بدانید دکوراسیون مینیمال خانه چیه

  • نویسنده موضوع Nazbanoo
  • تاریخ شروع
Nazbanoo

Nazbanoo

کاربر شهروند
Female
تاریخ ثبت‌نام
1/10/22
نوشته‌ها
1,134
پسندها
1,978
امتیازها
113
مدال ها
4
جنسیت
طراحی مینیمال منزل
در این مطلب می‌خواهیم از فضا سازی خانه حرف بزنیم از،طراحی و چیدمان کنترل شده فضای داخلی خانه با ما همراه باشید با توضیح دکوراسیون مینیمال

ویژگی‌های سبک دکوراسیون مینیمال


طراحی مینیمال
ویژگی های سبک دکوراسیون مینیمال در طراحی خانه ها | توکامگ


معنای معماری و سبک دکوراسیون مینیمال

زمانی که قصد داریم میزان حجم غذای خود را به هر دلیلی کم و کنترل کنیم، از رژیم غذایی استفاده می‌کنیم؛ در حقیقت رژیم غذایی نام این پروسه برای کنترل غذا است. هنگامی که در رژیم هستید، میزان تغذیه خود را محدود می‌کنید و تغذیه را بر اساس حد نیاز بدن خود نتظیم می‌کنید؛ نه کمتر و نه بیشتر. در حقیقت واژه مینیمالیسم و معماری و طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال، به نوعی رژیم در هنر معماری اطلاق می‌شود. معماری مینیمالیستی بر محدودیت استفاده از عناصر برای دستیابی به بیشترین مزایا و فواید تکیه دارد.

ویژگی های سبک دکوراسیون مینیمال


طرفداران معماری مینیمالیستی مانند تادائو آندو، آلبرتو بائسا و جان پاوسون تلاش کردند تا از محدود کردن و به حداقل رساندن عناصر استفاده کنند تا ماهیت اصلی معماری را نمایان و برجسته کنند. معماران مینیمالیست ارزش زیادی برای فضای فراخ، پاکیزه و ساده قائل هستند. از نظر آن‌ها همه چیزهایی که کاربرد ندارند باید حذف شوند و تنها چندین عنصر ضروری و اصلی باید باقی بمانند تا بتوان از حداکثر فضای موجود نهایت بهره را برد. از عبارت‌های “حداقل گرایی” و “ساده گرایی” نیز برای اشاره به سبک مینیمال استفاده می‌شود. هدف اصلی این سبک استفاده از حداقل عناصر برای مبارزه با مصرف گرایی و تجمل گرایی است.
 

موضوعات مشابه

بالا