جملاتی برای تربیت فرزندان موفق

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
جملات تشویقی که باید برای تربیت بچه های موفق استفاده شود
با گفتن جملات مثبت و مشارکتی والدین کاملاً اعتماد به نفس بچه ها را تقویت کنند و به موفقیت آنها در زندگی کمک کنند. بیایید نگاهی به جملاتی بیندازیم که والدین باید همیشه به بچه ها بگویند تا آنها را به افراد موفق تبدیل کنند.
حتماً در مورد قدرت قدرتمند کلمات و استفاده از آنها در تغییر زندگی و ذهن مردم شنیده اید. در دوران کودکی، بچه‌ها به طور کلی به چیزهایی می‌گویند که والدینشان می‌گویند یا انجام می‌دهند، باور تزلزل‌ها ناپذیری دارند و این باور را به والدین می‌دهند که زندگی فرزندانشان را به شیوه‌های مثبت شکل‌دهنده می‌دهند. در اینجا عبارات محرک ای وجود دارد که همیشه باید به فرزندان خود بپردازند تا آنها را به افراد موفقی تبدیل کنید.

دستیابی به آنچه می توان انجام داد باز دارد... جان وودن
این نقل دوست داشتنی جان وودن در مورد رها کردن چیزهایی صحبت می کند که دست نیافتنی هستند و در عوض روی چیزهای مثبتی که می توانند به آنها دست پیدا کنید. همیشه باید به کودکان این احساس را داد که حتی اگر در یک فعالیت یا مسابقه یا مسابقه خاص شکست بخورند، همیشه چیزهای دیگری وجود دارد که در زندگی موفق می شوند .
این رویدادها مهم مهم است، بلکه واکنش ما به آنها است... Epictetus
این نقل قول از Epictetus به طور خلاصه غیرقابل پیش بینی زندگی و واکنش های مثبت را خلاصه می کند. این مهم است که فرزندان خود را از قبل برای چالش ها و مشکلاتی که پیش رو دارند و چگونه پاسخگوی امیدوارانه و مثبت به چنین موقعیتی آماده می کنند. روزی فرزندان شما نیز خواهند دید و آن وقت است که آنچه را که به آنها گفتید به خاطر خواهند آورد.
دانستن بهتر است باعث شود که بهتر عمل کنید….Maya Angelou
مایا آنجلو به طور خلاصه ادامه می دهد و جمع آوری دانش را از طریق این نقل قول ساده و در عین حال بیان خلاصه کرد. درک این نکته برای بچه‌ها مهم است که باید به طور مداوم مهارت‌ها، شایستگی‌ها و دانش خود را تقویت کنند تا در عملکرد بهتری داشته باشند.
یاد بگیرید که با آنچه در دسترس است و مکانی که هستید شروع به رسیدن به اهداف خود کنید... تئودور روزولت
روزولت به درستی اهمیت شروع سریع برای رسیدن به اهداف را خلاصه کرد. چیزها هرگز عالی نمی شوند، بنابراین از منابع موجود و مهارت های موجود برای تلاش و رسیدن به هدف خود استفاده کنید. این نقل قول مطمئناً به فرزندان شما درس پشتکار عملی می دهد.
مطمئناً در مسیر موفقیت خود از شکست عبور خواهید کرد
ترس از شکست فقط شما را از موفقیت دورتر می کند. مهم این است که گاهی شکست بخوریم و سپس یاد بگیریم که این شکست ها تنها پله هایی برای موفقیت هستند. وقتی بچه‌های شما این را یاد می‌گیرند، به طور خودکار به عقب‌نشینی به شیوه‌ای مثبت پاسخ می‌دهند.
هر روز باید شاهکار شما باشد... جان وودن
هر روز یک هدیه شگفت انگیز از خداوند است و باید با آن رفتار کرد. استفاده از هر ساعت در هر روز و تلاش سازنده برای ایجاد چیزی سازنده و زیبا را با آموزش این نقل قول به فرزندان خود بیاموزید.
اطراف خود را با افراد مناسب احاطه کنید. کسانی که شما را بالاتر می برند... آپرا وینفری
ریشه کن کردن افراد منفی در زندگی به شجاعت زیادی نیاز دارد، اما اگر این اتفاق نیفتد، پرورش مثبت فکری است. این نقل قول از اپرا وینفری به فرزندان شما درس مهم انتخاب تنها دوستان مثبت و حمایتگر در زندگی را می آموزد.
سعی کنید آنطور که برای برجسته شدن به دنیا آمده اید جا بیفتید...
به فرزندان خود بیاموزید که افرادی که شخصیت خود را حفظ می کنند در واقع شادتر و موفق تر در زندگی هستند. این نقل قول توسط دکتر سوس به فرزندان شما می آموزد که به اهداف و چیزهایی در زندگی دست یابند که واقعاً آنها را به جای چیزهایی که دیگران به آنها می گویند برای رسیدن به آنها جلب می کند.

هر چیزی ممکن است ... هر کاری می توان انجام داد .... شل سیلورستاین
آگاهی از اینکه بیشتر کارها ممکن است و در دسترس آنهاست برای کودکان مهم است. ایمان یکی از معدود چیزهایی است که به آن‌ها کمک می‌کند در شرایط سخت زندگی را پشت سر بگذارند و این نقل قول دقیقاً همین را می‌آموزد....
چنین عبارات تشویقی مطمئناً می تواند به فرزند شما کمک کند تا متمرکز و با انگیزه بماند و به افراد موفق تبدیل شود.
چگونه والدین می توانند فرزندان را برای رسیدن به اهداف زندگی تشویق کنند؟ چرا والدین باید همیشه جملات تشویقی به بچه ها بگویند؟ گفتن جملات منفی به بچه ها چه تاثیری دارد؟
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا