درمان قطعی منافذ باز پوست صورت 🔴 بهترین کرم برای بستن منافذ باز پوست

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,922
پسندها
22,633
امتیازها
113
مدال ها
6
درمان قطعی منافذ باز پوست صورت 🔴 بهترین کرم برای بستن منافذ باز پوست

برای منافذ باز پوست چی خوبه / درمان منافذ باز پوست دکتر خیراندیش / درمان منافذ باز پوست نی نی سایت / درمان منافذ باز پوست با طب سنتی / درمان خانگی منافذ باز پوست نی نی سایت / درمان منافذ باز پوست در منزل / منافذ باز پوست

درمان منافذ باز پوست


شما نه می توانید از شر منافذ باز خلاص شوید و نه می خواهید این گونه بمانید. با این حال، می توانید ظاهر آنها را کاهش دهید و ظاهر پوست خود را بهبود بخشید. چیزهایی که باید امتحان کنید عبارتند از:

استفاده از دستگاه بخور

یک صورت بخاردار می تواند به پاک کردن منافذ، کوچکتر نشان دادن آنها و ایجاد درخشندگی تازه به پوست شما کمک کند. سعی کنید گیاهان یا روغن‌های ضروری را به بخار آب اضافه کنید تا تجربه شما زیباتر و دلپذیرتر شود.

ماسک های صورت

ماسک هایی که روی پوست خشک می شوند در از بین بردن جوش های سر سیاه موثر هستند و همچنین ممکن است به کاهش ظاهر منافذ باز کمک کنند. سعی کنید چندین نوع را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است. ماسک‌های خوب برای امتحان شامل ماسک‌های خاک رس یا بلغور جو دوسر هستند. ماسک‌های صورت به خارج کردن ناخالصی‌ها از منافذ کمک می‌کنند و آن‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهند.به محصولات موجود در آمازون نگاهی بیندازید .

لایه برداری

لایه برداری پوست به حذف مواردی که منافذ پوست را مسدود می کنند، مانند چربی و مواد زائد کمک می کند. لایه بردارها زمانی بهترین عملکرد را دارند که روزانه یا تقریباً روزانه استفاده شوند. شما می توانید از طیف وسیعی از محصولات لایه بردار، از جمله قابض ها، کرم ها و لوسیون ها انتخاب کنید. برخی از مواردی که باید امتحان کنید عبارتند از:

✔️رتینوئیدها
✔️اسیدهای آلفا هیدروکسی (سیتریک، لاکتیک یا اسید گلیکولیک)
✔️بتا هیدروکسی (اسید سالیسیلیک)

درمان های لیزری

درمان‌های لیزری حرفه‌ای و غیرتهاجمی مانند Laser Genesis، Pixel Perfect و Fraxel Laser که در مطب متخصص پوست انجام می‌شوند. آنها با جوانسازی تولید کلاژن عمل می کنند و ممکن است برای منافذ بزرگ ناشی از پیری یا آسیب خورشید موثر باشند. آنها همچنین ممکن است در کاهش اسکار آکنه موثر باشند.
______________________________________

علت بزرگ به نظر رسیدن منافذ باز چیست؟


دلایل متعددی وجود دارد که منافذ باز به نظر می رسد. آنها عبارتند از:

✔️سطوح بالای تولید روغن (سبوم).
✔️کاهش خاصیت ارتجاعی اطراف منافذ
✔️فولیکول های ضخیم موژنتیک یا وراثت
✔️کاهش تولید کلاژن در پوست، ناشی از افزایش سن
✔️آسیب خورشید یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور
✔️ضخامت مو در صورت
✔️ افزایش سن
✔️هورمون‌ها غدد چربی را تحریک می‌کنند و باعث می‌شوند چربی بیشتری ترشح کنند که می‌تواند منافذ روی بینی، پیشانی و گونه‌ها را بزرگ‌تر کند.

______________________________________
آیا متوجه منافذ به وضوح بزرگ روی پوست خود شده اید؟ اینها چیزی نیست جز منافذ باز که می تواند نتیجه پوست چرب، آکنه، خشکی پوست و پیری باشد. این مقاله به شما نکاتی را در مورد چگونگی کمک به بهبود وضعیت کمک می کند.

منافذ چیست؟ انواع منافذ باز چیست؟ چه چیزی باعث بزرگ شدن منافذ می شود؟ اگر منافذ من همیشه باز هستند، چرا مردم درباره بستن آنها صحبت می کنند؟چگونه می توانید اندازه منافذ خود را کاهش دهید؟

منافذ چیست؟

منافذ حفره‌های ریز روی پوست شما هستند. این منافذ به پوست شما اجازه تنفس می دهد. هر منافذ حاوی یک فولیکول مو و غدد چربی است. این غدد سبوم تولید می کنند که پوست شما را هیدراته و مرطوب نگه می دارد. همچنین مسئول این است. بافت صاف."

انواع منافذ باز چیست؟

1. منافذ O شکل


اینها احتمالاً در منطقه T شما دیده می شوند. آنها گرد شکل هستند. اگر مستعد آکنه هستید یا پوست چرب دارید، این نوع منافذ بزرگ ظاهر می شوند.

2. منافذ U شکل

خشکی پوست علت این نوع منافذ است.

3. منافذ Y شکل

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد. این می تواند به منافذ شما شکل قطره آب بدهد که به منافذ Y شکل نیز معروف است. آنها تمایل دارند روی گونه ها ظاهر شوند.

______________________________________
روش های خانگی طبیعی برای بستن منافذ بزرگ

1. ژل آلوئه ورا


گفته می شود روی موجود در ژل آلوئه به سفت شدن منافذ کمک می کند. این به کاهش ظاهر منافذ بزرگ کمک می کند و بافت پوست شما را صاف می کند. ژل آلوئه ورا همچنین پوست را تمیز می کند و به حذف چربی و آلودگی از منافذ شما کمک می کند.

2. ماسک سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ پوست را سفت می کند و به کوچک شدن منافذ کمک می کند. این باعث می شود منافذ شما کوچکتر به نظر برسند و خیلی برجسته نباشند. استفاده منظم از ماسک سفیده تخم مرغ نیز می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شود.

3. ماسک خاک رس

استفاده از ماسک خاک رس برای سفت کردن منافذ پوست توصیه می شود. التهاب را کاهش می دهد و ظاهر ضایعات را کاهش می دهد. این ماسک ها سبوم لایه های عمیق تر پوست شما را خشک می کنند. این امر منجر به سفت شدن منافذ و پوستی سفت میشود.
______________________________________

بهترین کرم برای بستن منافذ باز پوست (ایرانی و خارجی)


۱- ژل کوچک کننده منافذ پورمینیمایزر گرلن
۲- کرم لایه بردار درماتیپیک
۳- لوسیون مات کننده‌ پوست چرب اسکین کد
۴- کرم از بین برنده منافذ پوستی لکسیون – مدل
Pore.۵- کنسانتره کوچک کننده منافذ پورریفاینر استادرم
۶- ژل درمان کننده سبولوژی لیراکژل کوچک کننده منافذ پورمینیمایزر گرلن
۷.سرم کوچک کننده منافذ ایوروشه – مدل Sebo Vegetal
______________________________________

چند نکته در رابطه با بستن منافذ پوست صورت در منزل


✔️شستشوی صورت و کاهش استفاده از مواد آرایشی در کوچک شدن این منافذ تاثیر دارد، اما نمی تواند یک راهکار بلند مدت باشد.

✔️چربی از دلایل اصلی باز شدن منافذ پوست به همین خاطر تا جای ممکن از مواد آرایشی حاوی چربی که تشدید کننده این معضل هستند استفاده نکنید.

✔️همیشه قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید. خوابیدن با آرایش باعث انسداد منافذ پوستی به دلیل تجمع آرایش، چربیِ محصولات و باکتری می‌شود.

✔️استفاده از ضد آفتاب تا حدود زیادی می تواند از ایجاد منافذ پوستی بزرگ روی صورت جلوگیری کند. پس در استفاده از آن تردید به خود راه ندهید.

✔️لایه برداری که با تکنیک‌ها و دستگاه‌های مختلفی ممکن است انجام شود به بستن این منافذ و بلاک کردن آن‌ها کمک خواهد کرد. با لایه برداری چربی، سلول‌های مرده پوست و ترشحات اضافی دفع می‌شوند.

✔️برای کاهش منافذ، می توانید از ماسک های میوه ای به صورت منظم استفاده کنید.

✔️استفاده از مرطوب کننده نیز در درمان این منافذ موثر است.

✔️تاثیر برخی روغن ها از جمله آلوئه ورا، نارگیل و آرگان در بستن منافذ پوستی اثبات نشده است، اما جای تردیدی وجود ندارد که استفاده از این روغن ها برای روشن شدن پوست صورت موثر است و در نتیجه می توان جهت افزایش سلامت پوست صورت از آنها بهره برد.
 
بالا