لیست موادغذایی چربی سوز بدن

  • نویسنده موضوع Nazbanoo
  • تاریخ شروع
Nazbanoo

Nazbanoo

کاربر شهروند
Female
تاریخ ثبت‌نام
1/10/22
نوشته‌ها
1,134
پسندها
1,978
امتیازها
113
مدال ها
4
جنسیت
برای کاهش وزن دستور و رژیم های متفاوت و گوناگونی وجود دارد. بعضی ها موثر و برخی دستورات کارساز نیستند.بعضی از دستورات رژیمی حتی با بدن شخص ناسازگاراست ،که ممکن است باعث تضعیف نیروی بدن شخص شود.
بعضی افراد کالری شماری رو پیشنهاد میدن و خیلی افراد از این نوع رژیم جواب گرفته اند و وزن خود را کاهش داده اند. اگر از انجام بعضی از رژیم ها که گفته شده که با یک سرچ ساده بالا میایند و نشان داده میشوند مطمئن نیستید ،میتوانید حداقل بعضی ترکیب های چربی سوز را در وعده های غذایی خود بگنجانید ، برخلاف گفته ها که شام را مضر میدانند و آن را حذف میکنن و یا مقدار آن را خیلی کم تنصیه میکنند ، در حدیث و روایات بر خوردن وعده سام تا کید شده است ، و اگر قصد حذف ویا کم کردن وعده غذایی دارید آن وعده ناهار میباشد
حال شما میتوانید در وعده ناهاهر به جای غذای مفصل و چرب از این ترکیب برای چربی سوزی استفاده کنید.
ترکیب ماست ، کدوی سبز رنده شده، شوید خورد شده ، نمک و فلفل به مقدار لازم ، در صورت تمایل سیر . تمام این مواد خاصیت چربی سوزی دارند و ترکیب آن ها باهم باعث بالا رفتن چربی سوزی در بدن میشوند .
1665389004665.png

توجه کنید در مصرف هیچ مواد یا ترکیبی زیاده روی نکنید ،اگر مدتی استفاده کردید ما بین به بدن خودتون استراحت بدین تا بدن شما بخاطر وجود ماست سردی نکند ، هرچند وجود سیر در این ترکیب باعث گرمی بدن شده و به صورتی باعث خنثی سازی سردی ماست میباشد.

منبع :زنِ مانتو پوش
 

موضوعات مشابه

بالا