درمان خلط پشت حلق دکتر خیراندیش 🔴 [درمان ١٠٠ درصدی ]

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,793
پسندها
22,599
امتیازها
113
مدال ها
6

درمان خلط پشت حلق دکتر خیراندیش 🔴 [درمان ١٠٠ درصدی ]​



خلط یکی از راهکارهای تدافعی بدن برای مبارزه با مواد خارجی است هرچند وجودش برای درمان بیماری ضروری است، ولی می‌تواند سبب بیماری تنفسی، خارش گلو و آزار دهنده باشد. شایان ذکر است راه های برای کاهش خلط و نشانه های اذیت کننده آن وجود دارد که یکی از به روزترین و مفیدترین آنها، توصیه های دکتر خیراندیش است.
دکتر خیراندیش، از اطبا پیشکسوت و ایده پرداز در عرصه طب سنتی و گیاهان دارویی، پس چندین سال تحقیق و پژوهش ، موفق شدند راهکاری بی نظیر برای درمان صد در صدی و نابودی خلط پشت حلق بیابند.
ایشان با بهره گیری تجربیات سایر پزشکان در طب ایرانی-اسلامی، یک فرمول خاص را ترکیب کرده که قادر است بسیاری از خلط حاد و مزمن از جمله خلط پشت حلق را به طور قطعی درمان کند.

نشانه های خلط پشت گلو و حلق

اشخاص مبتلا ترشح مخاط پشت حلق امکان دارد احساس کنند که بایستی پاکسازی مداوم گلوی خود دارند. همین طور ، این مخاط حاوی مولکول‌های دستگاه ایمنی هستند که محرک حلق و گلو هستند و سبب گلودرد، سرفه و گرفتگی صدا شود.

سایر نشانه های ترشح خلط پشت حلق

  • گلو درد یا احساس زخم در گلو
  • احساس تهوع به دلیل ورود مخاط اضافی به سمت معده
  • پاکسازی مدام گلو
  • تف کردن زیاد یا بلعیده شدن مخاط
  • بوی بد دهان
  • سرفه ای که در شب شدت می یابد
شایان ذکر است این مخاط اضافی می تواند موجب گرفتگی راه های تنفسی، کانال های متصل کننده گلو به بخش گوش میانی و همین طور مسیر سینوسی شود و در پایان عفونت های دردناکی را ایجاد کند.

دليل خلط و ترشحات پشت حلق

ترشحات پشت حلق می تواند علل گوناگونی داشته باشد، از جمله:

  • حساسیت ، عفونت های ویروسی (از جمله سرماخوردگی)، عفونت های سینوسی، عوامل تحریک کننده موجود در هوا (مانند بخار یا گرد و غبار).
  • علل کمتر رایج عبارتند از گیر کردن چیزی در داخل بینی (شایع در کودکان)، بارداری و برخی داروها.
  • دلایل موقتی و طبیعی شامل شرایط آب و هوایی خاص (به ویژه هوای سرد و خشک) و غذاهای تند پر ادویه است.
  • دلیل هرچه که باشد، مشکل ترشح مداوم مخاط از پشت سینوس‌ها است که گلو را تحریک کرده و سرفه‌های مشکل ساز یا نشانه های دیگر را تحریک می‌کند.

راهکار درمان خلط پشت حلق دکتر خیراندیش: قطره نازیل​

فرآورده اصلی روش دکتر خیراندیش، “قطره نازیل” نام دارد که ترکیباتی از گیاهان دارویی مفید برای درمان خلط است. ساختار تشکیل دهنده این قطره گیاهی عبارتند از:
  • ارده کنجد: با خواص آرام کنندگی و تسکین دهندگی سرفه و گلودرد به علت خلط
  • روغن سیاهدانه: دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی قوی برای کاهش مشکل مجاری تنفسی
  • پونه کوهی: گیاهی خوش بو با خواص ضد باکتری برای از بین بردن عفونت‌های مرتبط با خلط
  • گل گاوزبان: نرم کننده و مسکن خارش و درد گلو ناشی از خلط
  • زیره سیاه: با خاصیت ملین و رقیق کنندگی، به کم شدن غلظت و رقیق شدن خلط کمک می‌کند.

روش استفاده از قطره گیاهی نازیل​

طرز مصرف این قطره گیاهی بدین شکل است که صبح و شب، چند قطره از آن در هر سوراخ های بینی چکانده می‌شود. بعد با کمی خم کردن سر به جلو و عقب، اجازه می‌دهند قطرات به ناحیه پشت حلق راه پیدا کند و اثر خود را بگذارند.
برتری روش دکتر خیراندیش این است که با درمان اساسی خلط، علائم آزاردهنده مانند سرفه، خارش گلو، بیماری تنفسی و خوردن و آشامیدن را نیز به طور کامل درمان می کند. همین طور با دقت به طبیعی و گیاهی بودن اجزای قطره نازیل، این روش بدون عوارض جانبی بد و خطرناک است و مناسب استفاده برای کودکان و بزرگسالان است.

طبق تجربه ها و باز خوردهای مثبت گزارش شده توسط دکتر خیراندیش، با استفاده درست ، روش قطره نازیل توانسته در مدت ۲ تا ۳ هفته شکل های مختلف خلط از جمله خلط پشت حلق را کاملاً بهبود بخشد. به علت تاثیرات چند وجهی اجزای گیاهی آن در کاهش التهاب دکتر خیراندیش به موفقیت دست یافته است و مشکل را ریشه کن کرده است.

شربت گیاهی برای درمان خلط پشت حلق

شربت اخلاط ثلاثه

شربت اخلاط ثلاثه یکی دیگر از محصولات گیاهی طب سنتی دکتر خیراندیش است که برای درمان طیف وسیعی از مشکلات به بیماران توصیه می شود. این شربت دارای ترکیبات گیاهی موثری است که در کنار هم به تعادل اخلاط بدن کمک می کنند. اما چطور می تواند برای درمان ترشحات پشت حلق سودمند؟

از آنجایی که ترشحات پشت حلق ناشی از غلبه خلط سودا و بلغم بر مغز و بدن فرد است، شربت اخلاط ثلاثه با پاکسازی این اخلاط از بدن می تواند به درمان ترشحات پشت حلق یاری رساند.
از خاصیت های دیگر شربت اخلاط ثلاثه می توان به درمان بیماری کبدی، مشکلات گوارشی، رفع ریزش مو، کاهش دهنده غلظت خون، درمان لکه های پوستی و اگزما و همین طور ایجاد تعادل اخلاط سه گانه اشاره کرد.

شربت آنتی بلغم دکتر خیراندیش درمان کننده خلط پشت حلق بلغمی

ترشحات پشت حلق بلغمی همان گونه که از نامش آشکار است به علت از غلبه سردی و رطوبت در مغز است و برای درمان آن می بایست از یک دارو منضج بلغم کمک گرفت.

شربت آنتی بلغم دکتر خیراندیش یکی از موثر ترین فرآورده‌های گیاهی برای درمان بلغم اضافه و مشکلات ناشی از آن است و می تواند با کمک به رسیدن خلط بلغم از رسوب آن در بدن پیشگیری کند.

شربت آنتی بلغم همین طور برای بهبود افسردگی، استرس و اضطراب، التیام بیماری گوارشی مانند نفخ و سوء هاضمه، ورم مفاصل، لاغری و کاهش وزن علی الخصوص در قسمت شکم و پهلو، رفع کرختی، بی حالی و پرخوابی و همین طور قوای جسمانی را افزایش می دهد. شایان ذکر است. پزشکان طب سنتی این دارو را برای بسیاری از بیماران تجویز می کنند...

در مواقعی که پزشک طب سنتی، غلبه بلغم را در شما تشخیص داده باشد می توانید از شربت آنتی بلغم برای بر طرف شدن مشکل بلغم و پاکسازی آن از بدن استفاده کنید.

سایر درمانها به توصیه دکتر خیراندیش

مصرف دمنوش آویشن با اندکی پودر ریشه شیرین بیان به علت داشتن طبع گرم و خشک برای کم شدن رطوبت و نزله های پشت حلق بسیار مثمرثمر است
مصرف مخلوطی از عرقیاتی مثل بابونه، پونه، یونجه، آویشن، زنیان، شیرین بیان و اسطوخودوس (از هر عرق یک قاشق غذاخوری) به صورت روزانه تا موقع بر طرف شدن ترشحات از بدن.
مصرف دم نوش ترکيبی از شکرتیغال، سپستان، زوفا، عناب، پونه کوهی و شکر سرخ (برای هر بیمار کل گیاهان دارویی یک قاشق غذاخوری با یک لیوان آب جوشانده در ۸۰ درجه سانتی گراد باشد)
خوراکی های با طبع سرد ممنوع است.
غرغره مخلوطی از آب نمک دریا و دم نوش آویشن ۳ تا ۴ بار به طور روزانه
مصرف دم نوش اسطوخودوس نیم ساعت پیش از خواب
روغن های نباتی و صنعتی را حذف کنید و روغن زیتون و روغن ارده کنجد مصرف کنید.
پیاده روی مداوم هر روز به شکل سریع ، روزانه یک ساعت
مصرف کندر روزانه به مقدار یک عدس
توصیه های گفته شده می تواند به بهبود ترشحات پشت حلق کمک شایانی داشته باشد، و به درمان دیگر مشکلات بلغمی بسیار کمک کننده است.

سخن پایانی​

می‌توان بیان کرد، روش درمانی دکتر خیراندیش با قطره نازیل و سایر دارو های توصیه شده ، یک گزینه هایی مطمئن ، طبیعی و در بسیار مفید برای درمان اساسی انواع خلط از جمله خلط پشت حلق به حساب می‌آیند. . اشخاصی که از هرگونه مشکلات خلط رنج می‌برند می‌توانند به این راهکارها عمل کنند و امیدوار به درمان کامل باشند. سلامت باشید ❤️
 
آخرین ویرایش:
بالا