيزي در ارائه بخشش هست و تمركز كردن توجه روى سپاسگزارى و قدردانى؟
-١-براى سلامتيتان بداست ما هميشه دوست نداريم فكر كنيم رابطه وجود دارد. اما علم به ما وجود رابطه بين جسم و روح را ثابت كرده.
ادامه به كينه و تنفر موجب بالارفتن خيلى از نشانه هاى بيمارى مانند بالا رفتن ضربان قلب و افزايش استرس [كورتيزول يا هورمون استرس] مى شود.
در نتيجه كاهش وزن بسيار سخت مى شود
چگونه مى خواهيد اجازه دهيد گذشته شما به اينده تان اسيب بزند.اگر شما مواظب نباشيد خشم و تنفر خودش را روى بدنتان نشان
مى دهد.
٢-شما نمى خواهيد مشكلى را كه در رابطه با ازدواج قبلى داشتيد به رابطه جديدتان انتقال دهيد .
قسمتى ازادامه دادن به زندگى است كه شما فرصت داريد به چيز سالم و جديد حركت كند.
براى استفاده از فرصت بين رابطه هايتان مراحل را طى كنيد و واقعاً اندوه به دل راه ندهيد و ببخشيد.
زيرا انتظار داشتن از رابطه بعدى براى از بين بردن مشكلات رابطه قبلى غيرمنصفانه است. تا تا جايى كه زمان نياز داردبرايش بگزاريم يك فرصت بد زمان معينى ندارد تا كى شما بايىد اماده باشى كه به زندگى ادامه بدهيد سپس زمان مورد نياز را به خودتان بدهيد تا احساس امنيت كنيد و مطمئن شويد و از درون خاطرجمع شويد. وقتى شما حالتان بهتر مى شويد شما به خودتان بهترين شانس را داده ايد

٣-بخشش طرز فكر عادتى سالم را ايجاد مى كند كه دوام خواهد پيدا كرد. بعد اين موقعيت تمرين اموزش دادن ذهن تان براى سپاسگزارى و شادى چيزى هست كه هميشه به شما به خوبى خدمت خواهد كرد.شما مى توانيد در چرخ چاه گير بيفتيد مانند اتفاق حتمى امكان داره شما اخرش وارد رابطه اى بد شويد يا در همان نزاع مسموم هميشگى با خانواده تان در عوض تكرار چرخه از اين فرصت هاى سخت استفاده كنيد. عمداً رها شدن احساستان را به سبك سالم تمرين كنيد. مسئويت را قبول كنيد. چرا عاقلانه ادامه بدهيد. به روشى كه براى الگوى جديد بخشش اجازه مى دهد نبايد به اين مفهوم باشد كه شما باز خودتان را در خط اتش بگذاريد.
درباره جدا كردن خودتان از چرخه اسيب روحى و دردى كه شمادر حال حاضر تجربه مى كنيد بخشش است.
بخش به اين معنى است كه ديگر اجازه ندهيد بقيه زندگى شما با رويداد هاى منفى تعريف شود. اين است كه هميشه اميدوارى براى ايجاد زندگى كه در رويا داشتيد و به ان افتخار مى كنيد .پس چه چيز شما را وادار مى كند بخشش را به تأخير مى اندازد .
.
 

موضوعات مشابه

یکی یدونه
پاسخ‌ها
55
بازدیدها
491
یکی یدونه
یکی یدونه
انشرلی موخرمائی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
28
انشرلی موخرمائی
انشرلی موخرمائی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
525
اعتصامی
اعتصامی
نون_بربریییی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
4,206
نون_بربریییی
نون_بربریییی
بالا