سایت مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,426
امتیازها
113
مدال ها
6
نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران منتشر شد. داوطلبان می‌توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه مشاهده نتایج شده و جواب پذیرش خود را دریافت نمایند.
آدرس سایت مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی
پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی پانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی دکتری عمومی رشته پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به سایت https://exam.tums.ac.ir از نتیجه نهایی آزمون خود مطلع شوند.

صفحه نخست سایت
اخبار روز ایران و جهان
آموزش هنرهای دستی
مسائل زناشویی و جنسی
آموزش آشپزی آسان
خانه و خانواده
پزشکی و سلامت
دنیای مد و فشن
آرایش و زیبایی
مطالب سرگرمی
تماس با ما
سفارش تبلیغات و رپرتاژ آگهی
صفحه نخستفال حافظمطالب جدیدفال روزانه

دنبال چی هستی!؟ اینجا بنویس
صفحه نخست » اخبار » اخبار عمومی »جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: 21:24 - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸دسته : اخبار عمومیکد خبر : 236173خبرنگار : 50001
سایت مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
به گزارش تصویر زندگی؛ نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران منتشر شد. داوطلبان می‌توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه مشاهده نتایج شده و جواب پذیرش خود را دریافت نمایند.


آدرس سایت مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی
پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی پانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی دکتری عمومی رشته پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به سایت https://exam.tums.ac.ir از نتیجه نهایی آزمون خود مطلع شوند.

تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی
تاریخ ثبت نام اینترنتی و حضوری پذیرفته شدگان در دانشگاه از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع رسانی خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله فرصتی را برای علاقه مندان به رشته پزشکی فراهم می کند تا بتوانند شانس خود را برای قبولی در این رشته امتحان کنند. داوطلبان فارغ التحصیل گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی مجاز به شرکت در ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی هستند.

کلیه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته رشته های زیر گروه ریاضی و تجربی می توانند با داشتن شرایط خاصی که توسط معاونت علوم پزشکی منتشر می شود، پس از اخذ مدرک کارشناسی خود و مطالعه منابع لیسانس به پزشکی در آزمون پزشکی از کارشناسی شرکت کرده و از این طریق وارد رشته پزشکی شوند.
شرایط ورود به دوره لیسانس به پزشکی
برخورداری از شرایط عمومی تحصیل رایگان.
دانش آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته کلیه رشته های گروه علوم پزشکی و گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی.
دارا بودن حداکثر ۲۵ سال سن در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، در مورد کسانی که دارای کارت پایان خدمت باشند مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن آنان اضافه می گردد. هم چنین کسانی که دوره طرح خود را گذرانده باشند زمان دوره طرح نیز به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از نظر نظام وظیفه (در مورد آقایان). کسانی که خدمت نظام وظیفه آنان حداکثر تا قبل از شروع نیمسال سال تحصیلی بعد از آزمون به اتمام می رسد می توانند به صورت مشروط در آزمون شرط کنند. مثلا فرضا آزمون قرار است اسفند ۱۴۰۰ برگزار شود، اگر خدمت سربازی اقایان تا ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ تمام شود می توانند در آزمون شرکت کنند. بدیهی است که در صورتی که پذیرفته شدگان در آزمون تا زمان ثبت نام کارت پایان خدمت دریافت نکرده باشند، قبولی آنان لغو خواهد شد. دانشگاه هیچ مسئولیتی در مورد مکاتبه با سازمان نظام وظیفه و اخذ مجوز یا مهلت ندارد.
دانشجویان سال آخر کارشناسی مجاز به شرکت در آزمون پزشکی از مقطع لیسانس بوده و می بایست گواهی اشتغال به تحصیل در سال آخر را ارائه نمایند.
براساس بخشنامه جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا، ادامه تحصیل مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در مقطع دکتری پیوسته پزشکی بلامانع بوده و می توانند از معافیت تحصیلی استفاده نماید.
 
بالا