تابان

تابان

کاربر فعال
Ms
تاریخ ثبت‌نام
23/10/23
نوشته‌ها
1,107
پسندها
349
امتیازها
83
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
InShot   copy 768x1065 copy 768x1065

دعای مقاتل بن سلیمان را چگونه بخوانیم

دعای مقاتل بن سلیمان یکی از دعاهای مجرب می‌باشد که برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات خوانده می‌شود. همانطور که گفته شد دعای مقاتل بن سلیمان بایست 100 مرتبه خوانده شود ،البته می توانید این 100 مرتبه را به دنبال هم یا با فاصله ای بین آنها بخوانید.

برای بهرمنده از مطلب زیر بر روی جمله کلیک کنید : لیست کامل تمام دعاها و ذکرها برای گشایش کار و رفع مشکلات

دعای مقاتل بن سلیمان برای کسب ثروت

خواندن دعای سریع الاجابه مقاتل بن سلیمان می تواند به ادا کردن هر حاجتی از جمله ثروت و افزایش رزق و روزی کمک کند.

دعای مقاتل بن سلیمان برای ازدواج

از آنجایی که دعای مقاتل بن سلیمان برای هر حاجتی بسیار مجرب است پس خواندن آن می تواند موجب بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران مجرد شود.

دعای مقاتل بن سلیمان برای خرید خانه

اگر به دنبال دعایی برای خرید خانه هستید می توانید دعای مقاتل بن سلیمان را بعد از نیت کردن 100 مرتبه بخوانید.

برای بهرمندی از مطلب زیر بر روی جمله کلیک کنید: دعای چهل کلید برای حل تمام مشکلات و گرفتن حاجات

دعای مقاتل بن سلیمان برای حاجت گرفتن و گره گشایی

شیخ کفعمی در کتاب «بلدالامین» از حضرت زین‌العابدین (علیه‌السلام) دعایی را نقل کرده و فرمودند: این دعا به نقل از مقاتل بن سلیمان است و او گفته: هرکس 100 مرتبه این دعا را بخواند و حاجت بخواهد و بعد اگر دعایش مستجاب نشود به مقاتل لعنت فرستد. لازم به ذکر است که دعای مقاتل بن سلیمان به عنوان دعای سریع الاجابه شناخته شده است.

فواید دعای مقاتل بن سلیمان برای بازگشت معشوق

اگر به دنبال بازگشت معشوق تان هستید و نمی دانید که چطور باید این کار را انجام دهید پیشنهاد می کنیم حتما دعای مقاتل بن سلیمان را بخوانید تا به حاجت خود برسید.

إِلٰهِى كَيْفَ أَدْعُوكَ وَأَنَا أَنَا ؟ وَكَيْفَ أَقْطَعُ رَجائِى مِنْكَ وَأَنْتَ أَنْتَ ؟ إِلٰهِى إِذا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِى، فَمَنْ ذَا الَّذِى أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِى ؟ إِلٰهِى إِذا لَمْ أَدْعُوكَ فَتَسْتَجِيبَ لِى، فَمَنْ ذَا الَّذِى أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِى ؟ إِلٰهِى إِذا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِى، فَمَنْ ذَا الَّذِى أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِى ؟

إِلٰهِى فَكَما فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسىٰ عَلَيْهِ السَّلامُ وَنَجَّيْتَهُ، أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّىَ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ وَأَنْ تُنَجِّيَنِى مِمَّا أَنَا فِيهِ وَتُفَرِّجَ عَنِّى فَرَجاً عاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ، بِفَضْلِكَ وَرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

ترجمه دعای مقاتل بن سلیمان
معبود من چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟ خدایا! آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنی پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا! آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی، پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟ خدایا! آنگاه که به‌سوی تو زاری نکنم تا به من مهرآوری، پس کیست که به‌ سوی او زاری کنم تا به من مهر آورد،

خدایا! چنان‌که دریا را برای موسی (درود خدا بر او) شکافتی و نجاتش دادی، از تو می‌خواهم بر محمّد و خاندانش درود فرستی و از آنچه در آن گرفتارم مرا رهایی بخشی و بر من گشایش دهی گشایشی فوری نه دیر وقت، به فضل و مهربانی‌ات، ای مهربان‌ترین مهربانان...
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بنده خدای مهربان

بنده خدای مهربان

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
30/6/23
نوشته‌ها
291
پسندها
263
امتیازها
63
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
خوندم جواب نداد اون دنیا بهش میگم
 
یلدا

یلدا

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
11/10/23
نوشته‌ها
323
پسندها
522
امتیازها
93
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩
بنده خدای مهربان

بنده خدای مهربان

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
30/6/23
نوشته‌ها
291
پسندها
263
امتیازها
63
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
  • گل
واکنش‌ها[ی پسندها]: یلدا
بالا