معجزه ذکر یا کاشف الکرب برای حاجت و ازدواج + آداب صحیح خواندن

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
یلدا

یلدا

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
11/10/23
نوشته‌ها
323
پسندها
522
امتیازها
93
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩
InShot   copy 800x535 copy 800x535


یکی از محبوب‌ترین و مجرب‌ترین چله‌های حضرت عباس ذکر یا کاشف الکرب می باشد . این ذکر در عالم عرفان از درجات بالایی برخوردار است. که به عنوان یکی از آرامش بخش‌ترین ذکرها شناخته شده است. این ذکر برای ازدواج آسان و گرفتن حاجات بسیار معجزه آسا است. پس با بخش مذهبی سایت وطن وی همراه باشید تا روش خواندن آن را برای شما بازگو نماییم.

ذکر یا کاشف الکرب را برای گرفتن حاجات چند مرتبه باید خوانده شود ؟

برای توسل به حضرت باب الحوائج این ذکر مجرب به مومنان عزیز توصیه می‌ گردد. باید به این نکته توجه نمود که در هنگام خواندن این ذکر طهارت لازم را داشت و از لباس پاک استفاده نمود. همچنین مکان مورد نظر نیز باید طاهر باشد . ذکر یا کاشف الکرب را باید روزانه 133 مرتبه تکرار نمود. پس از خواندن ذکر ” یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ“ حاجت خود را از محضر حضرت عباس و بر مصلحت ایشان درخواست نمایید. انشالله هر چه که مصلحت خدا باشد برآورده خواهد شد.

هر وقتی که خواستید برای گرفتن حاجات حلال خود به حضرت ابوالفضل العباس (ع) توسل کنید، بهتر از اول با گفتن جمله‌ی زیر شروع کنید و اینگونه بگویید: یا ابا الغوث ادرکنى (اى آقا پناهم بده).

علت خواندن ۱۳۳ مرتبه ذکر کاشف الکرب

تکرار این ذکر به تعداد ۱۳۳ مرتبه به خاطر عدد ابجد نام حضرت عباس است. عدد ابجد نام حضرت عدد ۱۳۳ است. همانطور که می‌دانید در اعداد ابجد رمز و رازی نهفته است.

ذکر یا کاشف الکرب با معنی

معنی این ذکر به طور خلاصه یعنی ای برطرف کننده غم و اندوه است. ذکر یا کاشف الکرب با معنی به شرح زیر می‌باشد:
یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ به معنای اي برطرف کننده غم و اندوه از روي حسين بحق برادرت حسين، اندوه و مشکل من را برطرف کن.

ذکر یا کاشف الکرب برای ازدواج

هر مومنی که برای رسیدن به حاجات خود به حضرت ابوالفضل علیه السلام متوسل شوند انشالله ایشان به اذن خداوند تمام اشخاص را به حاجات خود برساند . هنگام خواندن ذکر یا کاشف الکرب برای ازدواج باید لباس پاکیزه بر تن داشت و شخص مورد نظر طهارت داشته باشد. آنگاه واجب است ذکر مورد نظر را ( یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ ) روزانه ۱۳۳ مرتبه پس از نماز حاجت تکرار نماید. انشالله که حاجت روا شوید.

ذکر یا کاشف الکرب برای حاجت + نحوه خواندن صحیح آن

نحوه صحیح خواندن ذکر کاشف الکرب برای گرفتن حاجات از زبان مرحوم کشمیری به ترتیب شرح زیر است:

✔️ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخوانید و آن را به حضرت ابوالفضل علیه السلام هدیه نمایید.
✔️سپس بعد از خواندن نماز تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها را به جا آورید و ثواب آن به باب الحوائج هدیه شود.
✔️سپس ختم ذکر “یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ“ به تعداد 133 مرتبه خوانده شود...​
الهی حاجت روا شوید ❤️
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا