درمان زگیل تناسلی با طب سنتی دکتر خیراندیش تبریزیان روازاده ضیایی نی نی سایت

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,845
پسندها
22,608
امتیازها
113
مدال ها
6
درمان زگیل تناسلی با طب سنتی دکتر خیراندیش تبریزیان روازاده ضیایی نی نی سایت

برای درمان زگیل تناسلی، دکتر خیراندیش سه روش زیر را توصیه می‌کنند که فرد بهتر است برای دستیابی بهتر به نتیجه در انجام آن‌ها مداومت داشته باشد:

✔️مصرف یک لیوان سرکه‌ انگبین همراه با عرق نعناع. این روش را فرد باید تا چهار ماه انجام دهد. فرد باید هر شب شربت را بدون وقفه مصرف کند.

✔️برای درمان زگیل با طب سنتی حکیم خیراندیش، فرد باید سیاه دانه کوبیده شده را در سرکه بخواباند و با آن ضماد تهیه کند و بر قسمت درگیر با زگیل قرار دهد.

✔️قسمتی که زگیل تناسلی در آن وجود دارد را کیسه بکشد، سپس به مدت ده تا چهارده روز با سرکه محل را شست‌وشو دهد. برای درمان زگیل مقعدی، خیراندیش همین روش‌ها را توصیه می‌کند.
____________________________________
درمان زگیل تناسلی با طب سنتی دکتر ضیایی


✔️برای درمان زگیل تناسلی دکتر ضیایی توصیه می‌کنند که پنبه آغشته به سرکه طبیعی سیب را باید بر محل عارضه قرار داد. سپس یک شبانه‌روز برای برداشتن آن صبر کرد.
✔️ایشان گذاشتن اَشک مُو روی زگیل تناسلی را نیز مفید می‌دانند و معتقدند این عمل باید روزی چندبار تکرار شود.
____________________________________
درمان زگیل تناسلی با طب سنتی دکتر روازاده


✔️برای درمان زگیل روازاده توصیه می‌کند پنبه آغشته به سرکه طبیعی سیب را باید هر شب تا صبح روی محل زگیل نگه داشت.
✔️سایر مواردی که سبب درمان زگیل صورت در طب سنتی می‌شود از نظر ایشان عبارتند از ضماد شیرابه انجیر، جوهر نمک، ضماد گوشت اردک، روغن بِلادِر برای استعمال خارجی و روغن بان.
✔️ایشان برای درمان این عارضه همچنین تاکید می‌کنند روزی چند بار روی عارضه، اشک مُو بمالید.
✔️البته برای درمان زگیل در طب سنتی راه حل دیگری هم از نظر ایشان وجود دارد.. این راه حل آن این است که صبح ناشتا فرد یک لیوان آب انار شیرین همراه با هفت عدد گلنار وحشی بخورد. این معجون سبب می‌شود شخص تا یک سال دچار زگیل نشود، زیرا قوی‌ترین تصفیه‌کننده خون است.
برای درمان زگیل تناسلی، دکتر روازاده تکرار همین روش‌ها را توصیه می‌کنند. ▪️لازم به یادآوری است، فردی که به چنین کارهایی اقدام می‌کند، باید اهل حجامت باشد یا اینکه قبل از اجرای دستورات یادشده حجامت عام کند، زیرا در برخی موارد مشاهده شده که پس از حجامت عام، ده‌ها زگیل به‌طور ناگهانی محو شده‌اند.
____________________________________
درمان زگیل تناسلی در طب اسلامی استاد تبریزیان


✔️ استاد تبریزیان برای درمان این عارضه خیساندن برگ تره‌فرنگی در سرکه قوی را پیشنهاد می‌کنند. پس از آن، فرد باید با تمیز کردن محل، برگ تره‌فرنگی را روی آن قرار دهد و با یک نوار چسب آن را محکم کند. فرد باید یک شبانه‌روز برای برداشتن آن صبر کند. اگر با برداشتن آن، احساس درد کرد، نشانه آن است که هنوز ریشه باقی است؛ بنابراین باید روی آن یک قطعه پیاز یا برگ‌های عَشَقِه (پیچک) را محکم بمالد.

✔️راه حل دیگر برای رفع زگیل آن است که فرد وسط پیاز بزرگی را گود کند. سپس در داخل آن گودی، مقداری نمک آشپزخانه بریزد. صبر کند تا نمک آنجا بماند و آب شود. سپس صبح و شب زگیل تناسلی خود را با مایعی که در گودی پیاز جمع شده بمالد. در مرحله بعد باید پوسته‌های خشک گوشت زگیل را بکند تا به کلی عارضه رفع شود. این روش برای درمان زگیل صورت در طب سنتی در صورتی مناسب است که فرد به آن حساسیت نداشته باشد.

✔️برای درمان زگیل مقعدی تبریزیان بیان می‌کند که همچنین فرد می‌تواند یک حبه سیر پخته و داغ روی آن بگذارد و چندین دفعه در روز آن را عوض کند.
____________________________________
درمان زگیل تناسلی با دارو و قرص


مکملی برای بهبود روند درمان زگیل تناسلی کپسول پاورفیت هولیستیکا سیستم ایمنی را تقویت کرده و از ایجاد تب خال و زگیل پیشگیری می‌نماید. پاورفیت یک مکمل غذایی طبیعی حاوی عصاره قارچ شیتاکه است که، تقویت کننده و نیروبخش بوده و موجب افزایش قوای جسمی می‌شود. مهم تو درمان و پیشگیری این بیماری بالابردن سیسم ایمنی بدنتون هست .
Screenshot   Samsung Internet copy 883x714

____________________________________
درمان زگیل تناسی با طب سنتی

زگیل تناسلی یکی از همه‌گیرترین بیماری‌های آمیزشی در جهان است . زگیل تناسلی با تبخال دستگاه تناسلی فرق دارد . زگیل‌‍‌های تناسلی تنها روی اندام‎‌های تناسلی پدیدار می‌‎شوند. اندام‎هایی مثل لگن، واژن، آلت تناسلی یا دور مقعد بصورت گروه های چند تایی بروز میکند،و رنگ آن مثل صورتی یا قهوه‏ای روشن میباشد.
درمان زگیل تناسلی

✔️ژل گیاه آلوئه ورا باپوست سبزش رنده شده مرتب روی زگیل بگذارید. و هرروز دو ق غ ژل آلوئه ورا باعسل میکس کرده و میل کنید

✔️یک ق غ برگ زیتون را با اب ده دقیقه جوشانده زگیل را شستشو دهید. ( روزی چهاربار اینکاررا تکرار کنید.)

✔️هرروز یک ق غ برگ زیتون را با یک لیوان اب ده دقیقه روی کتری یاسماور دم کرده صاف کرده میل کنید

✔️مقداری عسل و روغن زیتون را باهم ترکیب کرده و هر شب واژینال کنید

✔️تا سه هفته هرروز یکبار دود عنبر نسارا به محل زگیل بدهید. #زگیل ویروسی می باشد و سریع سرایت می‌کند. دکتر شهلا اسدزاده
 
بالا