طرز تهیه تارت توت فرنگی با ژله عصرانه دونفره ساده و سریع

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,426
امتیازها
113
مدال ها
6
تارت توت فرنگی یک میان وعده خوش طعم و بسیار لذیذ برای کودکان می باشد. مدت زمان پخت و آماده شدن تارت تقریباً ۴ ساعت می باشد.

مواد اولیه برای کیک
تخم مرغ۲ عدد
شیرنصف لیوان
شکرنصف لیوان
روغن مایع۱/۴لیوان
بیکینگ پودر۲.۵ ق چ
آرد۱/۴لیوان+ ۱ لیوان
برای کرم تارت
پودینگ وانیلی۱ پاکت
شیر۲ لیوان
شکر۲ ق
توت فرنگی۵۰۰ گرم
ژلهیک بسته

طرز تهیه تارت توت فرنگی​



مرحله اول​

برای پخت این دسر بسیار خوشمزه و دل چسب ابتدا باید کیک آن را آماده کنید، تخم مرغ و شکر را درون کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید و با همزن برقی برای مدت زمان ۵ دقیقه مواد را بزنید تا رنگ آن روشن شود.



مرحله دوم​

در اینجا باید شیر را همراه با روغن مایع به مواد اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. آرد و بیکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و در سه نوبت الک کنید سپس آن را به مایه کیک اضافه کنید و در حد مخلوط شدند هم بزنید.



مرحله سوم​

قالب تارت خود را آماده کرده و آن را چرب کنید سپس مایه کیک آماده شده را درون قالب بریزید. باید از قبل فر را پیش گرم کنید، قالب را درون فر قرار دهید و دمای آن را بر روی ۱۸۰ درجه تنظیم کنید برای مدت زمان ۲۵ دقیقه.



مرحله چهارم​

برای تهیه کرم تارت پودینگ وانیلی را طبق دستور درج شده روی پاکت آن تهیه کنید پس از اینکه کیک آماده شد آن را از درون قالب خارج کرده و اجازه دهید تا خنک شود. کرم آماده شده را بر روی کیک بریزید.



مرحله پنجم​

توت‌فرنگی‌های شیرین و خوشرنگ خود را برش زده و خوش سلیقه و با ذوق بر روی کرم قرار دهید. ژله را آماده کنید و آن را در یخچال قرار دهید تا به صورت نیم بند آماده شود. حالا ژله آماده شده را روی توت فرنگی ها ریخته و تارت را برای دو الی سه ساعت درون یخچال قرار دهید تا آماده شود.
 
بالا