حمله تند سحر زکریا به ترانه علیدوستی در حمایت از کتایون ریاحی

  • نویسنده موضوع فریماه
  • تاریخ شروع
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت
Saharzakaria vaghtesobh


درست یک سال از حمله سحر زکریا به مهران مدیری می گذرد وحواشی این حمله، همچنان او را رها نمی کند و هر بار این آتش از زیر خاکستر بر می خیزد.

او که همواره یکی از اعضای ثابت کارهای مهران مدیری بوده، یک باره تصمیم گرفت ادعاهای عجیبی درباره مهران مدیری مطرح کند. اما مدیری به هیچ یک از آن ها پاسخ نداده است.



این بار هم او سراغ ترانه علیدوستی و دوستان سینمایی اش را رفته است تا از این حمله به حمایت از کتایون ریاحی برسد.

سحر زکریا فرق گذاشتن بین ترانه علیدوستی و کتایون ریاحی را بازی کثیف خوانده و گفته است که آن ها تنها برای دوستان شان هشتگ می گذارند.



Screenshot   Gallery
بیوگرافی سحر زکریا



سحر زکریا بازیگر ایرانی متولد ۲۸ آذرماه ۱۳۵۲ در اراک است و با بازی در مجموعه تلویزیونی در پناه تو در نقش دخترعموی رامین، وارد دنیای بازیگری شد.
سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله ‌تئاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه ‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز قطار ابدی تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامه طنز پاورچین بود که هم استعدادهای نهفته بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه قهوه تلخ بازی کرده‌است.

 
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,841
پسندها
22,606
امتیازها
113
مدال ها
6
این سوال منم هست چرا فقط از ترانه علیدوستی حمایت شد
 
بالا