طرز رژ لب زدن

  • نویسنده موضوع خوشگل عالم
  • تاریخ شروع
خوشگل عالم

خوشگل عالم

رفیق کیان❤️
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
344
پسندها
496
امتیازها
63
آرایش لب ، یکی از بخش‌های مهم میکاپ بانوان چه برای آرایش روزانه و چه برای حضور در مهمانی‌ها بشمار می‌رود. همه بانوان باید شیوه درست آرایش لب را بیاموزند. بهتر است یاد بگیریم که نسبت به فرم چهره، چگونه لب‌های خود را آرایش کنیم تا میکاپ زیباتری داشته باشیم. اما چگونه رژ لب بزنیم و آموزش آرایش لب با مداد به چه صورت است؟

در این مقاله قصد داریم شیوه درست آرایش کردن لب را از طریقه رژ لب زدن حرفه ای تا آموزش خط لب زدن به شما یاد دهیم.

شیوه درست آرایش لب​

آیا میدانید متناسب با هر فرم لب، روش‌های متفاوتی برای رژ لب زدن زیبا وجود دارد؟ پس اولین کار برای آموزش میکاپ لب این است که فرم لب‌های خود را تشخیص دهید و سپس آرایش لب مناسب با لب های خود را بیاموزید.

شیوه درست میکاپ لب


آموزش رژ لب زدن حرفه ای​

اموزش رژلب زدن به صورت صحیح به خصوص برای بانوانی که لب‌های کوچک یا باریک دارند، می‌تواند یک فرصت عالی باشد. با این‌ اموزش ارایش رژ لب می‌توانند میکاپ متفاوتی داشته باشند تا چهره‌شان جذابتر دیده شود. شاید شما هم دوست داشته باشید لب‌های باریک خود را با آرایش، گوشتی و پرتر نشان دهید. بسیاری از بانوان نمی‌دانند که چگونه می‌شود تنها با یادگیری طرز رژ زدن، حالت لب و حتی چهره را تغییر داد. زیباتر دیده شدن لب‌ها پس از رژ زدن تنها یک ادعا نیست و شما می‌توانید فقط با یادگیری روش صحیح رژ لب زدن ، یک میکاپ کامل و زیبا داشته باشید.

برجسته کردن لب با ارایش ، روشی متداول در آرایش افرادی است که لب‌های کوچک و باریک دارند. زیبایی لب‌های قلوه‌ای قابل قیاس با دیگر انواع مدل لب نیست. اگر درست لب‌ها را آرایش کنیم، ما هم می‌توانیم لب‌هایی جذابتر داشته باشیم.

خوشبختانه بدون اینکه به سراغ جراحی پلاستیک و تزریق بروید، می‌توانید با استفاده از چند وسیله آرایشی و ابزار درست ارایش لب ، لب‌های کوچک و باریک خود را برجسته کنید. برای این کار، تنها باید یک رنگ رژ مناسب لب‌هایتان و یک مداد لب هم رنگ با رژ لب خود تهیه کنید و نحوه رژ لب زدن را بیاموزید. در ادامه بیشتر درباره آموزش کشیدن خط لب برای لبهای باریک و همچنین گوشتی می خوانید.

مدل رژ لب زدن​

در نگاه اول مدل رژ زدن به لب برای تمام بانوان به یک صورت است، اما دقت کنید که باید با توجه به اندازه و شکل لب‌ها و فرم چهره، آن‌ها را آرایش کنید. زیرا ممکن است با آرایش نادرست و صرفا کشیدن رژ لب ساده، لبهای شما زیبایی اولیه خود را نیز از دست بدهند یا آرایش لبتان انقدر اشتباه داشته باشد که سنتان را بیشتر نشان دهد. بنابراین مدل و طرز کشیدن رژ لب دخترانه را مطابق با فرم لب و چهره خود انتخاب نمایید.
 
بالا