تفریحات شبانه پوکت

  • نویسنده موضوع مهرانه عسلی : )
  • تاریخ شروع
مهرانه عسلی : )

مهرانه عسلی : )

ارزشمند
تاریخ ثبت‌نام
16/11/22
نوشته‌ها
2,019
پسندها
2,591
امتیازها
113
مدال ها
4
تفریحات شبانه پوکت یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران برای سفر به این شهر است. در واقع می توان گفت تفریحات شبانه بخش جدایی ناپذیر پوکت است که از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به معرفی بهترین جاذبه های تفریحی شبانه پوکت می پردازیم.

1- رستوران ها و کافه های پوکت​

رفتن به کافه ها و رستوران ها از اهمیت بالایی در تفریحات شبانه پوکت برخوردار است که مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این کافه ها از شب تا پاسی از صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. می توانید با سفارش غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود در کافه های ساحل پاتونگ یک شب به یاد ماندنی را پشت سر بگذارید. همچنین اغلب این کافه و رستوران ها در فضایی باز و چشم اندازی زیبا رو به دریا قرار گرفته اند.
 
مهرانه عسلی : )

مهرانه عسلی : )

ارزشمند
تاریخ ثبت‌نام
16/11/22
نوشته‌ها
2,019
پسندها
2,591
امتیازها
113
مدال ها
4

- خیابان بانگلا واکینگ استریت​

از دیگر تفریحات شبانه پوکت، رفتن به خیابان معروف بانگلا واکینگ استریت بوده که پر از کلاب های شبانه و مکان های مهیج برای تفریح است. این خیابان واقع در ساحل پاتونگ بوده و می توانید یک شب خاطره انگیز را در کنار خانواده خود رقم بزنید. در واقع پس از غروب آفتاب هیچ وسیله ای اجازه تردد در این خیابان را ندارد. هنگام قدم زدن در خیابان بانگلا می توان از صدای مهیج سبک های موسیقی، قدم زدن در زیر چراغ های نئونی که فستیوالی 400 متری از نور و رنگ را ایجاد کرده است، لذت ببرید. علاوه بر این سرگرمی های جذاب دیگری نیز در این مکان وجود دارد که با دیدن آنها تجربه ای باور نکردنی برای گردشگران به وجود خواهد آمد.

3- تئاتر سیام نیرامیت پوکت​

نام این تئاتر در لیست تفریحات شبانه پوکت به چشم می خورد و مکانی برای نمایش فرهنگ بومیان تایلندی و اجرای تصویری از بهشت و جهنم می باشد. تزئینات و دکوراسیون این سالن بسیار پر هزینه بوده به گونه ای که در هالیوود پا می گذارید. همچنین سالن های روباز و سرپوشیده در این مکان وجود داشته که افراد به راحتی می توانند در آن قرار گیرند و غذاهای مورد علاقه خود را سرو کنند. بنابراین هنگام سفر از طریق تور پوکت، از برنامه های دیدنی و جذاب این تئاتر غافل نشوید.

4- سالن ایلوژن پوکت​

از دیگر تفریحات شبانه پوکت، سالن ایلوژن است که جزو باشکوه ترین سرگرمی های این شهر محسوب می شود. در این مکان کلاب 5 هزار نفره وجود دارد که هر شب دی جی های معروف جهان و هنرمندان بومی تایلند، موسیقی های بدون کلام و با کلام اجرا می کنند. در واقع به دلیل محبوبیت اجراهای این سالن تقریبا هر شب ظرفیت آن تکمیل می شود. همچنین برای راحتی هر چه بیشتر بازدیدکنندگان در کنار گوش دادن به موسیقی، امکان سرو غذاهای تایلندی و بین المللی به همراه نوشیدنی های گیاهی وجود دارد.
 
مهرانه عسلی : )

مهرانه عسلی : )

ارزشمند
تاریخ ثبت‌نام
16/11/22
نوشته‌ها
2,019
پسندها
2,591
امتیازها
113
مدال ها
4

- اجرای موسیقی های زنده​

با توجه به استوایی بودن آب و هوای پوکت، اغلب تفریحات و سرگرمی های آن در طول شب اتفاق می افتد. یکی از تفریحات شبانه پوکت که محبوبیت بسیاری بین گردشگران دارد، اجرای موسیقی های زنده است. این کار توسط دی جی های بین المللی تایلندی با سبک های راک، متال و پاپ اجرا می شود. همچنین کلاب های راک سیتی و راک کافه از معروف ترین نمونه های برگزار شده در این منطقه می باشند.

6- نایت کلاب هالیوود پوکت​

همانطور که از نام آن پیداست یکی از کلاب های مشهور پوکت است که نام خود را از هالیوود گرفته است. در واقع می توان گفت یکی از تفریحات شبانه پوکت است که افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. نایت کلاب هالیوود فضایی با دکوراسیون مجلل و پر نور است که یک شب رویایی و مهیج را برای گردشگران ایجاد می کند. همچنین کارکنان این کلاب برخورد گرم و صمیمانه ای با افراد دارند.

از ویژگی های این کلاب می توان به دو سالن مجزای آن اشاره کرد که در هر کدام موسیقی های مختلف اجرا می شود. بنابراین با توجه به علایق خود می توانید سالن مورد نظر را انتخاب کنید. علاوه بر دی جی های تایلندی، دی جی های بین المللی در این کلاب به اجرای موسیقی مشغول هستند. به جز موسیقی، برنامه های مهیج و سرگرم کننده دیگری نیز در این کلاب به نمایش گذاشته می شود، همچنین در تعطیلات نیز مراسم های خاصی برگزار می شود.
 
مهرانه عسلی : )

مهرانه عسلی : )

ارزشمند
تاریخ ثبت‌نام
16/11/22
نوشته‌ها
2,019
پسندها
2,591
امتیازها
113
مدال ها
4

- نایت کلاب Illuzion پوکت​

از دیگر تفریحات شبانه پوکت، شرکت در کلوپ Illuzion است که به عنوان یکی از بهترین سرگرمی های پوکت شناخته شده است. اجرای موسیقی و نمایش در این کلاب توسط دی جی های معروف چون مارتین گریکس برگزار می شود. این فضای شاد و دل انگیز هر گردشگری را به رقص و پایکوبی وا میدارد. از دیگر ویژگی های این کلاب می توان به کیفیت بالای صدای موسیقی و جلوه های ویژه نورپردازی اشاره کرد. همچنین موقعیت مکانی این کلاب در مرکز خیابان بنگلا می باشد که یکی از خیابان های شناخته شده پوکت است.

زمین بازی گلف دینو پارک


8- زمین بازی گلف دینو پارک​

یکی از بازی های جذاب پوکت، بازی گلف است که مورد علاقه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این بازی در زمین گلف دینو پارک اجرا شده و یکی از تفریحات شبانه پوکت به شمار می رود. طراحی این پارک با اقتباس از دنیای دایناسورها، خاطرات شگفت انگیز و ماندگاری را برای شما به وجود می آورد. همچنین این پارک بر اساس پارک ژوراسیک ساخته شده و در اطراف آن 18 سوراخ برای بازی وجود دارد که می توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید. یک بخش مجزا برای بازی کودکان نیز ساخته شده تا به راحتی در آن وقت بگذرانند. علاوه بر آن وجود یک رستوران به سبک عصر حجری برای سرو غذاهای بسیار خوشمزه در اختیار گردشگران قرار گرفته است.



9- نمایش شو سیمون​

اجرا و نمایش شوی خانوادگی سیمون از دیگر تفریحات شبانه پوکت است که طرفداران بسیاری دارد. در این نمایش مجموعه ای از رنگ، اصالت و ترکیبی از موسیقی فرهنگ کشورهای مختلف به صورت مهیج و جذاب برگزار می شود. مدت زمان اجرای این شوی خانوادگی، 70 دقیقه است که طی آن نوازندگان معروف و با استعداد در حال اجرای برنامه های مختلف هستند. همچنین وجود صندلی های مخملی و زیبا، صدای دلنواز موسیقی و برنامه های شاد دیگر، یک شب به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد.
 

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
4
بازدیدها
54
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
42
اعتصامی
اعتصامی
بالا