همسری خوشرو باشیم

  • نویسنده موضوع آفتابگردان
  • تاریخ شروع
آفتابگردان

آفتابگردان

آفتابِ من بتاب
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
1,779
پسندها
3,827
امتیازها
113
مدال ها
3
هر مردی در هر جای دنیا دلش می خواهد همسر خوبی داشته باشد. خیلی اوقات به تازه عروس ها توصیه می شود که همسر خوبی برای شوهرشان باشند؛ اما این جمله دقیقا به چه معناست؟ وقتی می گوییم همسر خوب یا کامل، دقیقا منظورمان چیست؟ بیشتر خصوصیات همسر خوب در خانم ها وجود دارد ولی بعضی از آنها هم اکتسابی هستند و باید آنها را یاد گرفت.

من به شخصه معتقدم هر چیزی که به دیگران بدهی همان را دریافت خواهی کرد. بنابراین اگر با همسرتان رفتار خوبی داشته باشید و با مهربانی با او برخورد کنید او هم متقابلا به شما احترام می گذارد، دوستتان دارد و با شما به خوبی رفتار می

خوشرو باشید. همانطور هم که قبلا اشاره کردیم، باید با دیگران همانطوری رفتار کنیم که دلمان می خواهد آنها با ما برخورد کنند. هرگز با شوهر، خانواده شوهر و دوستان او برخورد بی ادبانه ای نداشته باشید. سعی کنید رفتار گرم، دوستانه و مهربانی با آنها داشته باشید. به طور فعال روی این مساله کار کنید که نسبت به همسرتان خوشرو و خوش برخورد باشید. اینکه شما روز بدی داشته اید دلیل نمی شود که با دیگران بدخلقی کنید.

وقتی همسرتان به خانه برمی گردد با لبخند و خوشرویی به استقبال او بروید. یک همسر خوب لحن دلپذیر و خوشایندی در صدایش دارد، لبخند به لب دارد و ظاهرش تمیز و مرتب است و به شوهرش احترام می گذارد. وقتی همسرتان درباره اتفاقاتی که در طول روز برایش افتاده صحبت می کند به او گوش کنید؛ مخصوصا اگر روز سختی داشته است. اگر از نحوه رفتار همسرتان با خودتان راضی نیستید کمی به رفتار خودتان فکر کنید و ببینید کجای کارتان مشکل دارد. اگر موردی بود سعی کنید آن را برطرف کنید.
 

موضوعات مشابه

بالا