بخوانید چرا ایرانیها دارند خنگ میشوند؟

  • نویسنده موضوع gamer
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,337
پسندها
22,689
امتیازها
113
مدال ها
6
جناب گیمر منابع مطلب تاپیک چیست؟
 
  • خیلی دوستت دارم
واکنش‌ها[ی پسندها]: sahar♡
A

Amir Masuod

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
7/12/22
نوشته‌ها
1,869
پسندها
2,193
امتیازها
113
مدال ها
8
جناب گیمر منابع مطلب تاپیک چیست؟
%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%87%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,201
امتیازها
113
مدال ها
18
ایران در رنکینگ های اول در رتبه ۴ از ۲۵۰ کشور بود.در رنکینگ های بعد این ضریب به ۸۰رسید که در مرز عقب ماندگی است و حالا این ضریب ۷۳ است.یعنی نسل های آینده عقب مانده خواهند بود.ما اکنون در رتبه ای پائین و محقرانه قرار داریم که موجب تحقیر است.همچنین نشان میدهد که مردم درحال نابودی اند.بغیر از آن قد فرزندان جدید کوتاه تر شده.
این حاصل نقش پیدا کردن رایانه در زندگی روزمره است.
ما جنبه و سواد استفاده از اینترنت را نداریم.این باعث اعتیاد شده و با اطمینان می توانم بگویم اگر تمام پدران ما به مواد مخدر روی آورده بودند و ماهم تحت تاثیر آن معتاد میشدیم چنین ضربه ای به ما نمی خورد.
فرهنگ ایران زیر سوال رفته.ما دیگر حتی فیلمی در باب ستایش اعراب مسلمان نداریم.امروزه دگر حتی تلویزیون مختار را نشان نمیدهد.در عوض ما به کره ای ها می بالیم.آنهایی که به ایران مسخره می کنند هم به ما زبان فارسی،اخلاق و فرهنگ یاد می دهند.
ما از ژاپنی ها فرهنگ را یاد گرفتیم.از چین و روسیه فریفتن خودمان.از آمریکا و ترکیه خیال بافی را.
ما از اعراب مسلمان واژه ی مسخره ی عرب پرستی و از اعراب عصر جاهلیت رفتار یاد گرفتیم.اگر کسی از کوروش کبیر چیزی یاد گرفته به ما هم یاد بدهد.
این گوشی های موبایل به ما اروپایی ها و ژاپنی های خوش قیافه ای نشان میدهد که به ما معنای آزادی را یاد بدهد.مردم بی سواد ما با یک گوشی دست گرفتن گمان مردی می کنند.یعنی آزادی برداشتن یک روسری و رقصیدن است؟ مردم که برای بوسیدن به حرف بی سواد ها و داد زدن علیه شاه احتیاجی ندارند.
ما بی فرهنگیم.ما را با یک آینه توی دستمان هیپنوتیزم می کنند.ما نمی دانیم بر کدامین آئین و غالب زندگی می کنیم.
هوش ما دارد از بین میرود.ما داریم آرام آرام شهر هایمان را خالی می کنیم تا انشاالله از کشور دیگر بیایند و در آن زندگی کنند.
من در استان ایلام زندگی می کنم.و این مردم ایرانی کورد و با فرهنگ که خیلی میهنشان را دوست دارند کفر می کنند،فحاشی می کنند،چاقو حمل می کنند و شلوار جافی هایشان را روی موتور و رقص کردی میروند تا کرد بودنشان را اثباط کنند.عجب مردم با فرهنگ و میهن پرستی،هرکدام که خارج میشود ایران ۱۶۵۰۰۰دلار از دست میدهد.ایلام پر از عرب عراقی شده.ایلام که به افتخار خان های کرد انتخاب شد دارد یک شهر عرب میشود.
آمریکا ایران و عراق را یکی میداند.
ژاپنی های صدر جهان زنان شرقی را با روسری و صورت پوشانده می کشند اما چرا این زنان لخت اند،یعنی این مشرقی ها که ایرانی هم هستند اینقدر احمق اند که صورتشان را بپوشانند و بدنشان لخت باشد ؟همه فیلم ها و جلوه هایشان از ایران غلط است.بعد کتاب های ضد ایرانی مینویسند.
ما میهن پرستیم.یک موزه ی هخامنشی نداریم.
پس ما از کدامین نژادیم؟
ما مورد تجاوز فرهنگی هستیم .
ایران از دید یک کانادایی:
در ایران بوسیدن بد است.مردم زیادی روزانه کشته میشوند زیرا بدنبال حق خود و آزادی‌شان یعنی درآوردن حجاب هستند!

ما آنقدر احمقیم که با برداشتن یک روسری آزاد میشویم!.اینها همه بت پرست اند.اینها جلوی گاو و خانه ی زیرآب زانو میزنند‌.

ما حداقل احکاممان دلیل علمی دارد.

اگر ما برای پائین آمدن هوش بدلیل فرهنگ غلط کاری نکنیم چیزی باقی نمی ماند که بخاطر آن زندگی کنیم.نهایتا به ما در ترکیه مکانی بدهند تا به سرنوشت مردم آشور دچار شویم, یعنی برای ساختن یک مسجد از ما در تلویزیون مصاحبه کنند و دست دولت شان را ببوسیم!
متاسفانه ما یادگرفتیم ایران و تحقیر کنیم همیشه درحالی که مردم کشور ما توی توانمندی درجه یک ان با وجود تحریم با وجود قیمت های نجومی اما چه داروهایی ک اختراع نکردند توی هر زمینه ای واکسن برکت و یادتونه! بچهای نسل جدید آی کیو خیلی بالایی دارند هوش زیادی دارن
از لحاظ ایی کیو الان ضعیفن ک اونم با تربیت درست حل میشه
 
تابان

تابان

کاربر فعال
Ms
تاریخ ثبت‌نام
23/10/23
نوشته‌ها
1,122
پسندها
364
امتیازها
83
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
A

Amir Masuod

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
7/12/22
نوشته‌ها
1,869
پسندها
2,193
امتیازها
113
مدال ها
8
الان گیمری میاد از ریشه مسئله رو برا همه حل میکنه (تاپیکشو حذف میکنه)
بنده دارم توی کمد دنبال گونی میگردم که جناب گیمر رو بندازیم تو گونی، ببریمش پایگاه و به حسابش برسیم
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,201
امتیازها
113
مدال ها
18
تابان

تابان

کاربر فعال
Ms
تاریخ ثبت‌نام
23/10/23
نوشته‌ها
1,122
پسندها
364
امتیازها
83
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
مریم qoeen

مریم qoeen

کاربر شهروند
Ms
تاریخ ثبت‌نام
8/11/23
نوشته‌ها
1,085
پسندها
179
امتیازها
63
مدال ها
12
جنسیت
خانم👩
ببخشید که دارم میگم.من حضرت محمد رو مسخره نکردم.من خیلی اسلام رو قبول دارم.اما بچه های جدید رو می بینین؟چند سالتونه؟من دارم میگم که چرا ضریب هوشی ما پائین اومده.ما چیزی نداریم که بهش ببالیم.
به یک نکته خیلی خوب اشاره کردین:
((((مردم بی سواد ما با یک گوشی دست گرفتن گمان مردی می کنند))))

مردم ایران خنگ نیستند.اما اونها دارن به کلی خودشون رو در معرض تجاوز فرهنگی کشورهای خارجی قرار میدن.وقتی کسی میره بیرون و به نشانه اعتراض روسری یا لباسشو درمیاره داره از مشکلات یه کشور اعتراض می کنه و اگر مشکلات کشور فقط یه تیکه پارچه‌س یعنی خوشی زیر دل این مردم زده‌.درحالیکه مردم میتونن از مشکلاتشون بگن، فکر می کنین کشورهای دیگه خوبن؟اگه خوبن فقط واسه اینه که مارو بصورت جنگ نرم بیرون کنن.من اینو تو شهر خودم دیدم.مردم به استرالیا میرن و عراقیا دارن ساکن میشن‌.وقتی یک روستای کورد برمی داره و میره استرالیا باید ترسید.ما میتونستیم مسئولین بد رو برداریم.وقتی یک عدد ضریب هوش گویای تمام مشکلات و اوضاع کشوره پس ما واقعا رو به خنگی میریم.
همین الآن این اتفاق بین من و شما افتاد.من یک گوشی گرفتم و فکر کردم لیاقت زیرسوال بردن مردم رو دارم.من هرچی گفتم چیزی بود که در خودم دیدم. اما چیزی که از مردم گفتم چیزیه که دارم می بینم.
یه چیز دیگه مهاجرت ربطی به خنگی نداره ، هر کسی هر جا که دوست داشته باشه زندگی میکنه و هر کس حس وطن دوستی داشته باشه میمونه و به وطن خودش خدمت میکنه ، اونایی که مهاجرت میکنند آقا زاده اند و پولدار و ربطی به ضریب هوشی نداره ، وقتی کسی وطنش رو دوست داره بعد از مهاجرت هم خدمت میکنه و میشه پرفسور سمیعی ساکن آلمان که تو ماه بیست روزش رو ایرانه ، پس خدمت به وطن باید در ذات آدم باشه ، اون روستایی هم که میره استرالیا انشاالله خدا پشت و پناهش میره دنبال سرنوشتش به ما چه ربطی داره ، ایران به افرادی مثل تهرانی مقدم مینازه که افتخار سایت موشکی و پهپادی هست و بدون امکانات و تکنولوژی با مهندسی معکوس و از خود گذشتگی امثال تهرانی مقدم الان صاحب پهپاد و بالستیک و دور برد هستیم ، ایران با ضریب هوشی ۷۳. امثال شهید فخری زاده رو داشت که وقتی کره با اون همه عظمت آسترازانکا تولید کرد و با جان مردم بازی کرد ایران کل دنیا رو شگفت زده کرد و چهار تا واکسن تولید کرد ، ایران با ضریب هوشی ۷۳ کشوریه که هر ساله تو لاتاری بزرگ آمریکا چندین نفر از این مردمان رو با ذوق و شوق فراوان برای بهتر کردن ژنشون با هزاران التماس و امکانات فراوان برای زندگی کشورشون اقامت و شهروندی آمریکا میدند ، ایران کشوریه که هیچ روشی برای ضربه زدن بهش پیدا نکردند و با اعلام این ضریب هوشی خواستند جوان هایی مثل شما رو درگیر کنند و عزت نفس و اعتماد بنفس رو از مردم ما بگیرند و جلوی پیشرفت بیشتر رو بگیرند و اینم امکان نداره جز یه عده افراد کوته بین و بیسواد که اشکالی نداره ، بعدش هم شما به روسری برداشتن اعتراض نکنید ، شما پسرها با این مدل تهاجم فرهنگی خودتون و کشورتون رو میبازید که دیگه ما و مردم ما خنگ هستند و ما تموم شدیم و دخترانمون هم با تهاجم فرهنگی برهنگی خودسون رو میبازند که ما از دنیا عقب موندیم ، غرب در مغز و ذهن هر شخصی یک جور نفوذ میکنه ولی بااین کارها و تهاجم فرهنگی ، فرهنگ غنی ایران زیر سوال نمیره چون پول خرد زیاد سر و صدا میکنه ، این سر و صدا ها برای پول های فلزی و خرد هستند و ارزش ندارند ، اسکناس ها و تراول ها صدا ندارند و بسیار با ارزش تر .
 
تابان

تابان

کاربر فعال
Ms
تاریخ ثبت‌نام
23/10/23
نوشته‌ها
1,122
پسندها
364
امتیازها
83
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا