فرمانروایان ایرانی به ترتیب از قدیم به جدید ❤️ جواب بازی خواستگاری

  • نویسنده موضوع تابان
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 52
  • برچسب‌ها
    نی نی سایت
تابان

تابان

کاربر فعال
Ms
تاریخ ثبت‌نام
23/10/23
نوشته‌ها
1,078
پسندها
310
امتیازها
83
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
فرمانروایان ایرانی به ترتیب از قدیم به جدید ❤️ جواب بازی خواستگاری

در این بخش از سایت وطن وی قصد داریم، جواب تمام سوالات بازی خواستگاری را برای شما مخاطبان عزیز به اشتراک بگذاریم. کافی است در پایین هر سوال نام وطن وی را بنویسید. تا به پاسخ سوال مورد نظر زودتر دست یابید. پس با بخش حل معما و حل جدول وطن وی همراه ما باشید، تا از این بازی شگفت انگیز و پرطرفدار لذت دوچندان ببرید و سبب افزایش اطلاعات عمومی خود گردید. بدون شک ما تمام تلاش خود را نموده ایم تا پاسخ هایی کاملا صحیح در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای اینکه شما بتوانید از سوالات سخت عبور کنید و به مراحل دیگر راه یابید، ما در این سایت جواب راهنما حل تقلب پاسخ رمز معما تمام مراحل بازی خواستگاری را گردآوری نموده‌ایم و در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم از اوقات فراغت خود در این بازی لذت ببرید.



فرمانروایان ایرانی به ترتیب از قدیم به جدید بازی خواستگاری ❤️جواب ۱۰۰ درصد درست

جواب بازی خواستگاری بخش صندوق عشق دارای مطالب متعددی بوده و فرمانروایان ایرانی به ترتیب از قدیم به جدید عبارت است:

جواب>>>> کوروش ←خسروپرویز← سلطان محمود ←تیمورلنگ ←نادرشاه


کوروش (پادشاهی بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد) ← خسرو پرویز (زندگی بین سال های 570 – 628 میلادی) ← سلطان محمود ( زندگی بین سال های 971 – 1030 میلادی) ← تیمورلنگ (زندگی بین سالهای ۱۳۳۶–۱۴۰۵ میلادی) نادرشاه (زندگی بین سال های 1688 – 1781 میلادی


❌️❌️❌️توجه توجه: کافی است نام وطن وی را آخر هر سوال بنویسید تا هر چه زودتر به جواب سوال تمام بازی های موجود در بازار دست یابید.

با وطن وی همراه ما باشید.❤️
 
بالا