برای درمان کیست سینه چه کنیم ؟ نی نی سایت

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
یلدا

یلدا

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
11/10/23
نوشته‌ها
323
پسندها
522
امتیازها
93
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩
InShot   copy 800x482 copy 800x482

برای درمان کیست سینه چه کار کنیم ؟ چه مواد غذایی برای کیست سینه ضرر دارد ؟ چه دارویی برای درمان کیست سینه وجود دارد ؟ چه روغن‌هایی برای درمان هر چه سریعتر کیست سینه مفید می‌باشند ؟ چه پرهیزات برای افراد مبتلا به کیست سینه وجود دارد ؟ آیا وجود کیست های ساده برای بارداری مشکل ایجاد می‌کند؟ آیا روغن تخم کتان برای درمان کیست سینه مفید است؟

درمان فوری و موثر در طب سنتی برای كيست سينه خیراندیش

یک خمیر میگیم درست کنین خمیر نیم نمک نصف ارده نصف نمک این خمیر رو به لایه آیی به قطر انگشتان رو سینه میگذارند ۱۲ ساعت شب روز برمیدارند این ذوب می‌کنه این غده درونی رو به تدریج لاغر می‌کنه، تا حذفش می‌کنه ما کیث هوایی که تا به حال داشته این ۱۲روز خیلی طول کشیده ۱ماه بوده فقط عیبی ک داره نمک چون خیلی میسوزونه جای زخمشه که به اینا میگیم یک روز در میان بگذارند و یه روز روغن بمالند که اثرات سوزش نمک بره روز بعد دوباره این کار رو بکنه آجر خیلی نگران هستید خمیر نیم نمک که برای ورم های اندام های سراسری است برای این مورد هم موثره اگر اشتباه هم تجویز ضرری به تن شما وارد نشده

______________________________________________________

تدابیر طب سنتی برای کوچک شدن یا درمان کیست سینه

شاید توصیه کلی برای پیشگیری از کیست‌ساز شدن سینه یا درمان آن وجود نداشته باشد اما وقتی یافته‌های علم پزشکی و طب سنتی را کنار هم بگذارید، می‌توانید با اطمینان بیشتری خطر را از خود دور کنید. درمان کیست سینه در طب سنتی به سادگی صورت می‌گیرد. به خصوص درمان گیاهی کیست سینه دارای روش‌های ساده و پرکاربردی می‌باشد.

زنجبیل: زنجبیل حاوی مواد ضدالتهابی است و می تواند به درمان و کاهش درد سینه ناشی از کیست ها مفید باشد. ماساژ ناحیه کیست سینه با روغن زنجبیل و سپس گرم نگه داشتن آن نیز یکی از راه های درمان کیست سینه می باشد.

زردچوبه: زردچوبه هم یکی از قوی‌ترین ادویه‌جات برای مبارزه با سلول‌های سرطان پستان است. کورکومین که از گیاه زردچوبه استخراج شده است، در پیشگیری از برخی از سرطان‌های تومورال تاثیر شگفت‌آوری دارد.

سیاه دانه: روزی یک‌بار یک قاشق مرباخوری سیاه دانه را همراه با عسل که مصلح آن است میل کنید. اگر بیماری قند دارید و نمی‌توانید عسل بخورید، سیاه دانه را روی پنیر و ماست بریزید و بخورید.

تخم کتان: یک قاشق مرباخوری از تخم کتان قهوه‌ای‌ رنگ را دم کرده و همراه با عسل میل کنید. این دمنوش می‌تواند کیست‌ سینه را کوچک‌تر کند.

ترکیب عرق اسطوخودوس + سنبل الطیب + بادرنجبویه: ترکیب یک لیوان از ترکیب عرق اسطوخودوس، سنبل الطیب و بادرنجبویه را به همراه نبات یک قاشق مرباخوری عسل میل کنند.

روغن تخم کتان: ماساژ سینه ها با روغن تخم کتان بعد از مدتی باعث کوچک‌تر شدن کیست سینه، کاهش درد ناشی از کیست و کاهش التهاب سینه ها می‌شود.

ضماد پودر تخم کتان: تخم کتان قهوه‌ای را پودر یا آسیاب کنید و به شکل آرد درآورید. از آن خمیری تهیه کنید و روزی یک‌بار روی سینه‌ها ضماد کنید، یعنی خمیر را روی سینه بگذارید و با یک دستمال تمیز نخی ببندید تا کیست‌ها از بین بروند. تخم کتان را به میزان مصرف آسیاب کنید و همان زمان مصرف نمایید چرا که نگهداری پودر آسیاب شده باعث تولید سم می شود.

روغن گل مغربی: این روغن نوعی اسید چرب است که مصرف آن در دوران قاعدگی باعث کم شدن درد سینه ناشی از کیست سینه می‌شود.

روغن بنفشه: روغن مالی سینه ها با روغن بنفشه روزی یک بار باعث کوچک شدن کیست ها و کاهش درد می شود.

روغن اسطوخودوس: روغن مالی سینه ها با روغن اسطوخودوس روزی یک بار باعث کوچک شدن کیست ها و کاهش درد می شود.

روغن پامچال: روغن مالی سینه ها با روغن پامچال روزی یک بار باعث کوچک شدن کیست ها و کاهش درد می شود.

ویتامین E: مصرف ویتامین E نیز برای کاهش درد ناشی از کیست سینه مفید است. برای این کار می توانید از غذاهای حاوی ویتامین E مانند جوانه حبوبات، جوانه گندم، بادام و شیر بادام نیز استفاده کنید.

پوشیدن سوتین مناسب: استفاده از سوتین های مناسب و طبی نیز در کاهش دردهای ناشی از کیست سینه مفید می باشد. از پوشیدن سوتین های تنگ اجتناب کنید.

کمپرس سرد و گرم: برای کاهش درد از کمپرس های سرد و گرم در ناحیه کیست ها استفاده کنید.

مصرف گوشت های کبابی: مصرف گوشت های با طبع سرد برای این افراد مضر است ولی در صورت مصرف این گوشت ها بهتر است آن ها را به شکل کبابی استفاده کنید یا آن ها را آب پز کنید و تا حد امکان از مصرف گوشت های سرخ شده در روغن پرهیز کنید.

مصرف مصلحات غذاها: در صورتی که نیم‌ساعت بعد یا قبل غذا می‌خواهید ماست، سالاد، خیارشور و. . . میل کنید باید به فکر تهیه مصلح ها هم باشید؛ مثلا باید ماست را با مصلحاتش که گل سرخ یا نعناع است، بخورید.

مصرف سبزیجات: برای از بین بردن کیست‌ها لازم نیست گیاهخوار شوید، فقط کافی است انواع سبزیجات را در طول روز مصرف کنید، سبزیجاتی مثل کاهو و هویج برای مبتلایان به کیست بسیار مفید است.

مصرف سبزی خوردن همراه غذا: مصرف سبزیجاتی مانند ریحان، پونه و نعناع در کنار غذا مفید می باشد.
سوپ جو دو سر سبوس دار به همراه یک قاشق غذا خوری روغن زیتون بودار و یک قاشق غذا خوری سرکه سیب طبیعی.

سالاد به همراه روغن زیتون، آویشن و لیموترش بدون سس.

اصلاح سبک زندگی مانند منظم شدن زمان خواب، غذا خوردن و آشامیدن.

______________________________________________________

پرهیزات برای افراد مبتلا به کیست سینه


پرهیز از مصرف عرق رازیانه: مصرف گیاه یا عرق رازیانه، در کنار فواید بسیاری که دارد، می‌تواند برای خانم‎‌هایی که در ناحیه سینه یا هر ناحیه دیگری کیست دارند، مضر باشد

مبتلایان به کیست سینه باید از مصرف ماست، دوغ و سالاد همراه غذا خودداری کنند، اما خوردن سبزی خوردن همراه غذا در افرادی که دچار کیست سینه هستند، اشکالی ندارد.

غذاهای کارخانه‌ای که مواد نگهدارنده دارند، نخورید و به‌ شدت از مصرف سوسیس و کالباس و به‌طور کلی فست‌فود پرهیز کنید.

پرهیز از مصرف غذاهای سودازا مـثل بادمجان، عدس و قارچ.
خودداری از مصرف کافئین: مصرف مواد حاوی کافئین مانند چای پر رنگ، کاکائو، شکلات، قهوه و نسکافه را قطع یا تا حد امکان کم کنید.
از مصرف قند، شکر، شیرینی قنادی و خامه خودداری کنید.

پرهیز از مصرف آب میوه‌های صنعتی، نوشابه‌های گازدار، روغن جامد و مایع صنعتی، کله پاچه، انواع کنسروها و غذاهای زیاد سرخ شده.

پرهیز از در هم خوری و روی هم خوری.
پرهیز از مصرف غذا در ظروف پلاستیکی و یک بار مصرف.

______________________________________________________

آیا وجود کیست های ساده برای بارداری مشکل ایجاد می‌کند؟

برخی از زنان که مبتلا به کیست‌های سینه ساده هستند از باردار شدن می‌ترسند، زیرا تصور می‌کنند که بارداری ممکن است برای خود و جنینشان آسیب‌زا باشد در این حالیکه این باور نادرست است.
فقط در دوران بارداری به خاطر ترشح زیاد هورمون‌ها این احتمال وجود دارد که کیست‌ها کمی بزرگ شده و ایجاد درد کنند.
اما زنان باید به این نکته توجه داشته باشند که این تغییرات گذرا بوده و پس از اتمام دوران بارداری به وضعیت اولیه برمی‌گردند.
مراجعه زنان بارداری که دارای کیست ساده هستند به پزشک متخصص و انجام آزمایش‌های لازم در صورت نیاز به منظور رفع نگرانی آن‌ها ضروری است.

______________________________________________________

درمان کیست سینه با طب سنتی دکتر تبریزیان


تباشیر با آب رازیانه برای درمان کیست ریه ها و سینه:

دو قاشق غذا خوری رازیانه در دو لیوان آب جوشانده تا یک لیوان باقی بماند پس از صاف کردن بیست گرم تباشیر آسیاب شده در آن حل کرده و شب موقع خواب میل نمایید.

______________________________________________________

درمان کیست سینه با طب سنتی دکتر روازاده

حدود ۱۰ گرم پودر تباشیر را در یک لیوان دم کرده (رازیانه + انیسون) حل کنید و بنوشید. با اینکار معمولاً پس از ۳ تا ۵ بار مصرف، کیست‌ها کوچک شده و از بین می‌روند. در موارد کیست سینه شدید، از پوست درخت زبان گنجشک خاردار استفاده می‌شود.

سلامت باشید ❤️​
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا