شال موهر چیست و مناسب چه فصلی است؟

IMG

شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟​

شال موهر یکی از زیباترین و ظریف‌ترین مدل‌های شال و روسری در بازار است که با جنس فوق العاده نرم و با کیفیت خود توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. این شال از بهترین انتخاب‌ها برای فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است؛ زیرا شال‌های نازک برای گرم کردن سر و گوش‌ها کافی نیستند. شال موهر با بافت خود در روزهای سرد زمستانی سر و گردن شما را گرم نگه می‌دارد. اما شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟ آیا شال موهر با هر استایلی ست می‌شود؟ اگر سوالات فوق در ذهن شما نیز ایجاد شده این مقاله برای شماست. در ادامه همراه ما باشید:
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟1

شال موهر چیست؟

شال موهر یکی از مدل‌های محبوب شال در بین بانوان ایرانی است که از نظر پارچه بافت ضخیم و گرمی دارد. بافت گرم و ضخیم سبب شده تا این شال برای فصل پاییز و زمستان کاربرد داشته باشد و با بافت خود گردن و گوش‌ها را در برابر سرمای زمستان گرم نگه دارد. این شال با اینکه ظاهر ضخیمی دارد، اما از نظر جنس فوق العاده نرم و لطیف است و وزن بسیار سبکی دارد که به راحتی در استایل خود می‌توانید استفاده کنید. شال موهر روی سر ایستایی بسیار خوبی دارد و لیز نمی‌خورد که این خود مزیتی مهم است، این شال زیبا و گرم در تنوع طرح و مدل زیادی به همراه رنگ‌بندی و قیمت‌های مختلف در سطح بازار موجود است که هر فرد طبق سلیقه خود می‌تواند نمونه مناسب را خریداری کند.

پارچه جنس موهر

جنس موهر به الیافی گفته می‌شود که از پشم گوسفند و بز آنقره، گوسفند مرینو و خرگوش آنقره به دست آمده است. این الیاف به صورت کلی بین ۱۳ الی ۲۲ سانتی متر طول و ۵۰ الی ۶۰ سانتی قطر دارند و هر یک از الیاف با توجه به نوع و شرایط محیطی خود دارای خواص و ویژگی‌های مختص به خود هستند. توجه داشته باشید هر چه قطر الیاف موهر کمتر باشد، پارچه دارای جنس نرم‌تر و لطیف‌تری خواهد بود و کیفیت بهتری خواهد داشت. از پارچه موهر به واسطه کیفیت و دوام بسیار خوبی که دارد، نه تنها برای دوخت انواع شال و روسری استفاده می‌شود بلکه برای دوخت پوشاک زمستانی دیگر مانند ژاکت، بافت، کلاه و… نیز کاربرد دارد.
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟2

خرید شال موهر مناسب چه فصلی است؟

انتخاب لباس مناسب برای فصول مختلف سال اهمیت بسیار زیادی در جذابیت و شیک بودن استایل هر فرد دارد از همین جهت برای هر فصل از سال باید پوشاک مناسب همان فصل را در استایل‌های خود به کار ببرید. با ورود به فصل پاییز کم کم با سرد شدن تدریجی هوا رو به رو می‌شویم که تا اوایل فصل بهار این سرما وجود دارد، پس باید پوشاک مناسب این دو فصل سرد را خریداری کنید.
یکی از لباس‌های پاییزی و زمستانی برای خانم‌ها و دختران شال موهر است که نوعی سرپوش برای محافظت از سر و گردن محسوب می‌شود. شال موهر جنس ضخیم و گرمی دارد که برای فصول سرد سال جزو بهترین گزینه‌ها است تا سرما را به حداقل برسانید. این شال زیبا و گرم دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است که مناسب با استایل پاییزی و زمستانی خود می‌توانید بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید. شال موهر به واسطه بافت ضخیم و الیاف گرمی که دارد، بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان است و برای فصل بهار و تابستان که هوا به شدت گرم و داغ است، پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا بافت آن نه تنها سبب خنک شدن بدن نمی‌شود بلکه گرما را نیز افزایش می‌دهد.

نحوه ست کردن شال موهر

برای داشتن استایل جذاب و شیک با شال موهر باید نحوه ست کردن شال را با سایر پوشاک استایل خود بدانید. شال مهم‌ترین پوشاک برای خانم‌ها است؛ زیرا نزدیک‌ترین لباس به صورت است و زیبایی آن در زیبایی صورت و در نهایت استایل نقش مهمی دارد. شال موهر دارای تنوع مدل و طرح زیادی است. ما در این بخش چند ایده جذاب و کاربردی برای ست کردن شال موهر با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها را ارائه می‌دهیم.
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟3

1- ایده جذاب ست کردن شال موهر طرحدار

اگر علاقه‌مند به شال‌های موهر طرحدار هستید، باید به رنگ و طرح لباس‌های خود به ویژه مانتو دقت داشته باشید که مکمل با متضاد یکدیگر باشند.

• ست کردن شال موهر با طرح مانتو و کیف و کفش

برای داشتن استایل فوق العاده شیک با شال طرحدار موهر می‌توانید طرح مانتو و شال را با یکدیگر ست کنید، دقت داشته باشید رنگ زمینه مانتو را با شال ست نکنید؛ زیرا استایل شما شلوغ خواهد شد. به عنوان مثال اگر شال شما دارای رنگ زرشکی است، می‌توانید مانتویی را انتخاب کنید که رنگ زمینه آن سفید و طرح‌های آن رنگ زرشکی باشد. برای کامل کردن استایل خود نیز می‌توانید رنگ کیف و کفش را با رنگ و طرح شال هماهنگ کنید.

• ست کردن شال موهر با کیف و کفش

اگر می‌خواهید شال موهر را برای استایل‌های رسمی به کار ببرید و رنگ مانتو و شلوار شما یکی است، می‌توانید شال را با کیف و کفش خود ست کنید تا استایل منحصر به فردی در جمع داشته باشید. به عنوان مثال اگر رنگ مانتو و شلوار شما مشکی است، می‌توانید شال طرحدار موهر به رنگ سفید را با کیف و کفش سفید ست کنید.

2- ایده خلاقانه ست کردن شال موهر ساده

شال موهر ساده جزو جذاب‌ترین آیتم‌ها برای استایل‌های خاص پاییزی و زمستانی است که به راحتی می‌توان آن با لباس‌ها ست کرد.

• ست کردن شال موهر ساده با شلوار و کیف و کفش

برای داشتن استایل رسمی جذاب با شال موهر در پاییز و زمستان می‌توانید رنگ شال خود را با رنگ شلوار و کیف و کفش خود ست کنید، اما بهتر است رنگ مانتو را متضاد با این رنگ‌ها انتخاب کنید تا جلوه‌ای خاص داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانید رنگ شال، کیف و کفش خود را سبز یا کرم و رنگ مانتو را سفید انتخاب کنید که ارتباط رنگی جذابی با یکدیگر برقرار می‌کنند.

• ست کردن شال موهر ساده با ست بافت و شلوار

اگر جزو افراد علاقه‌مند به بلوز شلوارهای بافت در زمستان هستید، شما جزو خانم‌های شیک پسندی هستید که همیشه استایل جذاب و ترندی خواهید داشت. شال موهر به همراه ست بافت بلوز و شلوار فوق العاده قشنگ است و می‌توانید رنگ شال خود را مکمل یا متضاد بافت انتخاب کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید.

انواع استایل با شال موهر

شال موهر با طراحی خاص خود و تنوع رنگ‌بندی زیادی که دارد، مناسب تمامی سلیقه‌ها و استایل‌های متفاوت است و مختص استایل خاصی نیست. این شال را برای ست کردن استایل رسمی، استایل اسپرت و… مناسب است که در ادامه بیشتر آشنا می‌شویم.

◘ استایل رسمی با شال موهر

اگر شاغل هستید و برای محل کار استایل رسمی دارید، شال موهر کامل کننده استایل شما است، برای استایل‌های رسمی می‌توانید انواع شال موهر با رنگ‌های خنثی مانند کرم، طوسی و مشکی را انتخاب کنید تا علاوه بر استایل رسمی ظاهری شیک داشته باشد.

◘ استایل اسپرت با شال موهر

امروزه استایل اسپرت ترندترین سبک استایل است و طرفداران پروپاقرص خود را دارد. شما نیز اگر طرفدار استایل اسپرت هستید، از شال موهر ساده و طرحدار غافل نشوید. شما می‌توانید این شال زیبا را به عنوان شال دور گردن در استایل‌های خود به کار ببرید تا ظاهری بدون نقص داشته باشید.

◘ استایل مدرن

مدرن و شیک بودن از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها است. برای داشتن استایل مدرن انتخاب شال موهر به شما کمک زیادی خواهد کرد؛ زیرا این شال جزو جدیدترین مدل‌های شال بازار است که برای تمامی سبک از استایل‌ها به ویژه مدرن و کلاسیک انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟4

خصوصیات شال موهر

جالب است بدانید طی چند سال اخیر تاکنون شال موهر از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های شال در بازار قرار گرفته است، اما دلیل محبوبیت این شال چیست؟ دلیل محبوبیت شال موهر داشتن ویژگی‌ها و خصوصیات عالی در جنس و کیفیت است که در این بخش بیان می‌کنیم.
• این شال زیبا دارای حالت پفی و کرکی است که سرما را جذب خود نمی‌کند و در نهایت موجب گرم شدن سر و گردن در فصل‌های سرد سال می‌شود.
• این شال به واسطه اینکه از الیاف موهر تولید شده دارای خاصیت رنگ‌پذیری بالایی است و در نتیجه تنوع رنگ‌بندی بسیار زیادی برای استایل‌های مختلف دارد.
• کیفیت جنس پارچه شال موهر تضمین شده است و نه تنها در اثر شست و شو دچار تغییر رنگ یا تغییر سایز نمی‌شود، بلکه همیشه رنگ خود را حفظ می‌کند و مانند روز اول است. از این رو برای مدت زمان طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.
• دیگر خصوصیت مهم این شال زیبا خاصیت کشسانی بالا است که موجب طول عمر ماندگار شال می‌شود.
• در برابر چین و چروک مقاومت خوبی دارد، به صورتی که احتمال چروک شدن آن صفر است.
• شال موهر دارای بافت بسیار نرم و لطیفی است که گردن و گوش‌ها را اذیت نمی‌کند.
• این محصول وزن بسیار سبکی دارد و روی سر احساس نمی‌شود، یعنی دست و پا گیر شما نخواهد بود. همچنین ایستایی خوبی دارد و سر نمی‌خورد.

نحوه شست و شوی شال موهر

شال موهر به واسطه اینکه از الیاف و پشم طبیعی تهیه شده است، برای حفظ کیفیت و استحکام خود باید به درستی نگهداری شود. یکی از مهم‌ترین اصول نگهداری شال موهر نحوه صحیح شست و شوی آن است. برای شستن شال موهر باید از مواد شوینده معمولی و ضعیف استفاده کنید تا به تار و پود پارچه شال آسیب نرسد. همچنین توصیه می‌کنیم شال موهر را به وسیله دست در درجه آب متوسط با شوینده مناسب بشویید. باید آن را با آب سرد آبکشی کرده و در محیط آزاد روی بند پهن کنید تا خشک شود. توجه داشته باشید از شوینده‌های قوی برای شست و شو شال موهر تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید.

چگونگی تشخیص مرغوب بودن شال موهر

برای خرید شال موهر با کیفیت و چگونگی تشخیص مرغوب بودن شال موهر در زمان انتخاب باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا نمونه اصل را تشخیص دهید و خریدی رضایت بخش تجربه کنید. اولین نکته توجه به حالت پارچه شال است، پارچه موهر اصل بافت پفی و کرکی دارد، اما نمونه‌های تقلبی این بافت را ندارند. همچنین با توجه به جنس پارچه، اگر با سوزاندن یک تار از آن بوی کز به مشامتان رسید نشان از اصل و مرغوب بودن پارچه موهر است.

نکات مهم در خرید شال موهر

• یکی از نکات مهم در زمان خرید توجه به بافت شال است که هیچ گونه ایرادی مانند نخ کش شدن، جابه جایی رنگ یا چاپ، لکه و… نداشته باشد. در واقع شالی که انتخاب می‌کنید باید بافت و رنگ آن صاف و یکدست باشد.
• نکته سوم توجه به رنگ و طرح شال است که مناسب رنگ و فرم صورت شما باشد و همچنین با رنگ و طرح دیگر لباس‌های شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید به راحتی ست کنید.
• آخرین نکته خرید از فروشگاهی معتبر است که شال با کیفیت را با قیمت منصفانه در اختیار شما قرار دهد.

قیمت شال موهر

قیمت شال موهر مانند دیگر لباس‌ها در بازار فروش ثابت نیست و با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین و مشخص می‌شود که عبارتند از:
• یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت قواره شال است و بدون شک شال‌هایی که قواره‌های بزرگ‌تری دارند، قیمت گرانتری نیز خواهند داشت.
• کیفیت و مدل شال موهر از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت هستند و مسلما کیفیت‌های بهتر و مدل‌های جذاب‌تر قیمت بالاتری دارند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
یکی یدونه

یکی یدونه

وطن یار
تاریخ ثبت‌نام
31/12/23
نوشته‌ها
2,241
پسندها
598
امتیازها
113
مدال ها
12
IMG

شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟​

شال موهر یکی از زیباترین و ظریف‌ترین مدل‌های شال و روسری در بازار است که با جنس فوق العاده نرم و با کیفیت خود توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. این شال از بهترین انتخاب‌ها برای فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است؛ زیرا شال‌های نازک برای گرم کردن سر و گوش‌ها کافی نیستند. شال موهر با بافت خود در روزهای سرد زمستانی سر و گردن شما را گرم نگه می‌دارد. اما شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟ آیا شال موهر با هر استایلی ست می‌شود؟ اگر سوالات فوق در ذهن شما نیز ایجاد شده این مقاله برای شماست. در ادامه همراه ما باشید:
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟1

شال موهر چیست؟

شال موهر یکی از مدل‌های محبوب شال در بین بانوان ایرانی است که از نظر پارچه بافت ضخیم و گرمی دارد. بافت گرم و ضخیم سبب شده تا این شال برای فصل پاییز و زمستان کاربرد داشته باشد و با بافت خود گردن و گوش‌ها را در برابر سرمای زمستان گرم نگه دارد. این شال با اینکه ظاهر ضخیمی دارد، اما از نظر جنس فوق العاده نرم و لطیف است و وزن بسیار سبکی دارد که به راحتی در استایل خود می‌توانید استفاده کنید. شال موهر روی سر ایستایی بسیار خوبی دارد و لیز نمی‌خورد که این خود مزیتی مهم است، این شال زیبا و گرم در تنوع طرح و مدل زیادی به همراه رنگ‌بندی و قیمت‌های مختلف در سطح بازار موجود است که هر فرد طبق سلیقه خود می‌تواند نمونه مناسب را خریداری کند.

پارچه جنس موهر

جنس موهر به الیافی گفته می‌شود که از پشم گوسفند و بز آنقره، گوسفند مرینو و خرگوش آنقره به دست آمده است. این الیاف به صورت کلی بین ۱۳ الی ۲۲ سانتی متر طول و ۵۰ الی ۶۰ سانتی قطر دارند و هر یک از الیاف با توجه به نوع و شرایط محیطی خود دارای خواص و ویژگی‌های مختص به خود هستند. توجه داشته باشید هر چه قطر الیاف موهر کمتر باشد، پارچه دارای جنس نرم‌تر و لطیف‌تری خواهد بود و کیفیت بهتری خواهد داشت. از پارچه موهر به واسطه کیفیت و دوام بسیار خوبی که دارد، نه تنها برای دوخت انواع شال و روسری استفاده می‌شود بلکه برای دوخت پوشاک زمستانی دیگر مانند ژاکت، بافت، کلاه و… نیز کاربرد دارد.
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟2

خرید شال موهر مناسب چه فصلی است؟

انتخاب لباس مناسب برای فصول مختلف سال اهمیت بسیار زیادی در جذابیت و شیک بودن استایل هر فرد دارد از همین جهت برای هر فصل از سال باید پوشاک مناسب همان فصل را در استایل‌های خود به کار ببرید. با ورود به فصل پاییز کم کم با سرد شدن تدریجی هوا رو به رو می‌شویم که تا اوایل فصل بهار این سرما وجود دارد، پس باید پوشاک مناسب این دو فصل سرد را خریداری کنید.
یکی از لباس‌های پاییزی و زمستانی برای خانم‌ها و دختران شال موهر است که نوعی سرپوش برای محافظت از سر و گردن محسوب می‌شود. شال موهر جنس ضخیم و گرمی دارد که برای فصول سرد سال جزو بهترین گزینه‌ها است تا سرما را به حداقل برسانید. این شال زیبا و گرم دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است که مناسب با استایل پاییزی و زمستانی خود می‌توانید بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید. شال موهر به واسطه بافت ضخیم و الیاف گرمی که دارد، بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان است و برای فصل بهار و تابستان که هوا به شدت گرم و داغ است، پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا بافت آن نه تنها سبب خنک شدن بدن نمی‌شود بلکه گرما را نیز افزایش می‌دهد.

نحوه ست کردن شال موهر

برای داشتن استایل جذاب و شیک با شال موهر باید نحوه ست کردن شال را با سایر پوشاک استایل خود بدانید. شال مهم‌ترین پوشاک برای خانم‌ها است؛ زیرا نزدیک‌ترین لباس به صورت است و زیبایی آن در زیبایی صورت و در نهایت استایل نقش مهمی دارد. شال موهر دارای تنوع مدل و طرح زیادی است. ما در این بخش چند ایده جذاب و کاربردی برای ست کردن شال موهر با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها را ارائه می‌دهیم.
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟3

1- ایده جذاب ست کردن شال موهر طرحدار

اگر علاقه‌مند به شال‌های موهر طرحدار هستید، باید به رنگ و طرح لباس‌های خود به ویژه مانتو دقت داشته باشید که مکمل با متضاد یکدیگر باشند.

• ست کردن شال موهر با طرح مانتو و کیف و کفش

برای داشتن استایل فوق العاده شیک با شال طرحدار موهر می‌توانید طرح مانتو و شال را با یکدیگر ست کنید، دقت داشته باشید رنگ زمینه مانتو را با شال ست نکنید؛ زیرا استایل شما شلوغ خواهد شد. به عنوان مثال اگر شال شما دارای رنگ زرشکی است، می‌توانید مانتویی را انتخاب کنید که رنگ زمینه آن سفید و طرح‌های آن رنگ زرشکی باشد. برای کامل کردن استایل خود نیز می‌توانید رنگ کیف و کفش را با رنگ و طرح شال هماهنگ کنید.

• ست کردن شال موهر با کیف و کفش

اگر می‌خواهید شال موهر را برای استایل‌های رسمی به کار ببرید و رنگ مانتو و شلوار شما یکی است، می‌توانید شال را با کیف و کفش خود ست کنید تا استایل منحصر به فردی در جمع داشته باشید. به عنوان مثال اگر رنگ مانتو و شلوار شما مشکی است، می‌توانید شال طرحدار موهر به رنگ سفید را با کیف و کفش سفید ست کنید.

2- ایده خلاقانه ست کردن شال موهر ساده

شال موهر ساده جزو جذاب‌ترین آیتم‌ها برای استایل‌های خاص پاییزی و زمستانی است که به راحتی می‌توان آن با لباس‌ها ست کرد.

• ست کردن شال موهر ساده با شلوار و کیف و کفش

برای داشتن استایل رسمی جذاب با شال موهر در پاییز و زمستان می‌توانید رنگ شال خود را با رنگ شلوار و کیف و کفش خود ست کنید، اما بهتر است رنگ مانتو را متضاد با این رنگ‌ها انتخاب کنید تا جلوه‌ای خاص داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانید رنگ شال، کیف و کفش خود را سبز یا کرم و رنگ مانتو را سفید انتخاب کنید که ارتباط رنگی جذابی با یکدیگر برقرار می‌کنند.

• ست کردن شال موهر ساده با ست بافت و شلوار

اگر جزو افراد علاقه‌مند به بلوز شلوارهای بافت در زمستان هستید، شما جزو خانم‌های شیک پسندی هستید که همیشه استایل جذاب و ترندی خواهید داشت. شال موهر به همراه ست بافت بلوز و شلوار فوق العاده قشنگ است و می‌توانید رنگ شال خود را مکمل یا متضاد بافت انتخاب کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید.

انواع استایل با شال موهر

شال موهر با طراحی خاص خود و تنوع رنگ‌بندی زیادی که دارد، مناسب تمامی سلیقه‌ها و استایل‌های متفاوت است و مختص استایل خاصی نیست. این شال را برای ست کردن استایل رسمی، استایل اسپرت و… مناسب است که در ادامه بیشتر آشنا می‌شویم.

◘ استایل رسمی با شال موهر

اگر شاغل هستید و برای محل کار استایل رسمی دارید، شال موهر کامل کننده استایل شما است، برای استایل‌های رسمی می‌توانید انواع شال موهر با رنگ‌های خنثی مانند کرم، طوسی و مشکی را انتخاب کنید تا علاوه بر استایل رسمی ظاهری شیک داشته باشد.

◘ استایل اسپرت با شال موهر

امروزه استایل اسپرت ترندترین سبک استایل است و طرفداران پروپاقرص خود را دارد. شما نیز اگر طرفدار استایل اسپرت هستید، از شال موهر ساده و طرحدار غافل نشوید. شما می‌توانید این شال زیبا را به عنوان شال دور گردن در استایل‌های خود به کار ببرید تا ظاهری بدون نقص داشته باشید.

◘ استایل مدرن

مدرن و شیک بودن از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها است. برای داشتن استایل مدرن انتخاب شال موهر به شما کمک زیادی خواهد کرد؛ زیرا این شال جزو جدیدترین مدل‌های شال بازار است که برای تمامی سبک از استایل‌ها به ویژه مدرن و کلاسیک انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
شال موهر مناسب چه نوع استایلی است؟4

خصوصیات شال موهر

جالب است بدانید طی چند سال اخیر تاکنون شال موهر از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های شال در بازار قرار گرفته است، اما دلیل محبوبیت این شال چیست؟ دلیل محبوبیت شال موهر داشتن ویژگی‌ها و خصوصیات عالی در جنس و کیفیت است که در این بخش بیان می‌کنیم.
• این شال زیبا دارای حالت پفی و کرکی است که سرما را جذب خود نمی‌کند و در نهایت موجب گرم شدن سر و گردن در فصل‌های سرد سال می‌شود.
• این شال به واسطه اینکه از الیاف موهر تولید شده دارای خاصیت رنگ‌پذیری بالایی است و در نتیجه تنوع رنگ‌بندی بسیار زیادی برای استایل‌های مختلف دارد.
• کیفیت جنس پارچه شال موهر تضمین شده است و نه تنها در اثر شست و شو دچار تغییر رنگ یا تغییر سایز نمی‌شود، بلکه همیشه رنگ خود را حفظ می‌کند و مانند روز اول است. از این رو برای مدت زمان طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.
• دیگر خصوصیت مهم این شال زیبا خاصیت کشسانی بالا است که موجب طول عمر ماندگار شال می‌شود.
• در برابر چین و چروک مقاومت خوبی دارد، به صورتی که احتمال چروک شدن آن صفر است.
• شال موهر دارای بافت بسیار نرم و لطیفی است که گردن و گوش‌ها را اذیت نمی‌کند.
• این محصول وزن بسیار سبکی دارد و روی سر احساس نمی‌شود، یعنی دست و پا گیر شما نخواهد بود. همچنین ایستایی خوبی دارد و سر نمی‌خورد.

نحوه شست و شوی شال موهر

شال موهر به واسطه اینکه از الیاف و پشم طبیعی تهیه شده است، برای حفظ کیفیت و استحکام خود باید به درستی نگهداری شود. یکی از مهم‌ترین اصول نگهداری شال موهر نحوه صحیح شست و شوی آن است. برای شستن شال موهر باید از مواد شوینده معمولی و ضعیف استفاده کنید تا به تار و پود پارچه شال آسیب نرسد. همچنین توصیه می‌کنیم شال موهر را به وسیله دست در درجه آب متوسط با شوینده مناسب بشویید. باید آن را با آب سرد آبکشی کرده و در محیط آزاد روی بند پهن کنید تا خشک شود. توجه داشته باشید از شوینده‌های قوی برای شست و شو شال موهر تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید.

چگونگی تشخیص مرغوب بودن شال موهر

برای خرید شال موهر با کیفیت و چگونگی تشخیص مرغوب بودن شال موهر در زمان انتخاب باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا نمونه اصل را تشخیص دهید و خریدی رضایت بخش تجربه کنید. اولین نکته توجه به حالت پارچه شال است، پارچه موهر اصل بافت پفی و کرکی دارد، اما نمونه‌های تقلبی این بافت را ندارند. همچنین با توجه به جنس پارچه، اگر با سوزاندن یک تار از آن بوی کز به مشامتان رسید نشان از اصل و مرغوب بودن پارچه موهر است.

نکات مهم در خرید شال موهر

• یکی از نکات مهم در زمان خرید توجه به بافت شال است که هیچ گونه ایرادی مانند نخ کش شدن، جابه جایی رنگ یا چاپ، لکه و… نداشته باشد. در واقع شالی که انتخاب می‌کنید باید بافت و رنگ آن صاف و یکدست باشد.
• نکته سوم توجه به رنگ و طرح شال است که مناسب رنگ و فرم صورت شما باشد و همچنین با رنگ و طرح دیگر لباس‌های شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید به راحتی ست کنید.
• آخرین نکته خرید از فروشگاهی معتبر است که شال با کیفیت را با قیمت منصفانه در اختیار شما قرار دهد.

قیمت شال موهر

قیمت شال موهر مانند دیگر لباس‌ها در بازار فروش ثابت نیست و با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین و مشخص می‌شود که عبارتند از:
• یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت قواره شال است و بدون شک شال‌هایی که قواره‌های بزرگ‌تری دارند، قیمت گرانتری نیز خواهند داشت.
• کیفیت و مدل شال موهر از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت هستند و مسلما کیفیت‌های بهتر و مدل‌های جذاب‌تر قیمت بالاتری دارند.
حتما سفارش میدیم❤😎
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا