نحوه ست کردن شال موهر

  • نویسنده موضوع پرند اسکارف
  • تاریخ شروع
پ

پرند اسکارف

Ms
تاریخ ثبت‌نام
6/1/24
نوشته‌ها
12
پسندها
5
امتیازها
3
جنسیت
خانم👩
شال موهر چیست؟ شال موهر یکی از مدل‌های محبوب شال در بین بانوان ایرانی است که از نظر پارچه بافت ضخیم و گرمی دارد. بافت گرم و ضخیم سبب شده تا این شال برای فصل پاییز و زمستان کاربرد داشته باشد و با بافت خود گردن و گوش‌ها را در برابر سرمای زمستان گرم نگه دارد. این شال با اینکه ظاهر ضخیمی دارد، اما از نظر جنس فوق العاده نرم و لطیف است و وزن بسیار سبکی دارد که به راحتی در استایل خود می‌توانید استفاده کنید. شال موهر روی سر ایستایی بسیار خوبی دارد و لیز نمی‌خورد که این خود مزیتی مهم است، این شال زیبا و گرم در تنوع طرح و مدل زیادی به همراه رنگ‌بندی و قیمت‌های مختلف در سطح بازار موجود است که هر فرد طبق سلیقه خود می‌تواند نمونه مناسب را خریداری کند.

نحوه ست کردن شال موهر

برای داشتن استایل جذاب و شیک با شال موهر باید نحوه ست کردن شال را با سایر پوشاک استایل خود بدانید. شال مهم‌ترین پوشاک برای خانم‌ها است؛ زیرا نزدیک‌ترین لباس به صورت است و زیبایی آن در زیبایی صورت و در نهایت استایل نقش مهمی دارد. شال موهر دارای تنوع مدل و طرح زیادی است. ما در این بخش چند ایده جذاب و کاربردی برای ست کردن شال موهر با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها را ارائه می‌دهیم.

1- ایده جذاب ست کردن شال موهر طرحدار

اگر علاقه‌مند به شال‌های موهر طرحدار هستید، باید به رنگ و طرح لباس‌های خود به ویژه مانتو دقت داشته باشید که مکمل با متضاد یکدیگر باشند.

• ست کردن شال موهر با طرح مانتو و کیف و کفش

برای داشتن استایل فوق العاده شیک با شال طرحدار موهر می‌توانید طرح مانتو و شال را با یکدیگر ست کنید، دقت داشته باشید رنگ زمینه مانتو را با شال ست نکنید؛ زیرا استایل شما شلوغ خواهد شد. به عنوان مثال اگر شال شما دارای رنگ زرشکی است، می‌توانید مانتویی را انتخاب کنید که رنگ زمینه آن سفید و طرح‌های آن رنگ زرشکی باشد. برای کامل کردن استایل خود نیز می‌توانید رنگ کیف و کفش را با رنگ و طرح شال هماهنگ کنید.

• ست کردن شال موهر با کیف و کفش

اگر می‌خواهید شال مزونی موهر را برای استایل‌های رسمی به کار ببرید و رنگ مانتو و شلوار شما یکی است، می‌توانید شال را با کیف و کفش خود ست کنید تا استایل منحصر به فردی در جمع داشته باشید. به عنوان مثال اگر رنگ مانتو و شلوار شما مشکی است، می‌توانید شال طرحدار موهر به رنگ سفید را با کیف و کفش سفید ست کنید.

2- ایده خلاقانه ست کردن شال موهر ساده

شال موهر ساده جزو جذاب‌ترین آیتم‌ها برای استایل‌های خاص پاییزی و زمستانی است که به راحتی می‌توان آن با لباس‌ها ست کرد.

• ست کردن شال موهر ساده با شلوار و کیف و کفش

برای داشتن استایل رسمی جذاب با شال موهر در پاییز و زمستان می‌توانید رنگ شال خود را با رنگ شلوار و کیف و کفش خود ست کنید، اما بهتر است رنگ مانتو را متضاد با این رنگ‌ها انتخاب کنید تا جلوه‌ای خاص داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانید رنگ شال، کیف و کفش خود را سبز یا کرم و رنگ مانتو را سفید انتخاب کنید که ارتباط رنگی جذابی با یکدیگر برقرار می‌کنند.

• ست کردن شال موهر ساده با ست بافت و شلوار

اگر جزو افراد علاقه‌مند به بلوز شلوارهای بافت در زمستان هستید، شما جزو خانم‌های شیک پسندی هستید که همیشه استایل جذاب و ترندی خواهید داشت. شال موهر به همراه ست بافت بلوز و شلوار فوق العاده قشنگ است و می‌توانید رنگ شال خود را مکمل یا متضاد بافت انتخاب کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا