معنای پشت ده خالکوبی ادل خواننده بریتانیایی

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 135
  • برچسب‌ها
    نی نی سایت
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
نام "ادل" در صنعت موسیقی مدرن بسیار شناخته شده است. این خواننده بریتانیایی با آهنگ‌هایی مانند «سلام»، «کسی مثل تو» و «آسان بر من» در میان بهترین موسیقی‌دانان چند دهه گذشته قرار گرفته است. و همانطور که بسیاری می دانند، او چندین خالکوبی در سراسر بدن خود دارد. هر کدام برای هنرمند معنای مهمی دارند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.
سکه

مچ دست چپ ادل دارای 3 خالکوبی جداگانه است که هر کدام را در موارد جداگانه انجام داده است. بزرگترین آنها یک سکه است. داخل سکه نوشته شده "یک پنی" که به افتخار مادرش (که نامش پنی است) است.

تاتو و موزه تانجا نیککس/لایل تاتل. 2011

بهشت

ادل روی دست چپ خود خالکوبی کلمه "بهشت" دارد. در حالی که این هنرمند به صراحت معنای آن را فاش نکرده است، به احتمال زیاد به خانواده او اشاره دارد و آنها بهشت او هستند.
تاتو بنگ بنگ; 2013
آنجلو
آنجلو نام پسر ادل است و نام او را در کنار دست راستش خالکوبی کرده است. واضح است که این خالکوبی عشق او به او را گرامی می دارد.

تاتو بنگ بنگ; 2013
خالکوبی دیگری با تم آنجلو پشت گوش این هنرمند قرار دارد.

هنرمند ناشناس؛ اولین بار در سال 2013 دیده شد
5
هیچ عکسی از خالکوبی شماره 5 ادل وجود ندارد، اما بر اساس مصاحبه یاهو با هنرمند خالکوبی، بنگ بنگ، می‌توان مطمئن بود که در آنجا وجود دارد. در داخل انگشت حلقه راست او قرار دارد. ادل گفته است که این شماره مورد علاقه اوست
3 نقطه
ادل این خالکوبی را که درست زیر سکه روی مچ دست چپش قرار دارد، با دوستش جوی ویلیامز از جنگ داخلی به اشتراک می گذارد. نقطه ها بیضی هستند و مفهوم دستوری یک عبارت ناقص را نشان می دهند. خالکوبی نماد پیشرفت است.

تاتو و موزه تانجا نیککس/لایل تاتل. تاریخ نامعلوم

19 21
آخرین و جدیدترین اضافه شده به خالکوبی روی مچ دست چپ ادل اعداد "19" و "21" هستند که نماد دو آلبوم اول او هستند. اینها به ترتیب "19" و "21" نامگذاری شدند.

تاتو و موزه تانجا نیککس/لایل تاتل. تاریخ نامعلوم
کبوترها
ادل همچنین یک خالکوبی بزرگ از 5 کبوتر در پشت خود دارد. همانطور که در مورد خالکوبی بهشت او وجود دارد، ادل به صراحت به کبوترها اشاره نکرده است، اما به احتمال زیاد آنها نماد آزادی و قدرت هستند.

هنرمند ناشناس؛ اولین بار در سال 2020 دیده شد
کوهستان
ادل در داخل مچ دست راست خود خالکوبی کوهی دارد. این خواننده در مصاحبه با Vogue اظهار داشت که این خالکوبی نمادی از احساس همیشه بالا رفتن از یک کوه است.

هنرمند ناشناس؛ 2019
زحل
و در نهایت، ساعد راست ادل خالکوبی از سیاره زحل با نقاشی از خط افق لس آنجلس در داخل آن است. این خالکوبی برای ادل اهمیت طالع بینی دارد.

هنرمند ناشناس؛ 2017
زحل شاید بیشترین توجه جوهر ادل را به خود جلب کرده باشد. برای خواننده چه معنایی دارد؟ ادل توضیح داده است که این خالکوبی برای نماد بازگشت زحل او بود، زمانی که زحل به طور کامل به دور خورشید می چرخد و به مکانی که در زمان تولدش بوده باز می گردد. اخترشناسان ادعا می کنند که این قرار است آغاز چرخه جدیدی در زندگی باشد. برای ادل، در این دوره بود که زندگی او شاهد تغییرات بزرگ بسیاری بود، از جمله طلاق از سیمون کونکی.
 
بالا