طرز تهیه کیک با پودر کیک آماده

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
طرز تهیه کیک با پودر کیک آماده و بافت نرم و اسفنجی، این کیک خانگی دارای عطر و طعم بی نظیری می باشد و با پخت آن می‌توانید خانواده و اطرافیان خود را حیرت‌زده کنید.


مواد لازم برای تهیه کیک با پودر کیک آماده
پودر کیک آماده۱ بسته
تخم مرغ۴ عدد
روغننصف پیمانه
شیر یا آب ولرمنصف پیمانه

طرز تهیه کیک با پودر کیک آماده​



مرحله اول​

برای شروع به سراغ تخم‌مرغ رفته و آنها را بزنید سپس با دور تند همزن برای ۵ دقیقه آنها را می کنید در هنگام هم زدن حتماً کاسه را دورگیری کنید و آن را با قاشق تمیز کنید تا ذره ای تخم مرغ به دیواره‌های کاسه نچسبد.



مرحله دوم​

تخم مرغ را در حدی هم بزنید که کشدار شود، سپس شیر یا آب ولرم را به آن اضافه کنید و بعد از اضافه کردن شیر مواد را کمی مخلوط کنید دوباره به مایع کیک روغن را اضافه کنید و برای یک دقیقه مایع را مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود.



مرحله سوم​

حالا نوبت اضافه کردن پودر کیک آماده می باشد آن را آرام آرام اضافه کنید و با همزن مواد را مخلوط کنید در حد میکس شدن مواد کافیه، هم زدن زیاد مایه کیک باعث می‌شود تا کیک شما بعد از پخت پف دار و اسفنجی نشود.



مرحله چهارم​

در پایان می توانید یک قاشق غذاخوری اسانس موز برای عطر و طعم بهتر به مایع اضافه کنید. اضافه کردن میوه خشک و مغز گردو هم خالی از لطف نیست و میتوانید آن ها را به آرد آغشته کنید و سپس به مایه کیک اضافه نمایید.



مرحله پنجم​

فر را از ۱۵ دقیقه قبل پیش گرم کنید، هنگامی که مایه کیک را به قالب اضافه کردید آن را درون فر قرار دهید و دمای دستگاه را بر روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید، اجازه دهید تا قالب برای ۴۰ الی ۴۵ دقیقه در فر بماند.
 
بالا