رژیم ماچا نی نی سایت 🔴 تجربه شخصی

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,971
پسندها
22,848
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot
رژیم ماچا نی نی سایت 🔴 تجربه شخصی

رژیم ماچا وام گرفته شده از چای ماچا است که نوعی پودر سبز رنگ است که از چای سبز تهیه می شود و در کشور ژاپن به عنوان یک نوشیدنی محبوب و سنتی شناخته می‌شود. این چای حاوی خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضدسرطان، ضدالتهاب، ضدقند و ضدچروک است و به عملکرد و سلامتی قلب، کبد، پوست و سیستم گوارش کمک می‌کند. همچنین ، چای ماچا به جهت لاغری و چربی سوزی نیز بسیار مفید است و در انواعی از رژیم‌های غذایی پیشنهاد می‌شود.

کارایی چای ماچا برای لاغری چگونه است؟
  • چای ماچا حاوی کالری کم است و هر گرم آن تقریبا تنها ۳ کالری دارد. به همین دلیل با نوشیدن این چای، کالری اضافی در بدن ذخیره نمی‌شود.
  • چای ماچا دارای کافئین است که به افزایش سطح انرژی، هوش و قوای حافظه کمک می‌کند و سبب می‌شود شما بتوانید فعالیت بدنی بیشتر و بهتری داشته باشید.
  • چای ماچا دارای کاتچین‌های قوی است که به تقویت متابولیسم ، حل شدن تری‌گلسیرید (چربی خون) و حذف چربی‌های اضافه از بدن کمک می‌کند.
  • چای ماچا احساس گرسنگی را کم می‌کند و باعث اشباع زودرس شما می‌شود. همین طور به تعادل سطح قند خون کمک می‌کند و خطر خوردن غذاهای شیرین را کم می‌کند.
پس اگر دوست دارید وزن خود را کاهش دهید، می‌توانید چای ماچا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و از مزیت های فوق‌العاده آن برای لاغری و چربی سوزی بهره ببرید. شایان ذکر است نبایستی فراموش نکنید که مصرف این چای به تنهایی سبب کاهش وزن نیست و بایستی در کنار آن رژیم غذایی مناسب و متعادل و ورزش مداوم را نیز رعایت کنید. همچنین مصرف بیش از اندازه ماچا ممکن است عوارض جانبی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

این مطلب را حتما بخوانید :رژیم کتوژنیک _ رژیم لاغری سریع

رژیم ماچا و لاغری شکم​

شکم و پهلو از قسمت های حساس بدن هستند که چربی‌های اضافه را در خود انباشته می‌کنند. جهت لاغری شکم و پهلو، نیاز به تغییر سبک زندگی، تغذیه درست و مناسب و ورزش مداوم دارید. بعضی اوقات ممکن است نیاز به یک رژیم لاغری فوری داشته باشید که بتوانید در زمان کوتاه، حجم شکم و پهلو را کاهش دهید. در این مواقع ، مصرف چای ماچا می‌تواند به شما کمک کند.

چای ماچا یک گونه چای سبز پودری است که از پرورش و به عمل آوری ویژه برگ‌های گیاه کاملیا سیننسیس به دست می‌آید. این چای سنتی و محبوب در کشور ژاپن است و دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدسرطان، ضدالتهاب، ضدقند، ضدچروک، افزایش دهنده انرژی و سوخت و ساز بدن است. این چای را می‌توان به صورت گرم یا سرد، خالص یا با اضافه نمودن شیر، شکر، عسل، وانیل و غیره نوشید.

قرص زنوور برای لاغری موثره ؟ نی نی سایت

لاغری با رژیم ماچا
برای لاغری شکم با رژیم ماچا، باید به موارد زیر دقت کنید:
  • هر روز صبح پیش از صبحانه، ١ لیوان چای ماچای خالص بخورید. این کار سبب افزایش متابولیسم بدن و سرعت بخشیدن به فرآیند لاغر شدن خواهد شد.
  • در طول روز حدود ٢ تا ٣ لیوان دیگر از چای ماچای خالص یا با مخلوط کردن با شیر نات بخورید. توجه داشته باشید که نبایستی بعد از ساعت ۶ عصر از این چای استفاده کنید زیرا حاوی کافئین است و ممکن است خواب شما را مختل کند.
  • در طی روز از غذاهای پرکالری، چرب، شیرین و نمکی دوری کنید کنید. به جای آن از میوه‌ها، سبزیجات، گوشت‌های لاغر، تخم مرغ، ماهی، مغزها، دانه‌ها و آجیل‌های خشک استفاده کنید. سعی کنید غذاهاها را بخارپز یا کباب کنید و از مصرف سس‌ها و روغن‌های اضافه دوری کنید.
  • روزانه دست کم ٨ لیوان آب بخورید. آب به تصفیه بدن از سموم و حفظ تعادل الکترولیتی کمک می‌کند. همین طور باعث احساس سیری و کاهش اشتها می‌شود.
  • ٣٠ دقیقه ورزش روزانه داشته باشید . ورزش به سوخت و ساز چربی‌های اضافی، تقویت کننده عضلات، بهتر شدن گردش خون و افزایش اندورفین (هورمون خوشحالی) کمک می‌کند. تلاش کنید ورزش‌های متنوع و مناسب برای ناحیه شکم و پهلو را انجام دهید. به طور مثال می‌توانید از پرس سینه، شنا، دوچرخه سواری، پلاتس، یوگا، هولاهوپ و غیره استفاده کنید.
این مطلب شاید برای شما مفید باشد: بهترین موقع خوردن قرص متفورمین برای لاغری نی نی سایت

با انجام این نکات و مصرف مداوم چای ماچا، می‌توانید در ١٠ روز حجم شکم و پهلو را به طور چشمگیری کاهش دهید. البته باید توجه داشت که هر شخص بسته به شرایطی که دارد نتایج متفاوتی را مشاهده می کند. برای دستیابی به نتایج دلخواه ، توصیه می‌شود که با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.
 
بالا