درمان سریع گوش درد در طب اسلامی دکتر تبریزیان خیراندیش 🔴+درمان خانگی

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,896
پسندها
22,639
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot

درمان سریع گوش درد در طب اسلامی دکتر تبریزیان خیراندیش 🔴+درمان خانگی

درمان سریع گوش درد در طب اسلامی دکتر تبریزیان

استفاده از روغن فیجن ۲ قطره (روغن سداب (فیجن): شب هنگام دو قطره در گوش بریزید . سنگینی گوش را بهبود می‌بخشد و درد گوش را التیام می دهد. این دارو برای همه مشکلات گوش مفید است.)
استفاده از روغن بنفشه بر پایه کنجد
ریختن ۲ الی ۳ قطره از روغن اسفند در گوش و بینی
استفاده از ترکیبی از روغن کنجد + روغن خردل + پنبه روی گوش (تا ۳ روز بماند) روغن خردل و کنجد: خردل و کنجد را ترکیب کرده و روغن آنها را استخراج کنید و در گوش بریزید . این کار را چهار شب متوالی انجام دهید.
ترکیب روغن بنفشه + – روغن یاسمن
گرم کردن پنیر مانده با شیرزن (پنیر کهنه + شیر زن: پنیر کهنه که تاریخ مصرف آن گذشته را پودر کنید و با شیر زنی که نوزاد پسر دارد ترکیب کنید و در گوشی که دچار عفونت یا درد دارد بریزید تا عفونت و چرک و خون از آن بيرون بیاید. این راهکار درمانی خوبیست و بدترین عفونتهای گوش را بهبود می بخشد .)
داروی شافیه بیست ماه:
روش تهیه شافیه با آب کندر
روش استفاده : اول آب کندر را به روش زیر آماده شود:
یک قاشق غذاخوری کندر پودر شده را در نیم لیوان آب ترکیب کنید، و یک شبانه روز خیس کنید ، بعد با پارچه ای تمیز آب را صاف کنید ، بعد به میزان یک عدس شافیه
را با اندکی آب کندر (به طور مثال یک قاشق چای خوری آب کندر) حل کنید و در گوش بچکانید ، اگر خوب شد که کار تمام شده و چنانچه بهبودی حاصل نشد فردای آن روز مجددا یک عدس شافیه
را در دو قاشق غذا خوری آب کندر ترکیب و چند قطره در بینی بچکانید ، و آب کندر مانده را بروی فرق سر ریخته
استفاده از روغن خردل
قرار دادن پنبه در گوش در هنگام خواب:اگر موقع خواب در گوش پنبه باشد ،دچار گوش درد نخواهید شد
مصرف گوشت گوسفند.
مداومت در گفتن تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها

__________________________________________________
__________________________________________________


درمان سریع گوش درد در طب اسلامی دکتر خیر اندیش

✔️بهبود درد گوش با روغن زیتون
روغن زیتون به عنوان یک روان ساز می باشد و عفونت گوش را بر طرف می کند همچنین روغن زیتون وزوز گوش را درمان می کند . سه تا چهار قطره روغن زیتون را داخل گوش بچکانید . همین طور می توانید یک پنبه را درون روغن بزنید و در گوش بگذارید . همین طور می توانید از روغن خردل نیز بهره بگیرید. .

✔️ درد گوش با روغن نارگیل درمان کنید.
مواد مورد نیاز : – روغن نارگیل اصل – یک عدد قطره چکان – توپک پنبه‌ای
راهکار : – چند قطره روغن نارگیل را در گوش مشکل دار بچکانید و با توپک پنبه‌ای آن را کاور کنید . – چند مرتبه فک‌ خود را باز و بسته کنید تا روغن به همه نواحی گوش برسد و درد را التیام بخشد – بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه توپک پنبه‌ای را خارج کنید و روغن باقی مانده را از گوش خارج کنید. چند مدت یک بار باید این راهکار درمانی را تکرار کرد؟ می‌توان این راهکار را دو بار در روز انجام دهید. روغن نارگیل چگونه تاثیر می گذارد ؟ بایستی گفت روغن نارگیل درد و ورم را از بین می‌برد، و چون اسید لوریک دارد، ‌‌عنصری که مسئولیت خاصیت های ضد میکروبی در این روغن بر عهده دارد . به همین سبب روغن نارگیل یک درمان عالی برای رفع درد گوش است.

✔️بهبود درد گوش با روغن کرچک
مواد مورد نیاز : – روغن کرچک – قطره یک عدد چکان – توپک پنبه‌ای
راهکار : – روغن کرچک را اندکی گرم کنید و چند قطره از آن را در گوش آسیب‌ مشکل دار بچکانید . – گوش را با توپک پنبه‌ای ببندید کنید و فرصت بدهید روغن به مدت چند دقیقه داخل گوش بماند . – سپس توپک پنبه‌ای را خارج کنید و روغن باقی مانده را بیرون بریزید . چه مدت یک بار باید این راهکار را تکرار کرد؟ این راهکار درمانی را دو بار در روز انجام دهید تا موقعی که درد گو‌ش‌ به شکل کامل از بین برود. روغن کرچک چگونه چنین آثاری دارد؟ گفته شده که روغن کرچک جریان بهبودی را سرعت می بخشد و به کم شدن درد گوش کمک می‌کند. این روغن همین طور دارای خاصیت ضد قارچی است.

✔️بهبود درد گوش با روغن اسطوخودوس
مواد مورد نیاز : – روغن اسطوخودوس – توپک پنبه‌ای
راهکار : – دو تا سه قطره روغن اسطوخودوس بر روی پنبه قرار دهید و آن را درون سوراخ گوش قرار دهید. – همین طور ، یک قطره از این روغن معطر را روی قسمت گوش بیرونی‌ بمالید و یک دقیقه ماساژ داده شود . چند وقت یک بار بایستی این راهکار درمانی را تکرار کرد؟ این روش را دو مرتبه در روز انجام دهید. روغن اسطوخودوس چگونه این آثار را دارد؟ روغن اسطوخودوس برای آرام بخشی اعصاب بسیار مفید است و درد گوش را که باعث شده زندگی شما مختل شود، کاهش می‌دهد. این ماده همین طور عفونت را بهبود می بخشد، چرا که دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی است.

✔️بهبود درد گوش با روغن درخت چای
مواد مورد نیاز : – چند قطره روغن درخت چای – ۱/۴ فنجان روغن زیتون – چند عدد گوش پاک‌کن
راهکار : – روغن درخت چای را با روغن زیتون ترکیب کنید و یک یا دو قطره از آن را درون گوش مشکل دار بچکانید . – به مدت زمانی یک دقیقه سر خود را کج کنید به شکلی که گوش مشکل دار رو به سقف باشد. – بعد سر خود را دوباره صاف کنید و مايعاتی که از گوش بیرون می آید را پاک کنید. چند وقت یک بار بایستی این راهکار درمانی را تکرار کرد؟ این روش درمانی را یک یا دو بار در روز تکرار کنید، بسته به این‌که روند درمان گوش‌ در چه حدودی است. روغن درخت چای چگونه اثر بخشی دارد ؟ روغن درخت چای، به عنوان یک روغن با خاصیت ضدعفونی‌کننده شناخته شده‌است. این روغن در کنار روغن زیتون، درد گوش را التیام می دهد و همین طور همه علل عفونت را حذف می‌کند.
🔐 نکته مهم : از روغن درخت چای به شکل خالص استفاده نکنید زیرا امکان دارد سبب حساسیت پوستی شود.

__________________________________________________
__________________________________________________


درمان خانگی سریع گوش درد

درد گوش را چطور آرام کنیم؟

آب یک عدد پیاز را میزان چند قطره بروی پنبه قرار دهید و درون گوش گذاشته ، در مدت زمان ۲تا ۳ساعت درد فروکش کی کند و هر شش ساعت این پنبه را تعویض کنید.

چنانچه گوش دارای عفونت است دوقطره سرکه را روی پنبه قرار دهید و در گوش گذاشته به یاد داشته باشید هر سه ساعت پنبه را عوض کنید.

اگر دردساکت گوش آرام نشد ، تنها و یک قطره روغن بادام تلخ یا روغن کرچک را کمی گرم کنید، و در آخر پنبه را آغشته کنید به یکی از این روغن ها و به آرامی در گوش بگذارید ،درد کاملا التیام پیدا می کند. سلامت باشید ❤️
 
آخرین ویرایش:
بالا