مکان های دیدنی ایروان(ارمنستان 🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,201
امتیازها
113
مدال ها
18

- میدان جمهوری:​

میدانی با شاهکارهای زیبای معماری ارمنی که به عنوان یکی از نمادهای معماری شوروی و مکانهای دیدنی ایروان شناخته می شود در این میدان بناهای ارزشمندی همچون ساختمان وزارت امور خارجه و گالری های هنری وجود دارد که در کنار هتل ماریوت واقع شده اند است و می توانید از آن ها لذت ببرید.
Screenshot

خانه اپرا🦋
خانه ای با معماری ایروانی که ورودی اصلی آن از میدان آزادی است و این تالار به تالار باله و اپرا اختصاص دارد در بخش ورودی دوم این تالار نیز تالار کنسرت خاچاطوریان را مشاهده خواهید کرد.
IMG

منطقه تفریحی کافسچیان🦋
منطقه ای دیدنی با آبشار، موزه فرهنگ و هنر و پارک که دیدن آن برای بسیاری از گردشگران دارای جذابیت است این فضای سبز دارای چشم اندازهای طبیعی زیبایی است همچنین دارای فواره های آبی نیز می باشد.
IMG

پارک عشاق🦋
این پارک یکی از جاذبه های زیبا در ایروان است که در قرن ۱۸ ساخته شده است و محلی برای قرارهای عاشقانه است. فضای سبزی که در پارک عشاق ایروان مشاهده خواهید کرد می تواند دارای جذابیت های بی نظیری باشد و در آن جشنواره های متعددی برگزار می شود
IMG
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,201
امتیازها
113
مدال ها
18
موزه نسل کشی🦋
موزه یادمان نسل کشی در ارمنستان یکی از جاذبه های تاریخی مهم است که در ایروان واقع شده است و در آن همیشه یک شعله دائمی روشن است که با گل های تزیینی مقبره قربانیان حادثه تزیین شده است و یادبود آن ها محسوب می شود.
IMG

دژ اربونی 🦋
این دژ از مهمترین جاذبه های تاریخی در ایروان می باشد که قدمت آن به دوره پادشاهی آرگیشتی یکم در ۷۸۹ سال قبل از میلاد بر می گردد، این قلعه یا دژ که امروزه در ارتفاع ۱۰۱۷ متری در اطراف ایراوان واقع شده است در زمان خود از مراکز مهم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بوده است، بر اساس شواهد تاریخی بدست آمده گویا این قلعه زمانی مرکز ساتراپ سیزدهم هخامنشی بوده است و کاخ آبادانا و معبد اهورامزدا از بناهای احداث شده توسط حکومت های وقت در این مکان می باشند.
IMG

بازار ورنیساژ 🦋
در صورتی که در سفر به ارمستان تمایل به خرید سوغاتی برای خانواده، دوستان و اطرافیانتان دارید و به دنبال تهیه واجبات سفر می گردید، می توانید از بازار های رنگارنگ و هیجان انگیز ایروان دیدن کرده و خرید های خود را انجام دهید، بازار ورنیساژ یک بازار شناخته شده در این کشور است که علاوه بر اینکه یک مرکز خرید محسوب می شود جزو مهمترین مراکز دیدنی و تاریخی ایروان می باشد که گردشگران زیادی را برای بازدید به سوی خود جلب می نماید.
IMG
 

موضوعات مشابه

بالا