دعای نور کامل با معنی برای حاجت و شفای مریض + صوت

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,041
پسندها
22,654
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot
در بخش مذهبی سایت وطن وی، با مقاله ای پیرامون دعای نور در خدمت شما دوستان عزیز هستیم، لطفا با ما همراه باشید.
فضلیت های دعای نور حضرت زهرا سلام الله علیها

صاحب کتاب «مهج الدعوات» شیخ سید ابن طاووس در کتاب خود روایتی آورده است که سلمان فارسی آن را نقل کرده است. در پایان روایت موضوعی بیان شده است با این محتوا: زهرا سلام الله علیها دعایی به من آموخت که این دعا را از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرا گرفته بودند.
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هر روز هنگام صبح و شام دعا رو می خوانند و من فرمودند :دايماً این دعا را بخوان اگر می خواهی که ابداً در زندگی دچار تب نشوی.
سلمان فارسی نقل فرمودند : پس از فرا گرفتن آن دعای نور به بسیاری از مردم و مکه و مدینه که جمعیتی بالغ بر ١٠٠٠ نفر که در گیر تب بودند دعا را آموزش دادم به خواست خداوند همگی شفا یافتند

◾متن عربی دعای نور

بِسْمِ اللّهِ النُّورِ بِسْمِ اللّهِ نُورِ النُّورِ بِسْمِ اللّهِ نُورٌ عَلى نُورٍ بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ بِسْمِ اللّهِ الَّذى خَلَقَ النُّورَ مِنْ النُّورِ اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ وَاَنْزَلَ النُّورَ عَلىَ الطُّورِ فى كِتابٍ مَسْطُورٍ فى رَقٍّ مَنْشُورٍ بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ عَلى نَبِيٍ مَحْبُورٍ اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ وَعَلَى السَّرّاَّءِ وَالضَّرّاَّءِ مَشْكُورٌ وَصَلَّى اللّهُ عَلى سَيِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرينَ.

◾ترجمه فارسی دعای نور

به‌نام خدای نور، به‌نام خدای نور نور، به‌نام خدای نور بر نور، به‌نام خدایی که تدبیرگر امور است، به‌نام خدایی که نور را از نور آفرید، و سپاس خدایی را که نور را از نور آفرید، و نور را در کوه طور فروفرستاد در کتابی برنوشته، در ورق‌های گشوده، با اندازه‌های درخور، بر پیامبری آراسته، سپاس خدای را که به عزّت یاد شود، و به عظمت مشهور است، و بر شادی و بدحالی سپاس‌گزاری شود، درود خدا بر آقای ما محمّد و خاندان پاکش.

فواید دعای نور (خواص دعای نور) :
• عزیز شدن نزد دیگران
• گشایش در کارها و گرفتاری‌ها با خواندن دعای نور
• دعای نور برای ایمن شدن از شر بلایا و شیاطین
• دعای نور برای عزیز شدن در روز قیامت
• دعای نور برای بازگشت مسافر
• دعای نور برای برکت منزل
• دعای نور برای تب
• دعای نور برای شفای مریض
• دعای نور برای حاجت

دانلود دعای نور صوتی ، دعای نور حضرت علی ، دعای عظیم الشان نور ، متن دعای نور، دعای نور حضرت زهرا ، دعای نور برای تب
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا