زمانِ خرید کیف دستی ب چ نکاتی توجه کنیم؟

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6
F271597b291f6b227219ee57b0d4862f

کیف دستی چرم زنانه یکی از مهم‌ترین مکمل‌‎های استایل بانوان می‌‏باشد؛ انتخاب مناسب این بخش تاثیرات بسیاری را بر زیبایی و جذابیت استایل می‌‏گذارد. کیف مناسب، در پوشاندن عیوب اندام شما بسیار کارآمد می‎باشد و ظاهر متناسبی را به ارمغان می‌‏آورد. با در نظر گرفتن این دلایل در انتخاب مناسب آن با توجه به فرم اندام، قد و سن انتخابی مناسب داشته باشید.

اگر به دنبال محصولی هستید که به راحتی با تمامی استایل‏‌های روزانه شما هماهنگی ایجاد کند و برای استفاده روزمره گزینه مناسبی باشد، از کیف دستی‌‏هایی با رنگ خنثی بهره ببرید. اکثر بانوان به دنبال استایل‏‌های روزانه با رنگ تیره هستند که بهتر است برای هارمونی مناسب، از نمونه‏‌های رنگی کیف‌دستی استفاده کنند. اگر قد بلندی دارید، به شما تبریک می‌‏گویم، هر طرح و شکلی را که دوست دارید به راحتی بخرید. در مقابل خانم‌‏های ریز‌اندام باید توجه داشته باشند که از نمونه‏‌هایی که سایز بزرگ دارند دوری کنند؛ این کیف‌‏ها هارمونی مناسبی ایجاد نمی‌‏کنند.

۱- توجه به فیزیک بدنی

هر فردی با اندام خاص خود، با توجه به تعدد طرح و نقش به راحتی کیف مناسب خود را پیدا می‌‏کند. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم بانوان قد بلند می‌توانند بدون هرگونه محدودیت از مدل‏‌های متنوع استفاده کنند.

بانوان ریز‌اندام به این نکته توجه داشته باشند که با خرید کیف بزرگ، استایل نامناسبی را خواهند داشت و باید به‌ شدت از این نمونه‌‏ها دوری کنند. به‌ طور کلی نکته‌‏ای که در این مورد باید همیشه توجه داشته باشید این است که بند کیف‌ دستی شما نباید از لگن پایین‌‏تر باشد تا جذابیت پوشش شما افزایش یابد.

برای خانم‌‏های قد بلند کیف‌‏های مدل کوله‌ پشتی و پستچی و برای افراد ریز‌اندام کیف‌‏های کوچک و رودوشی بهترین گزینه‏‌ها برای خرید می‎‌باشند.

افرادی که اندام گلابی شکل دارند بهتر است از نمونه‌‏هایی که حواس بیننده را به سمت بالاتنه جلب می‌‏کند بیشتر بهره ببرند؛ سایز متوسط و با ترکیب رنگ شاد همراه با بند کوچک بهترین مورد برای این افراد می‌‏باشد.

اگر بالاتنه درشت و شانه‌های عریضی دارید کیف‌های دوشی، مدل کیف پستچی یا هر کیفی با دسته یا بند بلند برای شما مناسب است و بدترین نمونه انتخاب کیف‌های کوچک با دسته‌های کوتاه می‌باشد.

۲- سن خود را درنظر بگیرید

برای زیبایی بیشتر استایل خود باید متناسب با سن و سال خود خرید کنید؛ استفاده از مواردی که متناسب با سن و سال شما نباشد، زیبایی را از شما دور کرده و اثر متضادی را برای شما به همراه دارد. دختران نوجوان کیف‌‏های بزرگ و رنگ شاد را بیشتر می‎پسندند، زیرا وسایل بیشتری را هر روز جابجا می‌‏کنند. اما خانم‎‌های میانسال کیف‌های متوسط و کوچک را به سایر مدل‌ها ترجیح می‌دهند، چرا که با شرایط فیزیکی آنها سازگار‌تر هستند. بانوان شاغل و مادران نیز با توجه به حمل وسایل روزانه زیاد می‌بایست از کیف‌‏های بزرگ و دوشی بهره ببرند.

۳- خرید کیف دستی زنانه با توجه به موقعیت

خانم‌های شاغل کیفی را بخرید که علاوه بر اینکه فضای کافی برای حمل لوازم مورد نیاز‌تان داشته باشد، ظاهری زیبا برای جلسات و مکان‎های رسمی به شما ببخشد. اما برای یک روز عادی و یک مهمانی دوستانه، مهم‌ترین ملاک در زمان خرید، راحتی و اندازه مناسب برای وسایل مورد نیاز است.

کیف‌دستی مجلسی زنانه، کیفی به اندازه کوچک با طراحی مناسب و مجلسی را بخرید تا راحتی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر به دنبال تنوع نیستید، دوام و کیفیت برای شما ملاک مهم‌تری است. نمونه‏‌های دستی بند‌دار مناسب برای هر موقعیت و شرایط می‌‏باشند و پاسخگوی نیاز‌های شما خواهند بود.

خرید کیف‌دستی با جنس مرغوب و دارای ظاهری شیک، زیبایی بیشتری به استایل شما می‌بخشد.

این امر توجه اطرافیان را به استایل شما جلب می‌‏کند. در زمان خرید توجه به نیاز‌ها مهم‌ترین فاکتور می‌باشد. به دنبال کیف‌های ارزان قیمت و مطابق مد نروید، زیرا این نمونه کیف‌دستی‌ها در کمترین زمان ظاهر خود را از دست می‌‏دهند و کارایی مناسبی ندارند. سعی کنید از نمونه‌‎هایی در بازار استفاده کنید که با رنگ خاص خود، مطابق با استایل روزانه شما باشند

تنوع کیف‌ های دستی زنانه بسیار زیاد است که این امر داشتن راهنمای مناسب را پررنگ‎تر می‌‏کند. اگر فردی پرمشغله هستید، کیف چندمنظوره به خوبی جوابگوی نیاز شما خواهد بود. چنانچه آزاد بودن دست‌هایتان اهمیت دارد، کیف‌ دستی زنانه بند‌دار بهترین گزینه انتخابی برای شما می‌‏باشد. انطباق رنگ بین کیف و کفش نیز از جمله نکات مهم برای خرید مناسب بوده که باید رعایت شود.
 
  • بوس چشمکی
واکنش‌ها[ی پسندها]: sahar♡
بالا