معنی ایموجی قلب بنفش در چت 💜

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,793
پسندها
22,599
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot   copy 800x800 copy 800x800

معنی ایموجی قلب بنفش در چت 💜
معنی ایموجی قلب بنفش در چت چیست نی نی سایت ؟ قلب بنفش در چت نشانه چیست ؟ قلب بنفش در چت به چه معناست؟

معنی قلب بنفش در چت 💜​

ایموجی قلب بنفش در کل معانی متفاوتی را بیان می کند . اما، به شکل ویژه ، هنگامی از یک پسر دریافت می‌شود، ایموجی‌های قلب بنفش چه چیزی را نشان می دهد ؟ شکلک قلب بنفش اکثرا می‌تواند نشان دهنده مهربانی و همدردی باشد. برای اینکه بدانید معنی قلب بنفش چیست و برای اینکه مبادا نادرست آن را ارسال کنید ، این مقاله وطن وی با موضوع معنی قلب بنفش در چت را تا پایان مطالعه کنید.

معنا و مفهوم قلب بنفش در چت چیست؟​

ایموجی قلب بنفش بیان کننده احساسات و عواطف عاشقانه و حمایتگری است. نمادی از انواع مختلف احساسات، مانند عشق، حمایت کردن ، احترام و دلسوزی است. بهترین ایموجی برای نشان دادن عشق یک ایموجی قلب است. . گاها تنها شکلکی که نیاز دارید یک ایموجی قلب است تا نشان دهید که چقدر کسی را بدون دقت به رنگش دوست دارید.
می توان از آن هنگام ارسال پیامک به یک دوست، عاشق و همین طور یکی از اعضای خانواده برای بیان کردن احترام و عشق استفاده کرد. تعداد قلب های بنفش که روزانه ارسال می کنید می تواند سطح عشق شما را مشخص کند. قلب های ارغوانی نشانه ای از طرف دوستان یا عاشقان، از عشق، حمایت، دلسوزی و همدلی آنها نسبت به شما/نسبت به شماست. قلب بنفش الزاما به این معنی نیست که شما در دایره دوستی هستید، اکثرا به معنی یک عشق یا جذابیت خاص است.

بسیاری از پسرها به جای ایموجی قرمز، یک ایموجی قلب بنفش ارسال می کنند. تا گیرنده تصور نکند که آنها نوعی علاقه عاشقانه یا سمت و سوی جنسی به آنها دارند. همین طور به شکل منظم توسط خانواده و دوستان استفاده می شود. گاها قلب بنفش یک ایموجی مطمئن برای پسرها است تا بیان کند که از شما حمایت کافی را خواهد داشت ، حتی شما را به عنوان یک دوست دوست دارند، بدون اینکه به شما بگویند که در واقعیت چقدر شما را دوست دارند.

آیا قلب بنفش معنی نا درستی دارد؟​

برخلاف چیزی که نظر برخی اشخاص ، قلب بنفش معنا ندارد و در کل به عشق و دلسوزی اشاره می کند. در اینجا بعضی از رایج ترین معنی در ورای ایموجی قلب بنفش وجود دارد را برای شما شرح می دهیم:

١. معنی قلب بنفش در چت: این نشانگر عشق است​

اولین معنی در ورای ایموجی های قلبی با هر رنگی یک کلمه ساده است: عشق. به این معنی نیست که باید ماجرای عشق عاشقانه باشد، زیرا این شکلک ها اکثرا توسط دوستان افلاطونی و همچنین در پیام های چت های گروهی خانوادگی استفاده می شود . ایموجی قلب بنفش لحنی کاملا شیرین را ترسیم می کند، و آن را به بهترین گزینه برای بیان عشق خود به شما تبدیل می کند.

٢. معنی قلب بنفش در چت :حمایت از شما​

ایموجی قلب بنفش با حمایتگری ارتباط دارد . اگر در حال گذراندن مراحلی هستید، یا فقط روز سختی را سپری می‌کنید، و دوست پسرتان آن را می‌داند، از دریافت یک قلب بنفش در صندوق پستی خود به هیچ وجه متعجب نشوید.

٣. معنی قلب بنفش در چت: این نشان‌گر تحسین و تمجید اوست​

وقتی از یک پسر ایموجی قلب بنفش دریافت می کنید، همیشه یک ماجرای عاشقانه نیست. گاها اوقات این تنها نشانگر تمجید او از شماست. سطح رابطه یا دوستی شما با آن پسر در این مورد اصلا مهم نیست زیرا ایموجی ها در یک بستر غیرجنسی ارسال می شوند. در بسیاری از مواقع، مواقعی که شخصی برای شما دو قلب می فرستد، به یک شکل عمل می کند. این نشانگر تحسین است تا عشق.

۴. معنای قلب بنفش در چت : نشانگر پیوندهای شماست​

وقتی قلب هایی که در پیام های پسران به سوی شما ارسال می شود به رنگ بنفش است، مثلا از سوی دوست پسر یا شوهرتان، به احتمالا نشانگر پیوند بین شماست. چه با هم در سازمانی مشغول باشید ، چه با هم به مدرسه رفته باشید یا یک رابطه کاملا عاشقانه داشته باشید، ایموجی قلب بنفش اغلب نشانگر پیوندهای نزدیک شما هستند.

. معنی قلب بنفش در چت: پیشنهاد رابطه جنسی​

یکی دیگر از معانی کمتر شایع قلب بنفش این است که فرستنده مخصوصا اگر آقا باشد به شما در خواست رابطه جنسی می دهد. بنابراین، دفعه بعد که یک پسر برای شما یک ایموجی قلب بنفش ارسال کرد، به خاطر داشته باشید که با چه شخصیتی سر و کار دارید و ایموجی‌های او امکان دارد، برای او چه معنی و مفهومی داشته باشد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

موضوعات مشابه

بالا