بهترین بادی اسپلش زنانه با موندگاری بالا

  • نویسنده موضوع یلدا
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 114
  • برچسب‌ها
    نی نی سایت
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
یلدا

یلدا

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
11/10/23
نوشته‌ها
323
پسندها
522
امتیازها
93
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩

بادی اسپلش ها در وجه اول وظیفه آبرسانی و تأمین رطوبت و طراوت پوست بدن را برعهده دارند. در کنار این ویژگی، این محصول با خود عطر و رایحه ای جذاب نیز به همراه دارد. تأمین رطوبت و بوی خوش، دو ویژگی برجسته محصولات بهداشتی در یک محصول قرار گرفته است. این عامل می تواند مهم ترین مزیت بادی اسپلش به شمار رود.

مانع از خشکی پوست و آب رسانی بهتر
یکی از اصلی ترین ترکیبات تشکیل دهنده بادی اسپلش، آب است. قطرات ریز آب، با قرارگیری بر روی پوست و منافذ آن به خوبی می تواند رطوبت لازم جهت شادابی و لطافت پوست را برای شما فراهم کند. خصوصاً پس از استحمام و یا شست و شوی بدن که می تواند آب لازم را به پوست بازگردانده و از خشک شدن آن جلوگیری نماید.

قیمت مناسب نسبت به ادوکلن
از دیگر مزایای بادی اسپلش، صرف هزینه پایین تر جهت تهیه آن نسبت به ادوکلن و یا برخی از خوشبوکننده های دیگر است. تنوع عطری بادی اسپلش ها باعث شده، حتی رایحه های مشابه با ادوکلن های شناخته شده و مورد علاقه را نیز با قیمت کمتری بتوان تهیه کرد.

عموماً باعث حساسیت و آلرژی نمی شوند
بر خلاف بسیاری از محصولات بهداشتی که ممکن است سبب بروز خارش، حساسیت و یا عارضه پوستی شوند، بادی اسپلش ها به دلیل ساختار تشکیل دهنده خود به ندرت باعث ایجاد این عوامل خواهند شد. نبود ترکیبات ایجاد کننده حساسیت، سبب شده احتمال بروز آلرژی و حساسیت به وسیله بادی اسپلش به حداقل مقدار خود برسد.

Screenshot   Gallery copy 768x1082 copy 768x1082
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا