قرص چاقی گین آپ نی نی سایت

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,798
پسندها
22,602
امتیازها
113
مدال ها
6
محصولات گین‌آپ

متأسفانه چند سالی است که یکی از مهم‌ترین شاخص‌های قضاوت درباره افراد، هیکل آن‌ها است، هنگامی که شما با شخصی رو به رو می‌شوید اولین چیزی که می‌بینید هیکل و ظاهر او است ممکن است فرد بیش از حد چاق باشد و یا خیلی لاغر باشد.

حتما اگر شما بیش از اندازه چاق و یا خیلی لاغر باشید روی روحیه و اعتماد به نفس تان تاثیر خواهد داشت، اگر شما فردی بیش از حد لاغر هستید و دوست دارید وزن خود را اضافه کنید و به دنبال راهی کاملاً مطمئن و عملی برای رسیدن به وزن دوست داشتنی هستید، گزینه‌های خیلی کمی روی میز است؛ یکی از این گزینه‌ها مصرف فرآورده‌های گین آپ یعنی قرص و پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ است که به شما کمک می‌کند تا اشتهای بیشتری داشته باشید و همین طور به بدنتان در جذب همه مواد غذایی کمک می‌کند و به شما کمک می کند تا در مدت زمانی خیلی کوتاه با سرعت بالایی وزن اضافه کنید.

در این مطلب از سایت وطن وی سعی می‌کنیم تا شما را با این فرآورده آشنا کنیم و نکات مهم و اساسی را که باید در موردش آگاه شوید را به شما خواهیم گفت. اگر شما به تناسب و زیبایی اندام و بدن خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید این مطلب را از دست ندهید و تا پايان با ما همراه باشید.

فرآورده چاق‌کننده‌ی کل بدن گین‌آپ​

شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا به وجود دارند که با فرآورده‌های چاق‌کننده و لاغرکننده‌ی خود در بازار تناسب اندام حضور دارند و هر کدام بخشی از این بازار را پوشش می دهند؛ اما در این میان تعداد بسیار اندکی از این شرکت‌های عرضه کننده این فرآورده‌ها هستند که محصولاتی را ارائه می‌دهند که از کیفیت و مرغوبیت مناسب را دار هستند و ارزشمند می باشند.

یکی از این شرکت‌های عرضه کننده محصولات چاقی و لاغری ، ‌شرکت کارن از کشور همسایه ترکیه است که فرآورده های را تولید کرده و عرضه می کند.که در میان ایرانی‌ها محبوبیت زیادی دارد و طرفداران خاص خودش را دارا است، در این مطلب قصد داریم یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت که با نام تجاری گین‌آپ است را به شما معرفی کنیم .
فرآورده چاق کننده‌ و اضافه وزن گین‌آپ به دو دسته‌ی چاق‌کننده‌ی صورت و تمام بدن تقسیم می‌شود. این مقاله برای بررسی فرآورده چاق کننده‌ی کل بدن گین آپ نوشته شده است.

فرآورده چاق کننده‌ی تمام بدن گین آپ به دو نوع یعنی پودر و قرص عرضه می شود ؛ که در ادامه مقاله هر دو را بررسی می‌کنیم و روش مصرف هر کدام را به طور کامل توضیح خواهیم داد، پس تا پایان کنار ما باشید.

قرص گین‌آپ​

اولین فرآورده که قصد بررسی آن را داریم قرص افزایش دهنده وزن گین‌آپ است . قرص گین اپ در واقع یک مکمل غذایی می‌باشد که با تامین گروهی از ویتامین‌ها و اسید آمینه‌های مهم که در مواد غذایی بسیار کم وجود دارد و برای ماهیچه سازی بدن ضروری است، باعث می شود ماهیچه‌ها در کل نواحی بدن افزایش پیدا کنند. به این شکل که شما در بدنتان اضافه شدن چربی نخواهید داشت. این قرص مخصوص خانم‌ها و آقایانی است که از لاغری مفرط و بدی استایل رنج می‌برند و به دنبال برگشت اعتماد به نفس از دست رفته‌ی خود و همچنین داشتن اندامی مناسب هستند.

یکی از خواص مهمی که قرص گین آپ دارد باعث تغییر اشتها است که شما را مجبور می‌کند تا غذای اضافه تر بخورید تا بدنتان انرژی و مواد غذایی بیشتری دریافت نماید . بسیاری از افراد لاغر میل و اشتها به خوردن مواد غذایی ندارند و همین موضوع هم دلیل لاغر شدن این افراد می‌شود؛ البته شما می‌توانید به راحتی با استفاده از این فرآورده اشتهای خود را بسیار افزایش دهید و در نتیجه به وزن مورد پسند خود برسید.

ترکیبات موجود در فرآورده های چاق‌کننده‌ی کل بدن گین‌آپ​

برای اینکه بتوانید بهتر با خاصیت ها و کارایی محصولات افزایش وزن گین آپ آشنا شوید، در ادامه بعضی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در این فرآورده ها را به شکل مختصر برای شما بازگو می‌کنیم.

پروتئین در این محصول از ماهی، سویا، تخم مرغ و شیر گرفته شده است. به دلیل دریافت پروتئین از این محصولات، پروتئین این محصول ارزش بیولوژیکی بسیار بالایی دارد و به خوبی به وسیله سلول‌های بدن جذب می‌شود.

چربی این محصول از تخم مرغ، روغن زیتون، روغن ماهی، روغن گردو و روغن بادام به علاوه ۹ گیاه چاق کننده گرفته شده است که این چربی‌ها از نوع مرغوب و غیر مضر هستند و برای بدن مشکلی به وجود نمی‌آورند.

کربوهیدرات این محصول از برنج، گندم و مقدار کمی قند میوه وام شده است. به همین علت مقدار جذب و هضم کربوهیدرات‌های گین آپ بسیار بالا می باشد . همین طور آنزیم‌های موجود در این فرآورده به هضم و جذب بهتر مواد غذایی کمک می کند.

مقدار بعضی مواد در مصرف هر وعده قرص گین‌آپ​

هنگامی که شما از قرص افزایش وزن گین آپ استفاده می‌کنید، فی الواقع موارد زیر را که در هر مرتبه مصرف این قرص، در آن موجود است، را وارد بدن خود می‌کنید.

۴۵ کیلوکالری
چربی : ۱.۵ گرم
کربوهیدرات : ۴ گرم
شکر : ۱ گرم
پروتئین : ۳ گرم
جینسینگ : ۱.۵ گرم
سدیم : ۱۳۰ میلی گرم
پتاسیم : ۳۰۰ میلی گرم
کلسیم : ۳۵۱ میلی گرم
فسفر : ۳۱۵ میلی گرم
زینک : ۲۰ میلی گرم
نیاسین : ۷ میلی گرم
ویتامین C : ۶۰ میلی گرم
ویتامین A
ویتامین D
ویتامین E
ویتامین B6 : ۱ میلی گرم
ویتامین B12
فولیک اسید
بیوتین

روش مصرف قرص گین‌آپ​

موقعی که شما این فرآورده، قرص چاقی و افزایش وزن گین آپ را تهیه می‌کنید؛ در هر قوطی ۶۰ عدد قرص وجود دارد که برای استفاده‌ی یک ماهه شما کافی است.

روش استفاده از این محصول به این شکل است که شما هر روز بین ٣٠ دقیقه الی یک ساعت پیش از نهار یک عدد قرص را مصرف می‌کنید. بعد از اینکه این کار را انجام دادید، کمی صبر کنید و پس از مدتی برای اینکه نتیجه بهتری داشته باشید ، بین ۵ الی ۱۰ خرما مصرف کنید.
مرتبه‌ مصرف بعدی نیز بین ٣٠ الی یک ساعت قبل از شام است که شما باید در این مدت زمان از این قرص استفاده کنید. برای اینکه بتوانید بهتر و مفید تر از این فرآورده، قرص چاقی و افزایش وزن گین آپ نتیجه بدست آوردید ؛ بهتر است پیش از خواب از مولتی ویتامین استفاده کنید، البته نیازی نیست تا در انتخاب مولتی ویتامین حساسیت به خرج دهید و در کل نوع و مدل بالاتر مد نظر نیست

اگر می‌خواهید بدون هیچ گونه مشکلی و بسیار عالی نتیجه مطلوب را کسب کنيد بهتر است از یک رژیم غذایی سالم و مفید نیز استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

در بسیاری از اوقات افرادی که از قرص‌های چاقی و افزایش وزن استفاده می‌کنند بعد از مدتی و با قطع مصرف قرص ها، از برگشت وزنشان به قبل از مصرف نا راضی می‌شوند. این در صورتی است که این اشخاص مدت زمان درستی را به مصرف از این فرآورده‌ها اختصاص نمی‌دهند. بهترین مدت زمان برای مصرف این محصول، یک دوره‌ی سه ماهه می باشد.

شما برای اینکه بتوانید وزن خود را ثابت نگه دارید و با عوارض جانبی بدی نیز روبرو نشوید،‌ بهتر است تا در ماه اول مصرف ، روزانه دو مرتبه از این محصول استفاده کنید. پس از گذشت یک ماه از استفاده بهتر است مصرف فرآورده چاقی و افزایش وزن گین آپ را کاهش دهید و در ماه دوم باید روزانه یک مرتبه از این قرص استفاده کنید. ماه سوم زمانی است که شما باید مصرف این قرص را بیش از پیش کم کنید ؛ در ماه سوم شما بهتر است یک روز در میان از این فرآورده استفاده کنید و در پایان ماه سوم، استفاده از این فرآورده را کاملا قطع کنید. به این موضوع مهم دقت داشته باشید که تلاش کنید هیچ وقت به یک مرتبه مصرف از این محصول را قطع نکنید؛ همین طور بهتر است بیش از سه ماه نیز از این فرآورده چاقی را استفاده نکنید.

پودر چاق‌کننده‌ی کل بدن گین‌آپ​

حالا نوبت به فرآورده دوم، پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ رسیده است . پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ مانند قرص چاقی گین آپ یک مکمل غذایی است که با تامین ویتامین‌ها و اسید آمینه‌های مهمی که در مواد غذایی کم وجود دارند. باعث افزایش ماهیچه‌ها و عضلات بدن می گردد .

پودر افزایش وزن گین آپ نیز مانند قرص گین آپ افزایش دهنده اشتها است و شما را مجبور به مصرف بیشتر غذا می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ را بررسی کنیم.

مقدار بعضی مواد در هر ۳۰ گرم پودر چاقی گین‌آپ​

در ادامه مقاله مقدار بعضی از مواد در ۳۰ گرم پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ را به طور کامل بررسی کرده‌ایم.

پروتئین : ۳ گرم
سدیم : ۱۳۰ میلی گرم
کلسیم : ۳۵۱ میلی گرم
زینک : ۲۰ میلی گرم

روش مصرف پودر گین‌آپ​

برای اینکه بتوانید نتایج بسیار خوبی دريافت کنید ، درابتدا باید با روش استفاده و طریقه مصرف درست پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ، آشنا شوید. برای آشنایی با روش استفاده و مصرف این پودر،‌ کافی است تا این بخش را به توجه کامل مطالعه کنید و به آن عمل نمائید.

برای مصرف از پودر چاقی گین آپ کافی است که به میزان دو قاشق مرباخوری از پودر را به همراه یک لیوان آب یا یک لیوان شیر، نیم الی یک ساعت قبل از ناهار میل کنید؛ می بایست برای اثر بخشی و جذب بهتر فرآورده توصیه می‌ کنیم از شیر استفاده شود.
پس از آن که ناهار خود را مصرف کردید، بعد از گذشت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه، بین ۵ تا ۱۰ عدد خرما استفاده کنید.

مرتبه دوم برای مصرف پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ، بین نیم ساعت الی ۶۰ دقیقه پیش از شام است که شما باید همچون وعده‌ی اول، به اندازه‌ی دو قاشق مرباخوری از پودر را همراه با یک لیوان شیر و یا در صورتی که نمی توان شیر مصرف کرد، یک لیوان آب جايگزين کنید و آن را مصرف کنید.

اگر شما می‌خواهید نتيجه عالی کسب کنید. ، می بایست قبل از خواب، از مولتی ویتامین استفاده کنید؛ همان‌ گونه که پیش از این نیز شرح دادیم، لزومی ندارد که در انتخاب نوع مولتی ویتامین حساس باشید و یک مولتی ویتامین معمولی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید وزن تان ثابت بماند و مشکل بازگشت وزن نداشته باشید،‌‌ اکيداً توصیه میکنم به هیچ وجه مصرف این فرآورده را به یک‌باره قطع نکنید فقط هنگامی که پزشک‌تان به شما توصیه کند تا مصرف این محصول را قطع کنید.

برای اینکه مصرف فرآورده به یکباره قطع نگردد ، توصیه ما این است که از این پودر در سه دوره‌ی یک ماهه که به طور کلی سه ماه طول می‌کشد استفاده کنید ؛ به این شکل که در ماه اول استفاده،‌ روزانه دو مرتبه از پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ مصرف شود؛ پس از آن در ماه دوم، روزانه یک مرتبه پیش از ناهار از این محصول استفاده کنید و دیگر نیازی به مصرف این محصول قبل از شام نیست. در پايان در ماه سوم کافی است تا به شکل یک روز در میان از پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ، در یک وعده قبل از ناهار، مصرف شود.

به این موضوع دقت داشته باشید که پیش از استفاده از این محصول باید با پزشک معالج خود مشورت کنید و در اگر مورد تایید وی بود از این فرآورده استفاده کنید ؛ همین طور اگر در مواقعی که پزشک معالج شما دستور به قطع مصرف از این فرآورده را داد فوراً مصرف این محصول را کنار بگذارید ؛ در اگر شما در فهرست افرادی که از مصرف این محصول منع شده‌اند قرار گرفته اید، هیچگاه از این محصول استفاده نکنید؛ چنانچه شما در طول مصرف از این محصول متوجه شدید که در فهرست افراد منع شده قرار گرفته‌اید می بایست مصرف این فرآورده را قطع کنید.

شکل تأثیر فرآورده گین‌آپ​

ممکن است در ذهن‌تان با سوالاتی درباره اینکه قرص و پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ به چه صورت و به چه روشی روی بدن و وزن ما تاثیر می‌گذارد، روبرو شده‌اید؛ در کل محصولات چاقی و افزایش وزن گین آپ به دو شکل زياد شدن اشتها و افزایش جذب مواد غذایی، روی وزن و بدن ما اثر می گذارد، در ادامه با ما همراه باشید تا هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

۱-افزایش اشتها

یکی از عظیم ترین و با اهميت ترین مشکلاتی که بیشتر افراد لاغر با آن مواجه هستند، بی‌اشتهایی و میل داشتن به خوردن غذا است که منجر می‌شود کالری و انرژی ورودی و وارد شده به بدن انسان کاهش پیدا کند و در نتیجه وزن فرد اضافه نمی شود.
یکی از خواص بسیار مهم و اصلی
قرص و پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ، این است که در حین مصرف اشتها افزایش می یابد. آمار بدست آمده نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از افرادی که لاغر هستند و از وزن خود راضی نیستند، به دلیل ورود کم انرژی و مواد غذایی به بدن آنها ، گریبانگیر این مشکل می باشند.
فرآورده های چاقی و افزایش وزن گین آپ، دارای موادی هستند که منجر افزایش اشتها و میل به خوردن بیشتر غذا می‌شوند، مشکل کم اشتهایی ریشه کن می شود و باعث می‌شوند که میل به مصرف غذا و اشتها چندین برابر گردد.

۲-افزایش جذب مواد غذایی

یکی دیگر از مهم‌ترین چالش‌هایی که افراد لاغر با آن روبرو هستند این است که جذب مواد معدنی و غذایی بسیار کم است و حتی در برخی موارد جذب مواد غذایی و معدنی به صفر می‌رسد!
این افراد ممکن است اشتهای نسبتا خوبی داشته باشند و حداقل در حد افراد عادی غذا میل کنند و گاها از افراد عادی نیز غذای بیشتری مصرف کنند، ولی یا این حال باز هم بدن آن‌ها لاغر است و چاق نمی‌شود؛ وزن این افراد به دلیل جذب غیر کافی و در واقع ضعیف مواد غذایی و معدنی، تغییری نمی‌کند و این افراد همان‌ کسانی هستند که به اصطلاح هر چه می‌خورند چاق نمی‌شوند.

استفاده از محصول گین‌آپ چه مزایایی دارد.​

در ادامه بعضی از مزیت‌های استفاده از فرآورده‌های گین آپ، که توسط شرکت سازنده منتشر شده‌اند را برای شما بازگو می‌کنیم:

چاق کننده کل بدن به صورت یک‌دست
پر شدن و چاق شدن صورت
کاهش دهنده و پر کننده چین و چروک بر روی صورت و بدن
ساخته شده از مواد پرتئینی و انواع ویتامین های مورد نیاز بدن
مناسب برای اشخاصی که اشتها و میلی به غذا خوردن ندارند
افزایش توان و انرژی بدن و کاهش خستگی مفرط
افزایش یافتن جذب مواد غذایی در روده
این فرآورده ساخت کشور ترکیه میباشد و دارای بارکد اصالت کالا است.
بدون اینکه باعث جمع شدن آب در بدن و پف در بدن باشد.
انرژی و کارایی مغز را بهبود می بخشد
قدرت جسمانی و جنسی را افزایش می دهد.
تقویت حافظه و افزایش حافظه
محصول بی ضرر و بدون عوارض است

مصرف محصول چاقی گین‌آپ در چه مواقعی ممنوع است؟​

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید به آن دقت داشته باشید، همین موضوع است که به شما بعضی افراد را که از طرف شرکت سازنده، منع مصرف و دارند را معرفی می‌کنیم؛ شما باید به این بخش توجه کنید و تنها در صورتی که جزو اشخاص زیر نیستید، می‌توانید با مشورت دکترتان از این محصول استفاده کنید.

افراد درگیر دیابت
زنان باردار
افراد دارای حساسیت‌ و آلرژی های خاص
افراد دارای فشار خون غیر طبیعی و آنرمال
افراد دارای بیماری کبدی
افراد دارای مشکلات حاد معده(مانند زخم معده)
افراد دارای بیماری قلبی و کلیه
افراد با سن بالای ۵۰ سال و کمتر از ۱۸ سال
افرادی که به بعضی از بیماری‌ها مبتلا هستند بدون مشورت با پزشک از این محصول استفاده نکنند.

روش تشخیص گین‌آپ اصل از گین‌آپ تقلبی​

هرگاه تولیدکنندگان محصولی تولید کنند که واکنش‌های بسیار مثبتی دریافت کند و فروش خوبی نیز داشته باشد، یک عده سودجو و شیاد پا در عرصه گذاشته و شروع به جعل و عرضه محصولات تقلبی می‌کنند که این امر برای شرکت سازنده که با هزینه‌های مالی سنگین و مدت زمانی که بابت ساخت و گسترش محصول و بالا بردن کیفیت آن، صرف می‌کند؛ ضرر جبران ناپذیری دارد.

با این حال بعضی از ویژگی‌های شاخص وجود دارد، در محصولات اصلی که کمتر در محصولات تقلبی و فیک به آن‌ها توجه شده است. مثلا ته قوطی گین آپ اصلی عبارت Gain up ، Made in Turkey و همچنین آرم شرکت سازنده، به شکل برجسته و کاملا تمیز حک شده است.

برای اینکه بتوانید فرآورده های اصلی را تهیه کنید باید از جایی مورد اطمینان خرید کنید. همین طور دقت داشته باشید که هیچ وقت از محصولات فیک و تقلبی استفاده نکنید چرا که عوارض جانبی بسیاری خواهند داشت.

مصرف محصول چاقی گین‌آپ چه عوارضی دارد؟​

به گفته‌ی بعضی از استفاده کننده گان ، مصرف از این محصول، عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت؛ اشخاصی که دارای منع مصرف هستند و یا پزشک شان مصرف این محصول اجازه نمی‌دهد، نباید از این فرآورده استفاده کنند.

توصیه میکنم اگر شما فردی سالم هستید و به هیچ وجه بدون مشاوره با پزشک این فرآورده را مصرف نکنید ؛ در مواقعی که بعد از مصرف این محصول، درگیر عوارض خاصی بودید، سریع مصرف این محصول را قطع کنید. هر چند بهتر است قبل از استفاده به پزشک مراجعه و با او در مورد مصرف یا عدم مصرف این محصول، صحبت کنید.

تاثیر محصول چاقی گین‌آپ​

ممکن است در ذهن شما نیز ابهاماتی مانند اینکه فرآورده‌های چاقی و افزایش وزن گین آپ تا چه اندازه روی چاقی و افزایش وزن ما اثر می‌گذارد؟ در طول یک ماه چه میزان وزنم اضافه می شود؟ و ... .

می بایست بگوییم که افزایش وزن با مصرف این فرآورده ، در افراد مختلف با هم تفاوت دارد. ؛ افرادی که مواد غذایی مقوی تری را دریافت و مصرف می‌کنند، به طبع وزنشان هم بالاتر خواهد رفت؛ همین طور اگر از یک برنامه‌ی غذایی منظم و اصولی استفاده کنند نتيجه بهتری را می بینند.

آیا این فرآورده بازگشت وزن دارد​

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد، از محصولات گوناگون و زیادی برای افزایش وزن و چاقی خود استفاده کرده‌اید؛ اما نتیجه‌ رضایت بخش برایتان نداشت و یا پس از مدتی وزنتان دوباره به حالت قبل و حتی بدتر بازگشته است.

این موضوع باعث می‌شود تا شما نسبت به تمامی مکمل‌ها و فرآورده های که ادعای چاقی و افزایش وزن شما را دارند به طور کامل بی‌اعتماد شوید؛ اما اطمینان خاطر داشته باشید که اگر از قرص و پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ استفاده کنید و تمامی نکته هایی که از اول گفته شد را رعایت کنید، به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

برای اینکه بتوانید وزن خود را ثابت نگه دارید تا دیگر به شکل قبل برنگردید، پیشنهاد ما این است که برای محکم کاری، از یک برنامه ورزشی درست و مداوم پیروی کنید تا وزن خود را تثبیت کنید تا به حالت قبل برنگردد.

جمع‌بندی پایانی

در این مطلب ما به بررسی فرآورده‌های چاقی و افزایش وزن گین آپ، یعنی قرص و پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ، پرداختیم. ما در ابتدای مقاله قرص چاقی گین آپ، مواد موجود در آن آن و روش مصرف قرص را بررسی کردیم؛ پس از آن به سراغ فرآورده دوم گین آپ یعنی پودر چاقی و افزایش وزن گین آپ رفتیم و میزان بعضی مواد به همراه روش استفاده پودر چاقی را با شرح دادیم ؛ سپس ساختار تاثیرگذاری فرآورده های گین آپ روی بدن، مزایای بسیار این محصولات، موارد ممنوعيت استفاده و عوارض مصرف از این محصولات را بررسی کردیم. در پایان باید بگویم که اگر می‌خواهید از این فرآورده استفاده کنید بهتر است تا از یک پزشک متخصص مشاوره بگیرید و ببینید که آیا این فرآورده برای شما و بدن شما مناسب است یا خیر.
نکته مهم : این مطلب صرفا برای معرفی محصول می‌باشد و جنبه تبلیغاتی ندارد
سلامت باشید ❤️
 
بالا